ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մրցաշարն իր առջև դրված խնդիրը կատարում է». «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական խճուղային հեծանվավազքի հաղթողները՝ տպավորությունների մասին

Մայիսի 29, 2023
Սպորտային լուրեր

Մայիսի 28-ին՝ Հայաստանի առաջին հանրապետության օրը, ՀՀ Գեղարքունիքի մարզում՝ Շողակաթ (նախկին Շորժա)-Սևանա լճի թերակղզի ճանապարհահատվածում երրորդ անգամ անցկացվել է «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարը:

Մրցաշարին կանանց և տղամարդկանց երկուական տարիքային խմբերում ավելի քան 300 հեծանվորդ է մասնակցել:

Կանանց առաջին տարիքային խմբի՝ 18-40 տարեկան մասնակիցների շրջանում 40 կմ մրցատարածությունը բոլորից արագ՝ 1 ժամ 20 րոպեում, հաղթահարել է Նարե Ղարիբյանը՝ Երևանից: Նարեն երկրորդ տարին անընդմեջ արժանացել է ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարի հաղթողի կոչմանն ու 1 մլն դրամ մրցանակին:

«Ենթադրում էի, որ եռյակում կլինեմ, բայց մրցակցությունը բավական մեծ էր. գիտեի, որ երկու հիմնական մրցակիցներս շատ ակտիվ մարզվում են ու նախապատրաստվում մրցաշարին: Նախորդ տարվա մրցումից հետո մարզումները չեն դադարել: Արդյունքից գոհ եմ. հաղթանակի զգացողությունը շատ հաճելի է: Հենց դա է իմ մոտիվացիան»,- ասում է Նարե Ղարիբյանը, որն ընդամենը 3 տարի է՝ զբաղվում է սիրողական հեծանվասպորտով:

Տղամարդկանց երկրորդ տարիքային խմբում հաղթողի տիտղոսը երկրորդ տարին անընդմեջ նվաճել է Սամվել Հովհաննիսյանը:

«Շատ ուրախ եմ հաղթանակի առթիվ: Այս մրցաշարն իսկապես մեծ աշխուժություն է մտցրել հեծանվային ասպարեզում: Շատ մարդիկ ամբողջ տարի մարզվում են, որպեսզի մասնակցեն այս մրցաշարին: Ինքս էլ ընկերներիս հետ մի քանի ամիս հատուկ նախապատրաստական փուլ եմ անցել, որպեսզի կարողանամ լավագույնս հանդես գալ: Բավական լավ արդյունք գրանցեցի, ինչի համար շատ ուրախ եմ: Սա ևս մեկ խթան է՝ մարզաձևի մասսայականացման ու տարածման համար»,- ընդգծում է Սամվել Հովհաննիսյանը:

Տղամարդկանց առաջին տարիքային խմբում հաղթողի կոչումը նվաճած Անանիա Ոսկանյանը երրորդ անգամ է մասնակցում «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարին, բայց նախորդ տարիներին բավարարվել է բրոնզե մեդալներով:

«Այս տարի շատ լուրջ էի նախապատրաստվել՝ ամեն օր մարզումներ անցկացնելով: Վստահ էի, որ այս տարի հաղթանակն իմն է լինելու: 40 կմ մրցատարածությունը հաղթահարելն այնքան էլ դժվար չէ, եթե պատրաստված ես լինում: Նմանօրինակ մրցաշարերի անցկացումը ևս կարևորում եմ՝ հեծանվասպորտի զարգացման տեսանկյունից: Մասնակիցներն անընդհատ աշխատում են իրենց վրա և ձգտում ավելի ուժեղանալ: Հեծանվավազքով զբաղվողներն էլ ավելի են շատանում: Կարծում եմ՝ մրցաշարն իր առջև դրված խնդիրը կատարում է»,- նշում է Անանիա Ոսկանյանը:

Հիշեցնենք՝ երկու տարիքային խմբերում 1-ից 10-րդ տեղերը զբաղեցրած մասնակիցները կպարգևատրվեն դրամական մրցանակներով: Մասնավորապես՝ 1-ին տեղը զբաղեցրած մասնակիցները կստանան 1 մլն դրամ, 2-րդ տեղը՝ 500.000, 3-րդ տեղը՝ 300.000, 4-րդ տեղը՝ 100.000, 5-10-րդ տեղերը՝ 50.000-ական դրամ:

1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղերը զբաղեցրած մասնակիցները պարգևատրվել են նաև ԿԳՄՍ նախարարության համապատասխան կարգի հավաստագրերով, գավաթներով, մեդալներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)