Մայիսի 28-ին՝ Հայաստանի առաջին հանրապետության օրը, ՀՀ Գեղարքունիքի մարզում՝ Շողակաթ (նախկին Շորժա)-Սևանա լճի թերակղզի ճանապարհահատվածում երրորդ անգամ անցկացվել է «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարը:
Մրցաշարին կանանց և տղամարդկանց երկուական տարիքային խմբերում ավելի քան 300 հեծանվորդ է մասնակցել:
Կանանց առաջին տարիքային խմբի՝ 18-40 տարեկան մասնակիցների շրջանում 40 կմ մրցատարածությունը բոլորից արագ՝ 1 ժամ 20 րոպեում, հաղթահարել է Նարե Ղարիբյանը՝ Երևանից: Նարեն երկրորդ տարին անընդմեջ արժանացել է ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարի հաղթողի կոչմանն ու 1 մլն դրամ մրցանակին:
«Ենթադրում էի, որ եռյակում կլինեմ, բայց մրցակցությունը բավական մեծ էր. գիտեի, որ երկու հիմնական մրցակիցներս շատ ակտիվ մարզվում են ու նախապատրաստվում մրցաշարին: Նախորդ տարվա մրցումից հետո մարզումները չեն դադարել: Արդյունքից գոհ եմ. հաղթանակի զգացողությունը շատ հաճելի է: Հենց դա է իմ մոտիվացիան»,- ասում է Նարե Ղարիբյանը, որն ընդամենը 3 տարի է՝ զբաղվում է սիրողական հեծանվասպորտով:
Տղամարդկանց երկրորդ տարիքային խմբում հաղթողի տիտղոսը երկրորդ տարին անընդմեջ նվաճել է Սամվել Հովհաննիսյանը:
«Շատ ուրախ եմ հաղթանակի առթիվ: Այս մրցաշարն իսկապես մեծ աշխուժություն է մտցրել հեծանվային ասպարեզում: Շատ մարդիկ ամբողջ տարի մարզվում են, որպեսզի մասնակցեն այս մրցաշարին: Ինքս էլ ընկերներիս հետ մի քանի ամիս հատուկ նախապատրաստական փուլ եմ անցել, որպեսզի կարողանամ լավագույնս հանդես գալ: Բավական լավ արդյունք գրանցեցի, ինչի համար շատ ուրախ եմ: Սա ևս մեկ խթան է՝ մարզաձևի մասսայականացման ու տարածման համար»,- ընդգծում է Սամվել Հովհաննիսյանը:
Տղամարդկանց առաջին տարիքային խմբում հաղթողի կոչումը նվաճած Անանիա Ոսկանյանը երրորդ անգամ է մասնակցում «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարին, բայց նախորդ տարիներին բավարարվել է բրոնզե մեդալներով:
«Այս տարի շատ լուրջ էի նախապատրաստվել՝ ամեն օր մարզումներ անցկացնելով: Վստահ էի, որ այս տարի հաղթանակն իմն է լինելու: 40 կմ մրցատարածությունը հաղթահարելն այնքան էլ դժվար չէ, եթե պատրաստված ես լինում: Նմանօրինակ մրցաշարերի անցկացումը ևս կարևորում եմ՝ հեծանվասպորտի զարգացման տեսանկյունից: Մասնակիցներն անընդհատ աշխատում են իրենց վրա և ձգտում ավելի ուժեղանալ: Հեծանվավազքով զբաղվողներն էլ ավելի են շատանում: Կարծում եմ՝ մրցաշարն իր առջև դրված խնդիրը կատարում է»,- նշում է Անանիա Ոսկանյանը:
Հիշեցնենք՝ երկու տարիքային խմբերում 1-ից 10-րդ տեղերը զբաղեցրած մասնակիցները կպարգևատրվեն դրամական մրցանակներով: Մասնավորապես՝ 1-ին տեղը զբաղեցրած մասնակիցները կստանան 1 մլն դրամ, 2-րդ տեղը՝ 500.000, 3-րդ տեղը՝ 300.000, 4-րդ տեղը՝ 100.000, 5-10-րդ տեղերը՝ 50.000-ական դրամ:
1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղերը զբաղեցրած մասնակիցները պարգևատրվել են նաև ԿԳՄՍ նախարարության համապատասխան կարգի հավաստագրերով, գավաթներով, մեդալներով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ