ՀՀ դպրոցներում այսօր տեղի է ունեցել ուսումնական տարվա վերջին դասը. հնչել է վերջին զանգը: Հիշարժան օրվա առթիվ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ներկա է եղել Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հենակետային վարժարանի և Գ․ Էմինի անվան թիվ 182 ավագ դպրոցի ավարտական միջոցառումներին։
Ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետի պարտականությունները կատարող Սուսաննա Ազատյանը։
Նախարարի տեղակալն ուսումնառության ավարտի առթիվ շնորհավորել է շրջանավարտներին, նրանց մաղթել հաջողություններ, ձեռքբերումներ և նպատակների իրականացում:
«Դուք ոտք եք դնում ավելի մեծ կյանք, որտեղ մարտահրավերներն ավելի շատ են, խնդիրներն ու դրանցով պայմանավորված պատասխանատվության գիտակցումը՝ ավելի մեծ: Վստահ եմ, որ դպրոցում ձեռք բերած կարողություններն ու գիտելիքներն օգնելու են ձեզ հաջողությունների հասնելու ճանապարհին: Ձեզնից շատերն արդեն հավանաբար կայացրել են իրենց կյանքի կարևոր որոշումներից մեկը և ընտրել են ապագա մասնագիտությունը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ ավարտական և բուհական ընդունելության քննություններում հաջողություն մաղթելով շրջանավարտներին։
Արաքսիա Սվաջյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել ուսուցիչներին և ծնողներին՝ շեշտելով, որ շրջանավարտների ներկա և ապագա հաջողություններում նրանք կարևոր դերակատարներ են:
Մանկավարժական համալսարանի ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը նույնպես շնորհավորել է շրջանավարտներին՝ մաղթելով նպատակների իրականացում: Սրբուհի Գևորգյանը շնորհակալություն է հայտնել ուսուցիչներին՝ իրենց առաքելությունը լավագույնս իրագործելու, իսկ ծնողներին՝ զավակների կրթության և դաստիարակության գործը Մանկավարժական համալսարանի վարժարանին վստահելու համար:
Մանկավարժական համալսարանի ուսումնական գծով պրոռեկտոր Նաիրա Սաֆարյանը, որը նաև հենակետային վարժարանի երկարամյա տնօրենն է, շնորհավորելով վարժարանի այս տարվա 29-րդ շրջանավարտներին՝ նշել է, որ հզոր սերունդ է կրթվել իրենց կրթօջախում։
«Համատեղ մենք կարողացանք դժվարին պայմաններում մեծ պատասխանատվությամբ, զգոնությամբ, աշխատասիրությամբ և նպատակասլացությամբ հաղթահարել բոլոր դժվարությունները։ Վստահ եմ, որ ձեր աշխատանքով և ներդրումով դառնալու եք մեր երկրի հզորացման և ամրապնդման գործի հուսալի մասնակիցը»,- ասել է Նաիրա Սաֆարյանն ու բարի երթ մաղթել ՀՀ, Արցախի ու Ջավախքի բոլոր շրջանավարտներին։
Գ․ Էմինի անվան թիվ 182 ավագ դպրոցի ավարտական միջոցառումն անցկացվել է Կամերային երաժշտության տանը:
Ավարտական միջոցառումների ընթացքում ընթացքում հնչել են Արցախյան 44- օրյա պատերազմում զոհված հերոսների հիշատակին նվիրված երգեր։ Շրջանավարտները երախտիքի ու սիրո խոսքեր են ասել ուսուցիչներին, դպրոցին, ընկերներին։
Նշենք, որ Գ․ Էմինի անվան թիվ 182 ավագ դպրոցն այս տարի այս տարի ունի 7, իսկ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հենակետային վարժարանը՝ 6 ավարտական դասարաններ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ