ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է ՄԱԿ-ի Եվրոպական տնտեսական հանձնաժողովի գործադիր քարտուղար Օլգա Ալգայերովայի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Գիտության կոմիտեի նախագահի տեղակալ Արթուր Մովսիսյանը, Հայաստանում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող Նելս Սկոտը, ՄԱԿ ԵՏՀ ինովացիոն քաղաքականությունների մշակման բաժնի պատասխանատու Յակոբ Ֆեքսերը և այլք:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել է ՄԱԿ ԵՏՀ-ի կողմից ստեղծված «Նորարարությունը Հայաստանի կայուն զարգացման համար» երկրորդ զեկույցը, որի մշակման աշխատանքները սկսվել են 2022 թվականից։
Զեկույցի մշակման փուլում ՄԱԿ փորձագետները 2022 թվականին մի շարք այցելություններ են ունեցել Հայաստան` ոլորտը ուսումնասիրելու և շահագրգիռ կազմակերպությունների հետ հանդիպելու նպատակով:
ՄԱԿ-ի Եվրոպական տնտեսական հանձնաժողովի գործադիր քարտուղարի խոսքով՝ զեկույցում ներկայացվում են Հայաստանի ինովացիոն համակարգի հաջողությունները, հնարավորությունները և խոչընդոտները, ինչպես նաև ենթակառուցվածքների բարելավման միտումները։
Զեկույցի պաշտոնական շնորհանդեսը նախատեսվում է հունիսի 7-ին:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, շնորհակալություն հայտնելով զեկույցի ստեղծման փուլում կատարած աշխատանքի համար, ընդգծել է տևական ու շարունակական համագործակցության անհրաժեշտությունը՝ վստահություն հայտնելով, որ սա երկու կողմերի փոխգործակցության նոր փուլի մեկնարկ է:
ԿԳՄՍ նախարարը նշել է, որ բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտը գտնվում է ինտենսիվ բարեփոխումների փուլում. «2021 թվականից սկսած՝ ՀՀ կառավարությունը գիտության ոլորտի զարգացման համար ամրագրել է շատ հստակ թիրախներ: Մասնավորապես, շարունակաբար՝ ամեն տարի, ավելացվում է գիտության ոլորտի ֆինանսավորումը: 2018 թվականի համեմատ՝ 2023 թվականին այդ ֆինանսավորումն ավելացել է ավելի քան 150 %-ով: Սա էական ավելացում է և ուղղված է գիտության ոլորտում ենթակառուցվածքների արդիականացմանը, երիտասարդ գիտնականների ներգրավմանը, միջազգային համագործակցության որակի բարձրացմանն ու աշխարհագրության ավելացմանը: Գիտության կոմիտեի կողմից իրականացվող ծրագրերին մասնակցող գիտնականների շուրջ 70 տոկոսը երիտասարդ է՝ մինչև 35 տարեկան»:
Անդրադառնալով ՀՀ կառավարության 2021-2026 թթ. ծրագրով գիտական գործունեության ոլորտում նախատեսված ծրագրերին՝ նշվել է, որ գլխավոր նպատակը հետազոտությունների խրախուսումն է։ Այս համատեքստում նախարարը կարևորել է ենթակառուցվածքների ստեղծումը, գիտական կազմակերպությունների՝ նորագույն սարքավորումներով համալրումը, գիտության մեջ երիտասարդների ներգրավումը և արտերկրի հեղինակավոր կառույցների հետ համագործակցությունը:
Անդրադարձ է եղել նաև Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի ձևավորմանը։ Նշվել է՝ նոր կառույցի ստեղծման նպատակը ոլորտի կառավարման արդյունավետության բարելավումն է, որը սերտորեն փոխկապակցված է նաև «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքի նախագծի մշակման աշխատանքների հետ։
Հանդիպման ընթացքում կողմերն անդրադարձել են նաև «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրագործմանը։
«Այս գործընթացում մեզ համար շատ կարևոր է միջազգային գործընկերների աջակցությունը, մասնավորապես, նախատեսում ենք ոլորտային առաջատար բուհերի հետ մշակել ինչպես ակադեմիական ծրագիրը, այնպես էլ ինովացիաների կառավարման համակարգը»,-ասել է նախարարը։
ՄԱԿ-ի Եվրոպական տնտեսական հանձնաժողովի գործադիր քարտուղար Օլգա Ալգայերովան շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և ընդգծել՝ Հայաստանը դիտարկում են որպես նորարարությունների, ՏՏ և թվայնացման ոլորտներում հեռանկարային գործընկեր, որտեղ համագործակցության մեծ ներուժ կա:
Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել նաև համատեղ իրականացվող այլ ծրագրերի ու կարևորվել մի շարք ուղղություններով համագործակցության շարունակականությունն ապահովելու անհրաժեշտությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ