ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է Լոռու մարզի Վանաձորի Մ. Թավրիզյանի անվան արվեստի պետական քոլեջ և Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի Վանաձորի մասնաճյուղ՝ տեղում ծանոթանալու կատարված հիմնանորոգման աշխատանքներին: Ուսումնական հաստատությունների վերանորոգման և բարեկարգման աշխատանքներն իրականացվում են ՀՀ պետական բյուջեի միջոցների հաշվին:
Նախարարին ուղեկցում էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և Լոռու փոխմարզպետ Հովհաննես Ավետիսյանը:
ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Մ. Թավրիզյանի անվան արվեստի պետական քոլեջի հիմնանորոգման աշխատանքները սկսվել են 2017 թ.-ից: Շինարարական աշխատանքներն ավարտված են. այժմ արդյունքների հանձնման-ընդունման փուլն է: Ընթացքի մեջ է նաև գույքի և ուսումնական լաբորատորիայի ձեռքբերումը: Կառավարության որոշմամբ դրամաշնորհային ծրագրով հատկացվել են դրամական միջոցներ «Վանաձորի Մ. Թավրիզյանի անվան արվեստի պետական քոլեջ» ՊՈԱԿ-ին՝ լսարանային, մարզական, վարչական գույքի ձեռքբերման համար:
Ժաննա Անդրեասյանը ծանոթացել է կատարված աշխատանքներին և ներկայացրել որոշ դիտողություններ և դիտարկումներ՝ ուսումնական գործընթացը պատշաճ կազմակերպելու առումով: Նախարարը հատկապես ընդգծել է, որ ներառականության ապահովման չափանիշների պահանջն ապահովված չէ, ինչն անթույլատրելի է: Նա հանձնարարել է շինարարական կազմակերպության ավարտական ակտն ընդունելիս հաշվի առնել բոլոր բացթողումները և հետևողական լինել, որպեսզի դրանք շտկվեն և վերացվեն: Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև քոլեջի ընդհանուր գործունեությանն առնչվող մի շարք խնդիրների:
Նախարարի հաջորդ կանգառը Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի Վանաձորի մասնաճյուղն էր, որտեղ հիմնանորոգման աշխատանքները սկսվել են 2019 թվականից:
Նշենք, որ ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍՆ «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջ» ՊՈԱԿ-ը վերակազմավորվել է «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջ» հիմնադրամի` միավորվելով «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան» հիմնադրամին:
Այս ուսումնական հաստատության շենքը շահագործման կհանձնվի 2023 թ. սեպտեմբերից: Նախարարը հետաքրքրվել է իրականացված և նախատեսվող աշխատանքներով` կարևորելով հատկապես ջեռուցման համակարգի, մարզադահլիճի, ուսումնական և արտադրական լաբորատորիաների հագեցվածության և կահավորման հարցերը:
Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի Վանաձորի մասնաճյուղի տնօրեն Մերի Գրիգորյանը տեղեկացրել է, որ քոլեջի բակում նախատեսվում է տարբեր մշակաբույսեր աճեցնել` դրանք հետագայում ծառայեցնելով ուսումնական արտադրական պրակտիկաների կազմակերպման համար:
Կառավարության որոշմամբ ուսումնական հաստատությունը պետական միջոցների հաշվին կհամալրվի նաև լսարանային, լաբորատոր և գրասենյակային գույքով:
Նախարարը երկու հաստատությունների ղեկավարներին հանձնարարել է գույքի ձեռքբերման գործընթացը հնարավորինս արագ կազմակերպել՝ սեպտեմբերին ուսումնական տարին նոր միջավայրում սկսելու նպատակով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ