ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ քառօրյա ձևաչափով անցկացվել է հեծանվային սպորտի ՀՀ խճուղային առաջնությունը, որին բոլոր տարիքային խմբերում՝ մեծահասակներ, երիտասարդներ, պատանիներ, ավելի քան 90 հեծանվորդ է մասնակցել:
Մրցումային առաջին օրը հեծանվորդները հաղթահարել են Էջմիածին-Ակնա լիճ խճուղի 25 կմ մրցատարածությունը՝ անհատական մրցավազքում: Մեծահասակների պայքարում հաղթողի տիտղոսը նվաճել է Դավիթ Մկրտչյանը, արծաթե մեդալին արժանացել է Վահե Վիրաբյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Խաչիկ Շարյանը:
Երիտասարդ տղաների պայքարում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Գրիգոր Գրիգորյանը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Սերգեյ Մանուկյանը, իսկ եռյակը եզրափակել է Դմիտրի Եսաուլովը:
Երիտասարդ աղջիկները հաղթահարել են 10 կմ մրցատարածությունը: Առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Անի Գյոզալյանը, երկրորդ տեղը՝ Սվետլանա Մկրտչյանը, իսկ երրորդ տեղը՝ Գրետա Միրաքյանը:
Պատանի աղջիկների մրցապայքարում լավագույն եռյակը ձևավորվել է հետևյալ դասավորությամբ՝ Անի Ավագյան, Սաթենիկ Ղազարյան, Սիրանույշ Քոթանջյան: Պատանի տղաների պայքարում հաղթողի կոչումը նվաճել է Հարություն Իսրայելյանը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Ալեն Միրզոյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Էդուարդ Գրիգորյանը:
Մրցումային երկրորդ օրն անցկացվել է պատանի և երիտասարդ աղջիկների խմբակային մրցաերթը:
Երկու օրերի արդյունքներով ձևավորվել է Հայաստանի պատանիների հավաքական թիմը, որը հուլիսի 23-ից 30-ը Սլովենիայում կմասնակցի մանկապատանեկան օլիմպիական փառատոնին: Հայաստանի հավաքականի կազմում կընդգրկվեն Ալեն Միրզոյանը, Հարություն Իսրայելյանը և Անի Գյոզալյանը:
Մրցումային երրորդ օրը Թաիրով-Էջմիածին-Արմավիր-Սարդարապատ-Էջմիածին-Աշտարակ երթուղով անցկացվել է խմբակային մրցաերթ՝ արդեն մեծահասակների և երիտասարդների մասնակցությամբ: Մեծահասակների պայքարում հաղթողի կոչմանն արժանացել է Խաչիկ Շարյանը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Վահե Վիրաբյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Դավիթ Գևորգյանը: Երիտասարդների պայքարում լավագույն եռյակն այս տեսքն ունի՝ Գրիգոր Գրիգորյան, Սերգեյ Մանուկյան, Թովմաս Պետրոսյան:
Մրցումային վերջին օրը հեծանվորդները Հրազդանի կիրճում ուժերն են չափել անհատական մրցավազք-լեռնային մրցաձևում: Տարբեր տարիքային խմբերում մրցանակային տեղեր են զբաղեցրել հետևյալ մարզիկները՝
Մեծահասակներ՝ Վահե Վիրաբյան, Խաչիկ Շարյան, Ավետիք Դավթյան,
Երիտասարդ տղաներ՝ Սերգեյ Մանուկյան, Գրիգոր Գրիգորյան, Դմիտրի Եսաուլով,
Երիտասարդ աղջիկներ՝ Անի Գյոզալյան, Սվետլանա Մկրտչյան, Գրետա Միրաքյան,
Պատանի աղջիկներ՝ Անի Ավագյան, Սիրանույշ Քոթանջյան, Սաթենիկ Ղազարյան,
Պատանի տղաներ՝ Հարություն Իսրայելյան, Ալեն Միրզոյան, Էդուարդ Գրիգորյան:
Հունիսի 16-ից 19-ը կանցկացվի հեծանվահրապարակի Հայաստանի առաջնությունը:
Հայ հեծանվորդները նախապատրաստվում են Եվրոպայի և աշխարհի հեծանսպորտի առաջնություններին, որոնք համապատասխանաբար կկայանան հուլիսին և օգոստոսին:
Սեպտեմբերին արդեն ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Երևանում կանցկացվի ԽՍՀՄ սպորտի վարպետ Հրաչ Գևրիկյանին նվիրված միջազգային մրցաշարը, որին, ըստ նախնական տվյալների, կմասնակցեն նաև Վրաստանի, Լեհաստանի և Իրանի Իսլամական Հանրապետության ներկայացուցիչները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ