Առավոտյան ժամը 8-00-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի սպորտային հրապարակը իրենց ներկայությամբ զուգել են 1-9-րդ դասարանների աշակերտները։
Այսօր ինքնակառավարման օր է։
Այսօր ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների ծանրաբեռնվածությունն աշակերտական խորհուրդը կիսել է մանկավարժական խորհրդի հետ։
Օրեր առաջ ուսուցիչներն ընտրել էին իրենց փոխարինողներին, միասին կազմել աշխատանքային պլանները և օրվա աշխատանքների հիմնական մասը կատարեցին ոգևորված սաները։
Վարչական պաշտոնները բաշխվեցին վիճակահանությամբ։
- Օրն անցավ հագեցած, բոլորն իրենց պաշտոնական պարտականությունները կատարեցին բարձր պատասխանատվությամբ ու գոհացրին հաստիքային աշխատողներին, - այսպես զեկուցեց տնօրենի պաշտոնակատար Անի Արզումանյանը դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանին։
Իսկ կես կատակ - կես լուրջ 2-րդ «բ» դասարանի դասվար Մ. Սահակյանը ավելացրեց հարցին, թե ում կուզեք, որ լինի ձեր ուսուցիչը, դասարանի աշակերտները միաբերան պատասխանեցին՝ ընկեր Սոնան:
Վահիկ Արզումանյանին, Կարեն Մաթևոսյանին, Գոռ Սահակյանին դպրոցի տնօրենն արժանացրեց «պագա ուսուցիչ» անվանակարգին։
- Օրն արդյունավետ էր մասնագիտական կողմնորոշման համար,- ասաց Սիրանուշ Հարությունյանը։
Միջոցառումը պատեհ առիթ էր «Միջդպրոցական սպորտլանդիայում» հաղթած աշակերտներին հուշանվերներ հանձնելու և հաջողությունը գնահատելու համար։
- Ահա մեր սրտի և հոգու նվերը Ձեզ՝ սիրելի ուսուցչուհիներ, Ձեր հունդերը տոնական ծիլեր արձակեցին,- իր խոսքն այսպես ավարտեց Վահիկ Արզումանյանը, որը վիճակահանությամբ, արդեն երկրորդ անգամ, ստանձնեց ուսմասվարի պաշտոնը։
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի ԱԽ
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ