ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ոսկե հուշամեդալ` երկարամյա մանկավարժական գործունեության համար

Ապրիլի 7, 2017
Պաշտոնական

Ապրիլի 7-ի առիթով կրթության, դաստիարակության ոլորտում ներդրած ավանդի և երկարամյա մանկավարժական գործունեության համար Երևանի Մուշեղ Իշխանի անվան թիվ 5 հիմնական դպրոցի տնօրեն Անահիտ Սարգսյանը ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով պարգևատրվել է ԿԳՆ բարձարագույն պարգևով՝ Ոսկե հուշամեդալով: Պարգևը հանձնել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Շնորհավորելով պարգևի համար՝ ԿԳ նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել փորձառու մանկավարժին՝ արդյունավետ և նվիրված աշխատանքի համար, ընդգծելով, որ կրթության ոլորտը և հատկապես դպրոցը, որին տիկին Սարգսյանը տվել է իր աշխատանքային գործունեություն 43 տարիները, նվիրյալների տեղ է. «Կրթության ոլորտն այն բացառիկ ասպարեզն է, որտեղ ավանդույթներն ու բարոյականությունն ավելի բաձր արժեքներ են, քան նույնիսկ իրավական կարգավորումներն ու նորմերը: Ձեր փորձը շատ կարևոր է ինչպես Մուշեղ Իշխան դպրոցի, այնպես էլ կրթական ողջ համակարգի համար»,- շեշտել է ԿԳ նախարարի տեղակալը՝ փորձառու մանկավարժին մաղթելով քաջառողջություն և ստեղծագործական եռանդ: Նշենք, որ Անահիտ Սարգսյանը ֆիզմաթ գիտությունենրի դոկտոր է, նա բուհական գիտական գործուենեությունը համատեղել է դպրոցի մանկավարժական գործուենության հետ` դպրոցի տնօրեն  աշխատելով ավելի քան 20 տարի: Այս տարի լրացել է նրա կենսաթոշակային տարիքը: Այս տարիների ընթացքում նա ծավալել է բուռն մանկավարժական գործունեություն, իրականացրել մի շարք դպրոցական նախագծեր, կազմակերպել միջոցառումներ և ինչպես ինքը նշեց՝ ամենակարևորը փորձել է ստեղծել մանկավարժի կերպարի բարոյականության իր չափանիշները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…