ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փորձարարական դաս երկրաչափությունից

Ապրիլի 11, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8բ դասարանում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Թ. Մելիքսեթյանը կազմակերպել էր փորձարարական դաս երկրաչափություն առարկայից: Դասի թեման էր «Բազմանկյունների մակերեսները»: Այն գիտելիքների ամրապնդման և ամփոփման համագործակցային դաս էր՝ համակարգչային տեխնիկայի կիրառմամբ:

Դասի նպատակն էր մեծացնել առարկայի նկատմամբ հետաքրքրասիրությունը, խորացնել և ամրապնդել բազմանկյունների մակերեսների հատկությունների, զուգահեռագծի, եռանկյան և սեղանի մակերեսների, Պյութագորասի թեորեմի մասին ձեռք բերված  գիտելիքները: Ձևավորել խնդիրներ լուծելիս տեսական գիտելիքները կիրառելու կարողությունը, զարգացնել վերլուծություններ և ընդհանրացումներ կատարելու, գծապատկերները ճիշտ ընկալելու և դրանց միջոցով տրված խնդիրները լուծելու հմտություններ: Կարևորվում էր ցույց տալ ՏՀՏ ների կիրառման, խմբային աշխատանքի առավելությունները, դաստիարակել համագործակցելու կուլտուրա, գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողություններ:

Նյութի պատկերային ցուցադրումը շատ ուսանելի էր: Դասին համապատասխան պատրաստվել էր պաստառ աշակերտների կողմից:

Նման ձևով անցկացվող դասերը հետաքրքիր և ուսանելի են, նպաստում են աշակերտների կողմից նյութի առավել լավ յուրացմանը: Լսեցին սովորողների կարծիքները՝ խմբային աշխատանքի ժամանակ ով եղավ ավելի նախաձեռնող, նպաստեց խմբի արդյունավետ գործունեությանը:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)