ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է Լոռու մարզի Վանաձորի Մ. Թավրիզյանի անվան արվեստի պետական քոլեջ և Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի Վանաձորի մասնաճյուղ՝ տեղում ծանոթանալու կատարված հիմնանորոգման աշխատանքներին: Ուսումնական հաստատությունների վերանորոգման և բարեկարգման աշխատանքներն իրականացվում են ՀՀ պետական բյուջեի միջոցների հաշվին:
Նախարարին ուղեկցում էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և Լոռու փոխմարզպետ Հովհաննես Ավետիսյանը:
ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Մ. Թավրիզյանի անվան արվեստի պետական քոլեջի հիմնանորոգման աշխատանքները սկսվել են 2017 թ.-ից: Շինարարական աշխատանքներն ավարտված են. այժմ արդյունքների հանձնման-ընդունման փուլն է: Ընթացքի մեջ է նաև գույքի և ուսումնական լաբորատորիայի ձեռքբերումը: Կառավարության որոշմամբ դրամաշնորհային ծրագրով հատկացվել են դրամական միջոցներ «Վանաձորի Մ. Թավրիզյանի անվան արվեստի պետական քոլեջ» ՊՈԱԿ-ին՝ լսարանային, մարզական, վարչական գույքի ձեռքբերման համար:
Ժաննա Անդրեասյանը ծանոթացել է կատարված աշխատանքներին և ներկայացրել որոշ դիտողություններ և դիտարկումներ՝ ուսումնական գործընթացը պատշաճ կազմակերպելու առումով: Նախարարը հատկապես ընդգծել է, որ ներառականության ապահովման չափանիշների պահանջն ապահովված չէ, ինչն անթույլատրելի է: Նա հանձնարարել է շինարարական կազմակերպության ավարտական ակտն ընդունելիս հաշվի առնել բոլոր բացթողումները և հետևողական լինել, որպեսզի դրանք շտկվեն և վերացվեն: Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև քոլեջի ընդհանուր գործունեությանն առնչվող մի շարք խնդիրների:
Նախարարի հաջորդ կանգառը Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի Վանաձորի մասնաճյուղն էր, որտեղ հիմնանորոգման աշխատանքները սկսվել են 2019 թվականից:
Նշենք, որ ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍՆ «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջ» ՊՈԱԿ-ը վերակազմավորվել է «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջ» հիմնադրամի` միավորվելով «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան» հիմնադրամին:
Այս ուսումնական հաստատության շենքը շահագործման կհանձնվի 2023 թ. սեպտեմբերից: Նախարարը հետաքրքրվել է իրականացված և նախատեսվող աշխատանքներով` կարևորելով հատկապես ջեռուցման համակարգի, մարզադահլիճի, ուսումնական և արտադրական լաբորատորիաների հագեցվածության և կահավորման հարցերը:
Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի Վանաձորի մասնաճյուղի տնօրեն Մերի Գրիգորյանը տեղեկացրել է, որ քոլեջի բակում նախատեսվում է տարբեր մշակաբույսեր աճեցնել` դրանք հետագայում ծառայեցնելով ուսումնական արտադրական պրակտիկաների կազմակերպման համար:
Կառավարության որոշմամբ ուսումնական հաստատությունը պետական միջոցների հաշվին կհամալրվի նաև լսարանային, լաբորատոր և գրասենյակային գույքով:
Նախարարը երկու հաստատությունների ղեկավարներին հանձնարարել է գույքի ձեռքբերման գործընթացը հնարավորինս արագ կազմակերպել՝ սեպտեմբերին ուսումնական տարին նոր միջավայրում սկսելու նպատակով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ