Հայաստանի Հանրապետությունում մայիսի 31-ից հունիսի 2-ն անցկացվում են Թուրքմենստանի մշակույթի օրեր:
Մայիսի 31-ին «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում մշակույթի օրերի մեկնարկը տրվել է բացման գալա համերգով, որի շրջանակում տեղի է ունեցել Թուրքմենստանի մշակույթի և արվեստի վարպետների համերգ:
Ծրագրի բացման ներկա էին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Թուրքմենստանի մշակույթի նախարար Ատագելդի Շամուրադովը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, ՀՀ-ում Թուրքմենստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Մուհամետգելդի Այազովը:
Հանդիսավոր արարողությանը ողջունի խոսքով հանդես է եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար ժաննա Անդրեասյանը: Նա շնորհավորել է Հայաստանում Թուրքմենստանի մշակույթի օրերի անցկացման կապակցությամբ և նշել, որ մշակույթի օրերը կարևոր, նշանակալից և, միևնույն ժամանակ, երկար սպասված միջոցառում են:
«Այն նախատեսվում էր կազմակերպել դեռևս 2020 թվականին, ինչը, ցավոք, չհաջողվեց կորոնավիրուսի համաճարակի պատճառով: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն ուրախ է հյուրընկալել Թուրքմենստանի մշակույթի նախարար Ատագելդի Շամուրադովի գլխավորած պատվիրակությանը: Այսօրվա միջոցառման կայացումը հերթական անգամ հաստատում է այն ճշմարտությունը, որ դժվարին ժամանակներում մարդկային հաղորդակցության, ազգերի փոխճանաչման և փոխադարձ հարգանքի ամենաամուր հենքը մշակույթն է: Իսկ մշակույթի ոլորտում հայ-թուրքմենական հարաբերություններն ունեն խորը արմատներ»,- նշել է նախարարը և վստահություն հայտնել, որ հայ-թուրքմենական փոխհամագործակցությունը մշտապես հագեցած կլինի նոր նախաձեռնություններով:
Ժաննա Անդրեասյանը մեծապես կարևորել է Թուրքմենստանի հետ ավանդական բարեկամական հարաբերությունների զարգացումը, որի շրջանակում կայուն համագործակցություն է ձևավորվել Թուրքմենստանի մշակույթի նախարարության հետ: Համագործակցությունը ներառում է ինստիտուցիոնալ կապերի ստեղծումը, վերջին տարիներին իրականացված փոխադարձ մշակույթի օրերը, կրթամշակութային համատեղ նախագծերն ու ծրագրային նախաձեռնությունները։
Թուրքմենստանի մշակույթի նախարար Ատագելդի Շամուրադովը նույնպես շնորհավորել է ներկաներին Հայաստանում Թուրքմենստանի մշակույթի օրերի բացման կապակցությամբ՝ նոր լիցքեր մաղթելով հայ-թուրքմենական մշակութային կապերի հետագա զարգացմանը: Նա բարձր է գնահատել երկու երկրների մշակութային կապերը, որոնք խարսխված են ժողովուրդների հարուստ փորձի, բարի ավանդույթների և երկկողմանի ամուր համագործակցության վրա: Ատագելդի Շամուրադովը շնորհակալությունն է հայտնել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը մշակույթի օրերի կայացման համար հետևողական ջանքերի համար:
«Մշակութային օրերի շրջանակում անցկացվող միջոցառումները մեծ հնարավորություն են տալիս երկու երկրների ժողովուրդներին՝ ավելի լավ ճանաչել միմյանց մշակույթը և առավել խորացնել միջմշակութային համագործակցությունը»,- ընդգծել է նա:
Նշենք, որ Հայաստանում Թուրքմենստանի մշակույթի օրերի փակումը տեղի կունենա 2023 թվականի հունիսի 2-ին՝ ժամը 19:00-ին, Արտաշատի Ամո Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում, որի շրջանակում տեղի կունենա Հայաստանի և Թուրքմենստանի մշակույթի, արվեստի գործիչների համատեղ համերգը:
Ծրագրի շրջանակում հունիսի 1-ին՝ ժամը 11:00-ին, Հովհաննես Շարամբեյանի անվան ժողովրդական արվեստի կենտրոնում տեղի կունենա ցուցահանդեսի բացում, իսկ նույն օրը՝ ժամը 16:00-ին, Հայաստանի կինոգործիչների միությունում կկայանա «Մախթումկուլի» գեղարվեստական ֆիլմի ցուցադրությունը: Հունիսի 2-ին՝ ժամը 10:00-ին, Երևանի պետական համալսարանում տեղի կունենա Մախթումկուլիի արվեստին նվիրված գիտաժողով:
Հիշեցնենք, որ այցի շրջանակում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նախօրեին ընդունել է Թուրքմենստանի մշակույթի նախարար Ատագելդի Շամուրադովի գլխավորած պատվիրակությանը, որի ընթացքում ստորագրվել է համագործակցության ծրագիր: Կազմակերպվել են նաև մշակութային այցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ