10-11 Յունիս 2023-ին Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի “Շուշի” պարախումբը կրկին բեմ բարձրացաւ եւ հանրութեան ներկայացաւ տպաւորիչ ելոյթներով, որոնք մեծ խանդավառութիւն ստեղծեցին հանդիսատեսներուն մէջ: “Կը պարենք սիրոյ համար” վերնագրուած ելոյթները տեղի ունեցան Պուրճ Համուտի ՀԿՄ “Յովհաննէս Պօղոսեան” վերանորոգուած թատերասրահին մէջ, որ երկու օրերուն ալ ծայրէ ծայր գրաւուած էր ծնողներու, բարեկամներու եւ հիւրերու ներկայութեամբ։
“Շուշի” պարախումբին չորս ենթախումբերը` Մեսրոպեանի նախկին սաները, մեծերը, միջակներն ու կրտսերները կատարեցին 18 պարեր, գերակշռաբար՝ հայկական, ինչպէս աւանդական, նոյնպէս եւ արդի մշակումներով: Իւրաքանչիւր պար նուիրուած էր սիրոյ մը, ուղղուած այն արժէքներուն, զորս հայ մարդը, լիբանանցին եւ ընդհանրապէս մարդկութիւնը կը գնահատէ։ Պարողները յաջողեցան ներկաներուն պարգեւել գեղարուեստական վայելքի յիշարժան պահեր: Պարախումբին ելոյթները յատկանշուեցան պարային հետաքրքրական բեմադրութիւններով, բեմի, տարազներու եւ երաժշտական ձեւաւորման բարձր ճաշակով, ինչպէս նաեւ պարողներու ակնյայտ խանդավառութեամբ եւ լաւապէս պատրաստուած կատարումներով:
Պարուսոյց Աւօ Գարաքէշիշեանի աշխատանքին դրոշմը ակներեւ էր ամէն տեղ․ ան ոչ միայն կատարած էր պարերու բեմադրութիւնը եւ ղեկավարած՝ փորձերը, այլ նաեւ իրականացուցած էր ելոյթին հետ կապուած գեղարուեստական միւս աշխատանքները, որոնց շարքին՝ բեմի եւ պարերու խորապատկերներուն իւրայատուկ եւ գեղեցիկ ձեւաւորումը:
Ելոյթի բացման խօսքին մէջ Լոռի Եթերեան ըսաւ, որ պարախումբը իւրաքանչիւր պարի ընդմէջէն բեմ կը բերէ սիրոյ աննման արտայայտութեամբ լեցուն յատուկ պատմութիւն մը։ «Պատմութիւն մը, որուն հեղինակը մէկն է` պարախումբին գեղարուեստական ղեկավար, պարուսոյց Աւօ Գարաքէշիշեանը, որուն համար պարարուեստի լեզուն միջոց մըն է փոխանցելու մարդկային սրտի ամենախոր զգացումները եւ արտայայտելու այն ինչ որ խօսքով կարելի չէ արտայայտել», աւելցուց ան։ Լոռի Եթերեան շնորհակալութիւն յայտնեց Մեսրոպեանի տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստին, որ միշտ ներկայ եղաւ պարախումբի կողքին, աջակցեցաւ ամէն կերպ ու քաջալերեց պարողները՝ լաւագոյնը տալու համար այս ելոյթին։
Փակման խօսքին մէջ, Մեսրոպեանի տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստ շնորհակալութիւն յայտնեց պարախումբի 64 անդամներուն, օգնական անձնակազմին, պարուսոյց Աւօ Գարաքէշիշեանին, Համազգային եւ Նոր Սերունդ միութիւններուն եւ ի վերջոյ ծնողներուն, առանց որոնց քաջալերանքին եւ նեցուկին դժուար թէ կարելի ըլլար հասնիլ այս արդիւնքին: Ան վերյիշեց պարախումբի ստեղծման օրերը եւ վստահութիւն յայտնեց, որ սիրոյ ուժով հայ ազգը կրկին պիտի վերադառնայ հայրենի քաղաք Շուշի եւ կրկին պար պիտի բռնէ անոր տաճարներուն շուրջ։
Տեղեկատուական գրասենեակ
Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ