ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են գրական մրցույթում հաղթող ճանաչված մրցանակակիրները

Մայիսի 29, 2023
Մշակութային լուրեր

Մայիսի 27-ին Գ․ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի մեծ դահլիճում տեղի է ունեցել Գրքի երևանյան փառատոնի փակման հանդիսավոր արարողությունը: Տարվա գլխավոր գրական իրադարձության ամփոփման ընթացքում ազդարարվել է գրական մրցանակաբաշխության՝ «Դրամատուրգիա», «Մանկապատանեկան գրականություն», «Պոեզիա», «Արձակ» անվանակարգերում հաղթող ճանաչված մրցանակակիրների անունները:

Միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես է եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանը: Գերատեսչության ներկայացուցչի խոսքով՝ արդեն 6-րդ տարին անընդմեջ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության նախաձեռնությամբ Գրքի երևանյան փառատոնը՝ որպես ոլորտի առանցքային գրական իրադարձություն, «Քաղաքը կարդում է» կարգախոսի ներքո իր շուրջն է համախմբում դաշտի բոլոր օղակներին՝ գրող, գրահրատարակիչ, ընթերցող, պետություն և համայնք, ստեղծելով միջմշակութային երկխոսության մի հարթակ, որը քննարկումների և ճանաչողության, համագործակցության և նոր զարգացումների հեռանկարներ է ուղենշում:

«Ավելի քան 50 գրողներ 6 երկրներից, այդ թվում՝ Հայաստան, Ռուսաստան, Իտալիա, Գերմանիա, Հունաստան և Լեհաստան, շուրջ 40 կազմակերպություն, 25 անվճար միջոցառում, որոնք այս երեք օրերի ընթացքում ներգրավել են հանրության տարբեր տարիքային և հետաքրքրություններ ունեցող անձանց։ Հետադարձ հայացք ձգելով փառատոնի կայացման ընթացքին՝ վստահաբար կարող ենք նշել, որ 2017 թվականին մեկնարկած Գրքի երևանյան փառատոնը դարձել է ոլորտի ամենասպասված իրադարձությունը: Այն ձեռք է բերել միջազգային համարում՝ ընդլայնելով մասնակից երկրների աշխարհագրությունը, ծրագրային և ինստիտուցիոնալ շրջանակը, և իհարկե, համագործակիցների և հովանավորների շրջանակը»,- ասել է Աստղիկ Մարաբյանը:

Նրա խոսքով՝ հատկանշական է, որ մայրաքաղաքի ամենասպասված գրական իրադարձութունն անցկացվում է Երևանի քաղաքապետարանի գլխավոր հովանավորությամբ, ինչը մատնանշում է պետության և համայնքի հանձնառությունը՝ որպես գրավոր և թարգմանական մշակույթի բազմադարյա ավանդույթներ ունեցող երկրի մայրաքաղաք, Երևանում ապահովել գրականության, ընթերցանության, ժամանակակից գրական գործընթացները մեկտեղող միջավայր։

«Թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել բոլոր հովանավորներին և համագործակից կազմակերպություններին, բոլոր մասնակիցներին, գրահրատարակիչներին, գրողներին, ընթերցողներին, և իհարկե, փառատոնի ստեղծագործական թիմին, որոնք մեկ տարի շարունակ նախապատրաստվում են այս գեղեցիկ և կարևոր իրադարձությանը»,- ընդգծել է Աստղիկ Մարաբյանը՝ շնորհավորելով կարևոր գրական իրադարձության կապակցությամբ:

Ներկաներին ողջունել է նաև Գրքի երևանյան միջազգային փառատոնի ղեկավար Անի Ղազարյանը և շնորհակալություն հայտել փառատոնի բոլոր մասնակիցներին ու կազմակերպիչներին՝ առանձնահատուկ ընդգծելով ընթերցողների դերակատարումը փառատոնի կայացման գործում: Փառատոնի ղեկավարը կարևորել է գրողների, հրատարակիչների, թարգմանիչների, խմբագիրների կատարած աշխատանքը, որոնց շնորհիվ ընթերցողների գրասեղաններին են դրվում հայալեզու և օտարալեզու բազմաթիվ գրքեր????????

«Շատ հպարտ եմ, որ փառատոնն ունի միջազգային կարգավիճակ, ինչը վստահաբար մեծ պատուհան է բացելու մեր գրողների համար: Արդեն պայմանավորվածություններ են ձեռք բերվել հաջորդ տարվա համար, և մեր բանաստեղծները հնարավորություն կունենան անդամակցելու «Վերսոպոլիս» պոեզիայի հարթակին և հրավերներ ստանալու Եվրոպայից: Իհարկե նախապատվությունը կտրվի գրական մրցույթի հաղթողներին»,- եզրափակել է Անի Ղազարյանը:

Գրքի երևանյան միջազգային վեցերոդ փառատոնի գրական մրցույթում ժյուրիի անանուն, փակ քվեարկությամբ հաղթող ճանաչված մրցանակակիրներն են՝

«Դրամատուրգիա» անվանակարգում՝ Սամվել Կոսյանը,

«Մանկապատանեկան գրականություն» անվանակարգում՝ Ալիս Հովհաննիսյանը,

«Պոեզիա» անվանակարգում՝ Գևորգ Թումանյանը,

«Արձակ» անվանակարգում՝ Նորայր Սարգսյանը և Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանը,

Հատուկ մրցանակին արժանացել է Արմեն Զախարյանը։

Հիշեցնենք, որ Գրքի երևանյան միջազգային վեցերորդ փառատոնն անցացվել է մայիսի 25-27-ը Գ․ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում: Փառատոնին մասնակցում էր շուրջ 40 հրատարակչություն, գրավաճառներ և մշակութային կազմակերպություններ, ավելի քան 50 գրողներ, քննադատներ, թարգմանիչներ:

Գրքի երևանյան միջազգային վեցերորդ փառատոնը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և «Վերսոպոլիս» կազմակերպության աջակցությամբ իրականացրել են «Խաչատուր Աբովյանի տուն-թանգարան» ՊՈԱԿ-ը և «Գրքի փառատոն» կրթամշակութային ՀԿ-ն՝ «Գ․ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոն» ՊՈԱԿ-ի գործընկերությամբ։ Գլխավոր հովանավորը Երևանի քաղաքապետարանն էր։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)