ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մարդիկ կարող են թռչել ու սա հեքիաթ չէ....

Ապրիլի 7, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Բաց դաս՝ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում

2017թ. ապրիլի 4-ին «Ռադիոէլեկտրոնային միջոցների տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» մասնագիտության I կուրսի ուսանողների մասնակցությամբ անցկացվեց «Լևիտացիա» թեմայով բաց դաս, որի նպատակն էր կիրառել ուսանողների մասնագիտական գիտելիքները, ընդլայնել նրանց մտահորիզոնը բնագիտամաթեմատիկական և մասնագիտական առարկաներից ստացած գիտելիքների կիրառման բնագավառում, նպաստել ուսանողների ստեղծագործական մտքի զարգացմանը:

Դասն ուներ շաղկապված և կուռ տրամաբանական կառուցվածք: Տեսական և գործնական գիտելիքների համադրությամբ բացատրվեց «լևիտացիա» հասկացությունը, սահիկաշարի միջոցով ներկայացվեցին ամենազարմանալի փաստեր լևիտացիայի և ճախրող մարդկանց մասին: Ուսանողների ձեռքով պատրաստված սարքերի միջոցով ցուցադրվեցին փորձեր՝ լևիտացիան մագնիսների, ազոտի, էլեկտրամագնիսի, աերոդինամիկայի, էլեկտրամագնիսական հրանոթի միջոցով: Ներկաներին զարմացրեց այն փաստը, որ ակուստիկ լևիտացիա կարող են ստանալ նաև ձայնի միջոցով, որն ապացուցվեց էլեկտրական հնչողության մատիտի օգնությամբ:

Դասի ավարտին տնօրեն Ք.Ահարոնյանը ողջունեց նմանօրինակ բաց դասերի ուսանելիությունը, նշեց, որ ուսանողների՝ ֆիզիկա, քիմիա, պատմություն, աշխարհագրություն առարկաներից և ռադիոտեխնիկայից ունեցած մասնագիտական գիտելիքների, ինչպես նաև հետազոտական կարողությունների, հետաքրքրությունների արդյունքում ունեցան հետաքրքիր, ուսանելի դաս:

Մասնագիտական մեթոդմիավորում

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)