ՀՀ կառավարության բարձր հովանու ներքո Երևանում անցկացվել է Եվրոպայի չեմպիոն, աշխարհի եռակի գավաթակիր, Օլիմպիական խաղերի փոխչեմպիոն, ԽՍՀՄ սպորտի վաստակավոր վարպետ, ազատոճային ըմբիշ Ստեփան Սարգսյանի անվան Գավաթի 25-րդ խաղարկությունը, որտեղ Հայաստանի ներկայացուցիչները 3 ոսկե, 1 արծաթե և 1 բրոնզե մեդալ են նվաճել:
Միջազգային մրցաշարի հաղթողի տիտղոսը նվաճել են Եվրոպայի եռակի չեմպիոն, աշխարհի առաջնության կրկնակի բրոնզե մեդալակիր Արսեն Հարությունյանը, աշխարհի գավաթակիր, Եվրոպայի չեմպիոն Վազգեն Թևանյանը, Արսեն Հարությունյանն ու Եվրոպայի փոխչեմպիոն Արման Անդրեասյանը:
Հանդես գալով 57 կգ քաշային կարգում՝ Արսեն Հարությունյանը ոսկե մեդալ է նվաճել՝ եզրափակչում 11-1 հաշվով վստահ հաղթանակ տանելով Վրաստանի ներկայացուցիչ Գեորգի Գեգելաշվիլիի նկատմամբ: 65 կգ քաշային Վազգեն Թևանյանը ոսկե մեդալի համար գոտեմարտում 48 վայրկյանում փայլուն հնարքներով հաղթել է Բուլղարիայի ներկայացուցիչ Միկյա Նաիմին (13-0), իսկ Արման Անդրեասյանը եզրափակչում 5-3 հաշվով կամային հաղթանակ է տարել ղազախ ըմբիշի նկատմամբ:
Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ, աշխարհի Մ23 առաջնության բրոնզե, Եվրոպայի Մ23 առաջնության արծաթե մեդալակիր Հրայր Ալիխանյանն արծաթե մեդալ է նվաճել՝ 74 կգ քաշայինների եզրափակչում զիջելով Մոլդովայի ներկայացուցչին:
Ազատոճային հայ ըմբիշներից բրոնզե մեդալին արժանացել է Մեժլում Մեժլումյանը՝ 61 կգ քաշայինների վճռորոշ գոտեմարտում առավելության հասնելով Ղազախստանի ներկայացուցչի նկատմամբ:
Հայաստանի ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականը Հաբեթնակ Կուրղինյանի գլխավորությամբ մրցաշարին մասնակցում էր 23 ըմբիշով: Գլխավոր մարզչի խոսքով՝ արդյունքները գոհացնող են, թեև տեխնիկական հնարքներում որոշ թերություններ են առկա:
«Սա ամենակարևոր պահն էր մեզ համար։ Արսեն Հարությունյանն ու Վազգեն Թեւանյանը լավ հանդես եկան։ Արսենն արդեն այլ՝ օլիմպիական քաշային կարգում է հանդես գալիս և UWW-ի դասակարգման աղյուսակում առաջատարն է իր քաշում: Բավական հավաքված գոտեմարտեր անցկացրեց։ Արման Անդրեասյանի մոտ շատ բան կա ուղղելու։ Նրա հետ դեռ շատ աշխատանք ունենք անելու մինչև աշխարհի առաջնություն»,- ասել է Հաբեթնակ Կուրղինյանը:
Հիշեցնենք՝ Ստեփան Սարգսյանի անվան գավաթի 25-րդ խաղարկությունը նախընտրական է Սերբիայում կայանալիք աշխարհի առաջնության համար, որը վարկանիշային է Օլիմպիական խաղերի համար: Հաբեթնակ Կուրղինյանի խոսքով՝ աշխարհի առաջնության կազմը գրեթե հայտնի է. «Ինձ համար արդեն նախորդ տարվա աշխարհի և այս տարվա Եվրոպայի առաջնություններից հետո էր հասկանալի, թե ինչ կազմով ենք մասնակցելու վարկանիշային աշխարհի առաջնությանը։ Սերբիայում մեզ լուրջ պայքար է սպասվում»:
Օլիմպիական խաղերի փոխչեմպիոն Ստեփան Սարգսյանը ևս ամփոփել է մրցաշարի արդյունքները. «Հայ ըմբիշների մրցելույթները գերազանց եմ գնահատում: Կորոնավիրուսի, ապա նաև պատերազմի պատճառով երեք տարի չէինք անցկացրել այս մրցաշարը: Հիմա մեր մարզիկները ոգևորված են դուրս գալիս մրցագորգ և ցույց են տալիս իրենց ուժը, մարտական ոգին: Թևանյանը, Հարությունյանը և Անդրեասյանն ապացուցեցին և ցույց տվեցին մեր ուժը: Առջևում աշխարհի առաջնությունն է, ապա նաև Օլիմպիական խաղերը. հուսով եմ՝ այդ մրցաշարերից էլ մեդալներով կվերադառնանք»:
Ստեփան Սարգսյանի գնահատմամբ՝ նմանօրինակ մրցաշարերի անցկացումը կարևոր է մարզաձևի մասսայականացման համար:
«Մրցաշարերի շնորհիվ հնարավորություն ենք ունենում ավելի մասսայական դարձնելու ըմբշամարտը: Ինձ համար կարևոր է, որ երեխաները զբաղվեն սպորտով և դառնան դաստիարակված լավ մարդիկ»,- ասել է ԽՍՀՄ սպորտի վաստակավոր վարպետը:
Ստեփան Սարգսյանի անվան գավաթի 25-րդ խաղարկությանը մասնակցում էին ավելի քան 15 երկրի ըմբիշներ: Մրցաշարի հաղթողը կստանա 3000, արծաթե մեդալակիրը` 2000, իսկ բրոնզե մեդալակիրը՝ 1000 ԱՄՆ դոլար: Նույնքան կստանա նաև չեմպիոնի մարզիչը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ