ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայրենասիրության դաս հաջորդ սերունդներին

Ապրիլի 12, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կարմիրգյուղի հ.1 միջնակարգ դպրոցում շատ է կարևորվում ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը: Դպրոցի վաստակաշատ մանկավարժ Նորիկ Գափոյանի հեղինակած «Զոհրապ» պիեսը՝ նվիրված Արցախյան պատերազմին մասնակցած մեր համագյուղացիներին և նրանց ցուցաբերած սխրագործություններին, նույնպես ոգեկոչման աղբյուր և հայրենասիրության դաս է հաջորդ սերունդների համար: Պիեսը վերնագրված է մեր համագյուղացի Զոհրապ Շհոյանի անունով, ով անձնուրացաբար մարտնչեց Արցախյան պատերազմում և զոհաբերեց իր մատաղ կյանքը՝ մեզ թողնելով իր կորստի ցավը, բայց նաև իրենով հպարտանալու պատգամը:  

Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լիլիթ Մելքոնյանը բարձր դասարանի աշակերտների հետ բեմադրեց պիեսը և ներկայացրեց հանդիսատեսի դատին: Նրանք արել էին ամեն ինչ՝ կերպարները ճիշտ կերտելու և դերերը ճիշտ մատուցելու համար: Պետք է խոստովանել, որ դա նրանց հաջողվել էր. դրա առհավատչյան չդադարող ծափերն ու հուզախառն արձագանքներն էին: Լեփ-լեցուն դահլիճը՝ ուսուցիչներ, ծնողներ, աշակերտներ, քառօրյա պատերազմի մասնակիցներ, Զոհրապ Շհոյանի հարազատներ, համակ ուշադրությամբ հետևում էր դերակատար-աշակերտների խաղին: Վերջում իրենց տպավորություններն արտահայտեցին դպրոցի փոխտնօրեն Շ. Մարդոյանը, համայնքապետարանի մշակույթի բաժնի վարիչ Օ. Գևորգյանը, ուսուցիչներ, ծնողներ: Երախտագիտության խոսքով հանդես եկավ նաև Զոհրապի քույրը՝ Սիլվա Շհոյանը: Գնահատանքի խոսքեր հնչեցին նաև Նորիկ Գափոյանի մասին՝ իր կատարած մնայուն գործի համար:

Գավառի տարածաշրջանի ԵԿՄ-ի նախագահ Ա. Գասպարյանի կողմից քառօրյա պատերազմի մասնակիցները պարգևատրվեցին ԵԿՄ-ի պատվոգրով: Դահլիճից բոլորը հեռացան հպարտության և հայրենասիրության զգացումներով տոգորված:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…