ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հաստատվել են Պոլիտեխնիկական համալսարանի 30 կրեդիտի միջոցով մանկավարժի հավաստագրման դասընթացի մոդուլները

Մայիսի 30, 2023
Պաշտոնական

«Հանրակրթության մասին» օրենքի 26-րդ հոդվածի 3-րդ մասի կարգավորմամբ՝ մանկավարժի որակավորում չունեցող բարձրագույն կրթություն ստացած մասնագետները, որոնք ձեռք են բերել 30 կրեդիտ, հնարավորություն ունեն դասավանդել դպրոցներում։

Համաձայն օրենքի վերոնշյալ դրույթի՝ եթե առնվազն երկու անգամ հայտարարված մրցույթի արդյունքներով ուսուցչի թափուր տեղը մնում է չլրացված, ապա այդ տեղի համար կարող է դիմել նաև տվյալ առարկայի մասնագիտական ոլորտում բարձրագույն կրթություն և կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից երաշխավորված կազմակերպության (կազմակերպությունների), այդ թվում՝ բուհի առաջարկած համապատասխան կրթական ծրագրի միջոցով մանկավարժության առնվազն 30 կրեդիտ ունեցող անձը:

ԿԳՄՍ նախարարի հրամաններով մանկավարժի որակավորում չունեցող անձանց առնվազն 30 կրեդիտ տրամադրելու նպատակով մինչ այժմ երաշխավորվել են Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի և «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» հիմնադրամի մշակած ծրագրերը:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 29-ի 431-Ա/2 հրամանով այդ նպատակով գործածության են երաշխավորվել նաև Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի մանկավարժահոգեբանական ու ուսումնամեթոդական հմտություններ ապահովող մոդուլներով իրականացվող 30 կրեդիտի միջոցով մանկավարժի հավաստագրման դասընթացի մոդուլները:

Մանկավարժահոգեբանական վերապատրաստումների դասընթացը նախատեսված է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում բնագիտության, տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների և ճարտարագիտության տարբեր բնագավառներից բարձրագույն կրթություն ստացած մանկավարժի որակավորում չունեցող մասնագետների շրջանում պատրաստման/վերապատրաստման դասընթացներ կազմակերպելու համար։

Դասընթացի կառուցման հիմքում ընկած են ՀՀ կառավարության և ԿԳՄՍ նախարարության՝ հանրակրթության, միջին մասնագիտական և բարձրագույն կրթության մասին օրենսդրական համապատասխան որոշումները և նորմատիվ իրավական ակտերը, հաշվի են առնված մանկավարժության, հոգեբանության, դասավանդման մեթոդաբանության տեսագործնական հիմնադրույթներն ու առաջավոր նվաճումները, ինչպես և ՀՀ բուհերում և այլ կազմակերպություններում իրականացվող վերապատրաստման դասընթացների փորձը։

Ծրագրի նպատակը կրթության ասպարեզում աշխատաշուկայի պահանջներին համահունչ մանկավարժահոգեբանական գիտելիքներով օժտված որակյալ մասնագետների պատրաստումն ու վերապատրաստումն է՝ կրթական տարբեր համակարգերում մանկավարժական գործունեություն իրականացնելու համար։

Վերապատրաստման դասընթացի մասնակիցները ձեռք կբերեն մանկավարժական հմտություններ և կարողություններ, կտիրապետեն ուսուցման նորարարական մեթոդներին, տեխնոլոգիաներին և միջոցներին՝ իրենց մասնագիտական գիտելիքները հանրակրթության և միջնակարգ մասնագիտական կրթության հաստատությունների սովորողներին փոխանցելու համար։

Վերապատրաստման դասընթացի ավարտին ունկնդիրներին կշնորհվեն հավաստագրեր՝ դասընթացներից առնվազն 30 կրեդիտ վաստակելու դեպքում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…