ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունում հյուրընկալվել են «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի ու «FUNDACJA LAJA» հիմնադրամի (Լեհաստան) կազմակերպած ուսումնաճանաչողական այցի շրջանակում Հայաստան ժամանած շուրջ 30 հյուրեր՝ Լեհաստանից, Չեխիայից և Վրաստանից:
Հյուրերին ընդունել է Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը և ներկայացրել երիտասարդական քաղաքականությանն ուղղված պետական ծրագրերը: Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև Գյումրու «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի նախագահ Արթուր Նաջարյանը:
Եվրամիության «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում կազմակերպված այցի ընթացքում պետական և ոչ պետական կառույցների 29 ներկայացուցիչներ այցելել են Սպիտակ, Գյումրի և Արմավիր, հանդիպել համայնքապետարանների ներկայացուցիչներին, եղել Գյումրու «Թումո» կրթական կենտրոնում, Օրրանում, COAF-ում: Ուսումնական այցի նպատակն է` բարձրացնել երիտասարդական քաղաքականության մշակման և երիտասարդական աշխատանքի իրականացման արդյունավետությունը՝ պետական և ոչ պետական կառույցների միջոլորտային համագործակցության ու երիտասարդների մասնակցության խթանման միջոցով։
Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանն ընդգծել է՝ Հայաստանում երիտասարդական պետական քաղաքականության հիմքում ընկած է այնպիսի միջավայրի ստեղծումը, որտեղ երիտասարդները կունենան առավելագույն հնարավորություններ:
«Երիտասարդական քաղաքականությանն ուղղված ծրագրերը կարող ենք բաժանել երկու մասի՝ ծրագրեր, որոնք ուղղված են երիտասարդների կարողությունների, գիտելիքների ու հնարավորությունների զարգացմանը, օրինակ՝ մեդիագրագիտության, ֆինանսական գրագիտության, առողջ ապրելակերպի հետ կապված գիտելիքների բարձրացման վերաբերյալ: Եվ երկրորդ՝ ծրագրեր, որոնց միջոցով երիտասարդներին իրազեկում ենք ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ Հայաստանից դուրս իրականացվող միջոցառումների մասին և ստեղծում հնարավորություններ դրանց մասնակցելու համար»,- ասել է Զարա Ասլանյանը:
Նա նաև տեղեկացրել է՝ Երևանից դուրս՝ մարզերում, երիտասարդական միջավայր ապահովելու նպատակով մինչև 2026 թվականը նախատեսվում է հիմնել երիտասարդական 25 կենտրոն, որտեղ ինտելեկտուալ ժամանցին զուգահեռ երիտասարդները կբացահայտեն իրենց կարողություններն ու հնարավորությունները:
Մյուս կարևոր ծրագիրն, ըստ Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետի, երիտասարդ ընտանիքիներին մատչելի բնակարաններով ապահովելուն է ուղղված, որի շնորհիվ երիտասարդներն իրենց համայնքներում ապրելու և գործունեություն ծավալելու հնարավորություն են ստանում:
Զարա Ասլանյանը նաև հայտնել է, որ ԿԳՄՍ նախարարությունն իրականացնում է «Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» դասընթացը, որին մասնակցում են մարզերում գործող երիտասարդական կենտրոնների աշխատողներ, երիտասարդական հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, համայնքապետարանների աշխատակիցներ: Նախատեսվում է խթանել նաև երիտասարդական աշխատանքի և կամավորության համակարգային զարգացումը:
«Ամենակարևոր կետերից մեկը նախարարության համագործակցությունն է մեր գործընկեր կառույցների՝ երիտասարդական կազմակերպությունների հետ: Հենց մեր գործընկերների հետ այժմ աշխատում ենք «Երիտասարդության մասին» օրենքի մշակման ուղղությամբ: Սա նախարարության առաջնահերթություններից է և ոլորտի կարգավորման տեսանկյունից կարևոր պահանջ»,- ընդգծել է Զարա Ասլանյանը:
Հանդիպման ընթացքում հյուրերն իրենց հուզող հարցերն են ուղղել նախարարության ներկայացուցիչներին. դրանք վերաբերել են երիտասարդական մայրաքաղաքներին, ընտրության չափորոշիչներին ու այդ քաղաքներում իրականացվող ծրագրերին: Հյուրերը Հայաստան կատարած այցի շրջանակում այցելել են նաև Մեծամոր, որը 2023 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաքն է:
Երիտասարդական մայրաքաղաքների թեմային անդրադարձել է վարչության գլխավոր մասնագետ Արմենուհի Պետրոսյանը. «Ծրագիրը երկու նպատակ ունի՝ համայնքում ակտիվացնել երիտասարդական կյանքը և զարգացնել համագործակցությունը երիտասարդական կազմակերպությունների, համայնքային իշխանությունների ու նախարարության միջև: Այս առումով ևս կարող ենք փաստել, որ համագործակցությունը տարեցտարի հաջողում է: Երբ առաջին անգամ Սիսիանը հռչակվեց ՀՀ երիտասարդական մայրաքաղաք, այնտեղ երիտասարդական հասարակական կազմակերպությունները շատ քիչ էին, երիտասարդական կյանքն էլ շատ պասիվ էր, բայց ծրագրի արդյունքում մինչև օրս Սիսիանում ունենք երիտասարդական կազմակերպություններ, որոնք ակտիվ կապի մեջ են նախարարության հետ և իրականացնում են տարբեր ծրագրեր»:
Գյումրու «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի նախագահ Արթուր Նաջարյանի խոսքով՝ ուսումնաճանաչողական այցը միջազգային խմբերին հնարավորություն է տվել ծանոթանալու Հայաստանում գործող և երիտասարդների հետ աշխատանք իրականացնող պետական և ոչ պետական տարբեր կազմակերպությունների գործունեությանը, ինչպես նաև միջոլորտային համագործակցության ծրագրերի լավագույն փորձին, ապահովելու մասնակիցների մասնագիտական աճը, հաստատելու նոր համագործակցություններ և սկիզբ դնելու նոր գաղափարների ու ծրագրերի:
«Հայաստանում երիտասարդական ոլորտի և պետության միջև համագործակցությունն այժմ նոր թափ է հավաքել և սկսել է իր պտուղները տալ: Կարծում եմ՝ միջազգային խմբերի համար սա լավ փորձ էր՝ տեղում հասկանալու պետության մոտեցումն ու պետական ծրագրերը՝ ուղղված երիտասարդական քաղաքականությանը»,- նշել է Արթուր Նաջարյանը:
Հյուրերը հետաքրքրվել են նաև Հայաստանում երիտասարդների համար ստեղծված հնարավորություններից, մարտահրավերներից և դրանց լուծմանն ուղղված աշխատանքներից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ