ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ապրիլի 7-ը կրկնակի տոն դարձավ Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 11, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Առավոտյան ժամը 8-00-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի սպորտային հրապարակը իրենց ներկայությամբ զուգել են 1-9-րդ դասարանների աշակերտները։

Այսօր ինքնակառավարման օր է։

Այսօր ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների ծանրաբեռնվածությունն աշակերտական խորհուրդը կիսել է  մանկավարժական խորհրդի հետ։

Օրեր առաջ ուսուցիչներն ընտրել էին իրենց փոխարինողներին, միասին կազմել աշխատանքային պլանները և օրվա աշխատանքների հիմնական մասը կատարեցին ոգևորված սաները։

Վարչական պաշտոնները բաշխվեցին  վիճակահանությամբ։ 

- Օրն անցավ հագեցած, բոլորն իրենց պաշտոնական պարտականությունները կատարեցին բարձր պատասխանատվությամբ ու գոհացրին հաստիքային աշխատողներին, - այսպես զեկուցեց տնօրենի պաշտոնակատար Անի Արզումանյանը դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանին։

Իսկ կես կատակ - կես լուրջ 2-րդ  «բ» դասարանի դասվար Մ. Սահակյանը ավելացրեց հարցին, թե ում կուզեք, որ լինի ձեր ուսուցիչը, դասարանի աշակերտները միաբերան պատասխանեցին՝ ընկեր Սոնան:

Վահիկ Արզումանյանին, Կարեն Մաթևոսյանին, Գոռ Սահակյանին դպրոցի տնօրենն արժանացրեց     «պագա ուսուցիչ»  անվանակարգին։

- Օրն արդյունավետ էր մասնագիտական կողմնորոշման համար,- ասաց Սիրանուշ Հարությունյանը։

Միջոցառումը պատեհ առիթ էր «Միջդպրոցական  սպորտլանդիայում» հաղթած աշակերտներին հուշանվերներ հանձնելու և հաջողությունը գնահատելու համար։

 - Ահա մեր սրտի և հոգու նվերը Ձեզ՝ սիրելի ուսուցչուհիներ, Ձեր հունդերը տոնական ծիլեր արձակեցին,- իր խոսքն այսպես ավարտեց Վահիկ Արզումանյանը, որը վիճակահանությամբ, արդեն երկրորդ անգամ, ստանձնեց ուսմասվարի պաշտոնը։

Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի  ԱԽ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)