ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է Ամերիկահայ գիտնականների և ճարտարագետների ընկերակցությանն (AESA) ամենամյա գիտական 22-րդ օլիմպիադայի մրցանակաբաշխությանը:
Գիտական օլիմպիադայի հիմնական նպատակն է դպրոցականների շրջանում խթանել ճարտարագիտության և գիտությունների նկատմամբ հետաքրքրությունը: Այս տարվա մրցանակաբաշխությունը մասնակցել են ՀՀ դպրոցների շուրջ 250 աշակերտ և ուսուցիչ:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է մրցանակակիրներին և շնորհակալություն հայտնել օլիմպիադայի կազմակերպիչներին և ուսուցիչներին սրտացավ աշխատանքի համար:
«Մենք կարևորում ենք այսօրինակ մրցույթներն ու նախաձեռնությունները, որոնք աշակերտներին մոտիվացնում են զբաղվել գիտությամբ և իրականացնել հետազոտություններ: ՀՀ կառավարությունը մեծ ուշադրություն է դարձնում կրթության և գիտության ոլորտի զարգացմանը. այժմ իրականացվում են կրթության բովանդակային բարեփոխումներ՝ զարգացնելու ԲՏՃՄ կրթությունը հանրակրթական դպրոցներում: Բացի դրանից՝ բոլոր դպրոցներում ստեղծվում են բնագիտական և ինժեներական լաբորատորիաներ, որոնք կնպաստեն հետազոտություններ իրականացնելուն ու առավել շոշափելի արդյունքներ գրանցելուն»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Ամենամյա գիտական օլիմպիադան ֆիզիկայի, բնական, սոցիալական գիտությունների, ճարտարագիտության և քիմիայի ոլորտների ընդգրկմամբ ակադեմիական մրցույթ է, որն անցկացվում է հիմնական դպրոցի 6-8-րդ դասարանների և ավագ դպրոցի 9-12-րդ դասարանների աշակերտների համար: Աշակերտների նախագծերը գնահատվել են ստեղծարարության, գիտական մոտեցման, ըմբռնման և ներկայացման հիման վրա: Ամենամյա գիտական 22-րդ օլիմպիադայի աշակերտները ներկայացրել են 66 հետազոտական կամ փորձարարական նախագծեր:
AESA 22-րդ գիտական օլիմպիադան տեղի է ունեցել ապրիլի 16-ին և 17-ին, որին առցանց միացել են մասնակիցներ Հայաստանի Հանրապետությունից և ԱՄՆ-ից: Այս տարվա օլիմպիադային մասնակցել է 37 հիմնական և ավագ դպրոցների 133 աշակերտ, որոնցից հաղթող է ճանաչվել 55-ը: Նրանք ստացել են մեդալներ, պատվոգրեր և դրամական պարգև:
Ամերիկահայ գիտնականների և ճարտարագետների ընկերակցության ներկայացուցիչ Վարդան Գևորգյանն իր հերթին շնորհավորել է բոլոր աշակերտներին քրտնաջան աշխատանքի և որակյալ նախագծերի համար. «Մենք գնահատում ենք ուսուցիչներին, ծնողներին, հանձնաժողովի անդամներին և այն աջակիցներին, որոնք AESA-ի 22-րդ գիտական օլիմպիադան դարձրին հաջողված իրադարձություն»:
Սահմանվել են «Տարվա դպրոց» և «Տարվա ուսուցիչ» մրցանակները՝ հիմնված յուրաքանչյուր անվանակարգում և մակարդակում մասնակցող նախագծերի ընդհանուր քանակի վրա: Այս տարի «Տարվա դպրոց» մրցանակը հանձնվել է «Շիրակացու ճեմարան» միջազգային գիտակրթական համալիրին, իսկ «Տարվա ուսուցիչը»՝ Վանաձորի թիվ 1 դպրոցի ուսուցչուհի Նելլի Ստեփանյանին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ