ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍ նախարարությանը 2023 թվականի պետական բյուջեով հատկացված միջոցներից կատարվել է վերաբաշխում՝ 224 մլն 100 հազար դրամ գումարի չափով: Գումարը կուղղվի ՀՀ Վայոց ձորի և Տավուշի մարզերում 23 ուսումնական հաստատության՝ 9 կրթահամալիրի ստեղծման և 14 դպրոցի կառուցման, ինչպես նաև Սյունիքի մարզի քաղաքային բնակավայրերում դպրոցների կառուցման համար անհրաժեշտ նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի ձեռքբերմանը։
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ սա հերթական որոշումն է՝ ՀՀ կառավարության 2021-2026թթ.-ի ծրագրով ամրագրված 500 մանկապարտեզի և 300 դպրոցի կառուցման, վերակառուցման, հիմնանորոգման ծրագրի շրջանակում: Նրա խոսքով՝ ՀՀ Վայոց ձորի, Տավուշի և Սյունիքի մարզերում աշխատանքային խմբերն իրականացրել են մանրամասն տեղազննություն: Հաշվի առնելով մի շարք գործոններ՝ դպրոցական և նախադպրոցական շենքերի առկայություն, սովորողների քանակ և այլն, ընտրվել են մի շարք բնակավայրեր, որտեղ կձևավորվեն կրթահամալիրներ: ՀՀ Վայոց Ձորի մարզում ընտրվել է 4 բնակավայր՝ Արտաբույնք, Քարագլուխ, Արփի, Մարտիրոս, իսկ Տավուշի մարզում՝ 5՝ Լուսաձոր, Պտղավան, Աղավնավանք, Նորաշեն, Ոսկևան:
Ըստ նախարարի՝ մարզեր կատարած այցերի և իրականացրած ուսումնասիրությունների արդյունքում որոշվել է այն բնակավայրերի համար, որոնց դպրոցների աշակերտական համակազմը մեծ է, կառուցել դպրոցների նոր շենքեր (Վայոց Ձորի մարզում՝ 2 բնակավայր, իսկ Տավուշի մարզում՝ 8 բնակավայր): Այդ դպրոցներն են. Վայոց ձորում՝ Վայքի ավագ դպրոց (կկառուցվի միջնակարգ դպրոց) և Արենիի միջնակարգ դպրոցը, Տավուշում՝ Այրումի Հ.Մալինյանի անվան միջնակարգ դպրոց, Կոթիի միջնակարգ դպրոց, Բագրատաշենի Մ․ Մագուլյանի անվան թիվ 1 միջնակարգ դպրոց, Արծվաբերդի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց, Այգեձորի միջնակարգ դպրոց, Նոյեմբերյանի թիվ 1 ավագ դպրոց (կկառուցվի միջնակարգ դպրոց), Կողբի Ջ.Կարախանյանի անվ. թիվ 1 միջնակարգ դպրոց, Սևքարի միջնակարգ դպրոց:
Սյունիքի մարզի քաղաքային բնակավայրերի դպրոցներից նոր շենքերի կառուցման համար ընտրվել է 4 դպրոց՝ Կապանի թիվ 1 հիմնական դպրոցը, Կապանի թիվ 6 հիմնական դպրոցը, Գորիսի Ս. Խանզադյանի անվան թիվ 6 հիմնական դպրոցը և Սիսիանի թիվ 2 հիմնական դպրոցը:
Նախարարը հիշեցրել է, որ ՀՀ Սյունիքի մարզի գյուղական բնակավայրերում 40 կրթահամալիրների ստեղծման համար անհրաժեշտ նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի մշակման և փորձաքննության ծառայությունների ձեռքբերման նպատակով 414 մլն դրամ հատկացվել էր ՀՀ կառավարության առանձին որոշմամբ:
Ժաննա Անդրեասյանի փոխանցմամբ՝ խնայելով ժամանակային և ֆինանսական ռեսուրսները՝ որոշվել է փաստաթղթերը ձեռք կբերել առկա նախագծերի տեղակապման միջոցով (բացառությամբ մեկ դպրոցի, որի համար անհրաժեշտ է անհատական նախագիծ)։
«Վերջին երեք ամիսների ընթացքում մենք նմանատիպ երեք որոշում ենք կայացրել 107 հաստատության համար, որոնցից 60-ը կրթահամալիր, 47-ը՝ առանձին դպրոց: Մասնավորապես նախատեսում ենք՝ Սյունիքում՝ 40 կրթահամալիր, Արմավիրում՝ 4 կրթահամալիր, 8 դպրոց, Արագածոտնում՝ 7 կրթահամալիր, 8 դպրոց, Գեղարքունիքում՝ 9 կրթահամալիր, 6 դպրոց, Արարատում՝ 3 կրթահամալիր, 9 դպրոց, Կոտայքում՝ 1 կրթահամալիր, 12 դպրոց: Այս որոշմամբ այդ հաստատությունների թիվը կդառնա 130՝ 40 հազար աշակերտի համար: Առաջիկայում կներկայացնենք նմանատիպ որոշման նախագծեր Լոռու և Շիրակի մարզերի, ինչպես նաև Երևանի համար՝ ծածկելով ողջ հանրապետությունը»,-նշել է նախարարը:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը կարևորել է կրթահամալիրների ստեղծման ծրագիրը՝ ընդգծելով, որ այն բաղկացած է լինելու միջնակարգ դպրոցից և մանկապարտեզից, որոնցից կարող են օգտվել նաև հարակից բնակավայրերի երեխաները: Այդ համատեքստում վարչապետը կարևորել է տվյալ բնակավայրում դեպի կրթահամալիր տանող ճանապարհների կառուցման և բարեկարգման, երեխաներին տեղափոխող չօգտագործված տրանսպորտային միջոցների և վերապատրաստված վարորդների ապահովման, մարզական ենթակառուցվածքների, ինչպես նաև առողջապահական ամբուլատոր ծառայությունների և լայնաշերտ ինտերնետի հասանելիության հարցերը:
Ծավալվել է քննարկում, որի ընթացքում փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանը և այլ գերատեսչությունների ղեկավարներ ներկայացրել են իրենց դիտարկումները ծրագրի վերաբերյալ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ