Հանրային քննարկման է ներկայացվել Արմավիրի թիվ 4 ավագ դպրոցը Արմավիրի Ռ. Եղոյանի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցին միացման ձևով վերակազմակերպելու ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը: Գործընթացի վերաբերյալ պարզաբանումները ներկայացնելու նպատակով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր այցելել է Արմավիրի թիվ 4 ավագ դպրոց:
Նրան ուղեկցել են ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության հանրակրթության և արտադպրոցական հաստատությունների համակարգման բաժնի պետ Ստալ Սարդարյանը և ՀՀ Արմավիրի մարզպետարանի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Սոնյա Բուդաղյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նախ հանդիպել է դպրոցի ուսուցչական կազմի հետ, այնուհետև դպրոցի աշակերտական խորհրդի անդամներին, ներկայացրել պետական քաղաքականությունը, գործընթացի մանրամասները, նպատակը և դրդապատճառները, ինչպես նաև պատասխանել մանկավարժներին և աշակերտներին հուզող հարցերին:
Արաքսիա Սվաջյանը նախ անդրադարձել է Կառավարության բարեփոխումների ընդհանուր ծրագրին, ինչի համատեքստում իրականացվում են նաև դպրոցների միավորումներ:
Փոխնախարարն ընդգծել է, որ դպրոցների միավորման գործընթացն իրականացվում է հանրապետության տարբեր մարզերում և Երևանում, որը պայմանավորված է 1400 դպրոցների մեծ մասի թերբեռնված աշխատանքով և ոչ բարենպաստ շենքային պայմաններով:
«Ինչպես գիտեք, իրականացվում է հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրման գործընթացը, և այժմ բարեփոխումների ակտիվ փուլում ենք, որն ուղղված է կրթության որակի բարձրացմանը, ուսուցիչների կարողությունների և դպրոցների ենթակառուցվածքների զարգացմանը: Եթե ցանկանում ենք ունենալ որակյալ կրթություն, ապա պետք է ունենանք նաև պատշաճ պայմաններ, որպեսզի ուսուցիչը և աշակերտը հնարավորություն ունենան լաբորատոր փորձեր անելու և հագեցած գրադարանից օգտվելու»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է Կառավարության «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրին, որն ընդգրկում է թե՛ գյուղական, թե՛ քաղաքային դպրոցները: Նրա տեղեկացմամբ՝ Կառավարության որոշմամբ արդեն իսկ հաստատվել է մարզային դպրոցների ցանկը, որը ներառվելու է ծրագրում:
«Մեր դպրոցները հիմնականում կառուցվել են 1960-70-ական թթ. և լուրջ ներդրումների կարիք ունեն: Բնականաբար, հնարավոր չէ 1400 դպրոց միանգամից վերակառուցել, և զուգահեռ իրականացվում է 3-րդ գործընթացը: Այն դպրոցները, որոնք այս փուլում չեն ընդգրկվել «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրում և թերբեռնված են, խնդրահարույց են արդյունավետ գործունեության տեսանկյունից։ Փորձում ենք միավորել և ստանալ ավելի մեծ, ուժեղ ու ամբողջական, պատշաճ ենթակառուցվածքներով դպրոցներ՝ դիտարկելով դրանց բարելավումը պետական աջակցության ծրագրերի շրջանակում,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և հավելել,- այս համատեքստում ուսումնասիրության արդյունքում պարզ է դարձել, որ ավագ դպրոցները ևս շատ թերբեռնված են: Փորձել ենք հասկանալ, թե ինչպես կարող ենք արդյունավետ կազմակերպել դրանց գործունեությունը՝ տալով համարժեք լուծումներ»:
Արմավիրի թիվ 4 ավագ դպրոցի մանկավարժների և աշակերտների հարցերն ու մտահոգությունները հիմնականում վերաբերել են միավորման արդյունքում մանկավարժական հաստիքների հնարավոր կրճատմանը, նոր միջավայրում աշակերտների ինտեգրմանը և այլն:
Արմավիրի թիվ 4 ավագ և Արմավիրի Ռ. Եղոյանի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցների միավորումը, ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի, բխում է նաև այն հանգամանքից, որ դպրոցներն ամբողջական ծանրաբեռնվածությամբ չեն աշխատում։ Արմավիրի թիվ 1 ավագ դպրոցում սովորում է 287 աշակերտ, սակայն դպրոցն ունի 1000 աշակերտ տեղավորելու հնարավորություն։ Արմավիրի թիվ 4 դպրոցում սովորում է 244 աշակերտ, որն ունի 680 աշակերտ տեղավորելու հնարավորություն։
Արմավիրի թիվ 1 դպրոցի շենքային պայմաններն անհամեմատ ավելի լավն են, ինչը ուսուցիչներին և աշակերտներին պատշաճ պայմաններում ուսումնառությունը կազմակերպելու լայն հնարավորություն կտա: Փոխնախարարը շեշտել է, որ միավորման արդյունքում կարևորվելու է մասնագիտական ներուժը լավագույնս օգտագործելու խնդիրը՝ հաշվի առնելով նաև այն հանգամանքը, որ հանրապետության բազմաթիվ դպրոցներում մանկավարժների կարիք կա։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ