ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բարեփոխումների շարունակականության ապահովումը` առաջնահերթ պայման

Ապրիլի 10, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանում Եվրամիության պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Հոա-Բին Աճեմյանին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են կրթության ոլորտում ԵՄ աջակցության հնարավոր ուղղություններն ու հիմնական գերակայությունները: Շնորհակալություն հայտնելով Եվրոպական Միությանը կրթության բարեփոխումների գործընթացին ցուցաբերված աջակցության համար՝ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ այս փուլում առաջնայինի շեշտը պետք է դնել երկու հիմնական ուղղությունների վրա. բարձրագույն կրթության և հանրակրթության որակի բարելավում: Նախարարն ընդգծել է, որ բարձրագույն կրթության ոլորտում գերակա խնդիր է դիտարկվում գիտակրթական կլաստերի ստեղծումը, իսկ հանրակրթության ոլորտում՝ կրթական ծրագրերի փոփոխությունը, ինչպես նաև գյուղական փոքր դպորցների հզորացումը: Հանրակրթության ոլորտի խնդիրներից նախարարը կարևորել է ծրագրերի արդիականացման, ուսուցիչների վերապատրաստման, դասագրքերի ստեղծման և բովանդակային բարելավման հարցը, որն ենթադրում է մի շարք համակարգային փոփոխություններ: Այս համատեքստում մասնավորապես անդրադարձ է եղել Կրթության ազգային ինստիտուտի բարեփոխմանը: Լևոն Մկրտչյանի ընդգծմամբ՝ գյուղական փոքր դպրոցների զարգացումն ու հզորացումը ՀՀ կառավարության գերակայությունենրից է, որտեղ առաջնահերթ պետք է դիտարկել հեռավար կրթության հնարավորությունենրի ընդլայնումը, բնական գիտությունների, մաթեմատիկայի և տեխնոլոգիաների կրթության զարգացումը: Ներկայացնելով կրթության ոլորտի բարեփոխումների ընթացքը՝ նախարարն ընդգծել է, որ կրթության բարեփոխումները կարիք ունեն շարունակականության ապահովման և շատ կարևոր է, որպեսզի միջազգային կառույցների աջակցությամբ որևէ բարեփոխման մեկնարկից առաջ այդ պայմանը հաշվի առնվի: Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են նաև մի շարք աշխատանքային հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)