ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային աջակցությամբ Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջում տեղի են ունեցել «Ռայմոնդա» 3-րդ գործողություն և «Վերադարձ արմատներին» բալետների պրեմիերաները՝ Դավիթ Գալստյանի բեմադրությամբ: Բեմադրությունները կատարել են քոլեջի սաները և շրջանավարտները:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Կարեն Դուրգարյանը, ոլորտի ներկայացուցիչներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը շնորհավորել է քոլեջի անձնակազմին պրեմիերաների կապակցությամբ և դրանց կայացման գործում նշել պետական աջակցության կարևորությունը. «Այս ուսումնարանն է երաշխավորը Օպերայի և բալետի ազգային թատրոնի ապագայի, և այս առումով պետության դերն ու աջակցությունը շատ կարևոր են: Նախարարության հետևողական ուշադրության արդյունքում սերտացել են քոլեջի և պրոֆեսիոնալ բեմի՝ Օպերայի միջև հարաբերությունները»:
Արա Խզմալյանի համոզմամբ՝ եթե Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջը չունենա հանրային ճանաչում և գրավչություն, և ընդունվող երիտասարդը վստահ չլինի իր մասնագիտական գործունեության ապահովմանը, ապա պարզապես կասկածի տակ կդրվի բարձրագույն հարթակը՝ Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը: «Քոլեջի սաներն արդեն իսկ ընդգրկված են թատրոնի ներկայացումներին, և սա այն բնականոն շրջափուլն է՝ առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել ոլորտի առաջընթացը»,- ասել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը:
Արա Խզմալյանն անդրադարձել է նաև պետության աջակցությամբ իրականացված՝ ուսհաստատության դահլիճի հատակի վերանորոգմանը. «Նախարարության աջակցությամբ և Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հետ համագործակցությամբ ամբողջովին փոխվել է դահլիճի հատակը, ինչը չափազանց կարևոր է մասնագիտական աճի և կատարելագործման տեսանկյունից: Դրանից առաջ նորոգվել էր փորձասենյակը. այսօր աջակցությունը շարունակվում է նաև դրամաշնորհային ծրագրերի շրջանակում»:
Եզրափակելով խոսքը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանն ասել է. «Այս ուսումնարանը, իմ ընկալմամբ, գեղեցկության գործարան է: Մտնելով այստեղ՝ կարծես մուտք ես գործում մի կատարյալ Հայաստան, որտեղ միջանցքներում քայլում են բարետես, սլացիկ, գեղեցիկ, շիտակ մեջքով պատանիներ, ինչն անսահման լավատեսություն է ներշնչում»:
Նշենք, որ դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում արվել են բալետների ձևավորումը, զգեստավորումը, ձեռք են բերվել պրոֆեսիոնալ ամորտիզացիա ունեցող հատակ և հատակի մասնագիտացված ծածկ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ