ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

100 հուշարձան՝ մեկ հարթակում

Հունիսի 26, 2023
Մշակութային լուրեր

 ՀՀ ԳԱԱ Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտը Հայաստանի Ամերիկյան համալսարանի հետ համատեղ իրականացրել է «Հայաստանի 100 հնագիտական հուշարձանները» ծրագիրը:

Ծրագրի նպատակն է փաստագրել մեր երկրի մշակութային ժառանգությունը և օգտագործել գիտակրթական գործընթացում: Ծրագիրը նախատեսված է Հայաստանի 100 հնագիտական վայրերի օդային պատկերների (անօդաչու և 3D օրթոֆոտոների) հավաքագրման և համապարփակ առցանց շտեմարան ստեղծելու համար, որը ներառում է տեղանքների ճշգրիտ գիտական նկարագրություն, ինչպես նաև հուշարձանների օդային տեսանյութեր, անիմացիաներ, քարտեզներ, լուսանկարներ:

Ծրագիրն իրականացվել է 2021 թվականին ՀՀ ԳԱԱ Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի և Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի միջև կնքված հուշագիր հիման վրա։ Այն հնագետ և պատմաբան, պրոֆեսոր Գրիգոր Արեշյանի նախաձեռնած նոր հնագիտական և ազգագրական նախագծի շարունակությունն է:

Ծրագրի շրջանակում ներկայացվում են Հայաստանի 100 հնագիտական հուշարձանները՝ որպես պատմական ժառանգության հսկայական հարստություն. ընտրվել են քիչ հայտնի հուշարձանները:

Անօդաչու թռչող սարքի գերժամանակակից տեխնոլոգիայի միջոցով շուրջ 100 կայքերից ձեռք են բերվել տեսագրություններ՝ ստեղծելու համապարփակ առցանց ռեսուրս հանրային հասանելիության համար: Դրանք ներառում են վիրտուալ իրականության տարբերակներ, ինչը թույլ է տալիս դիտողներին տեղորոշվել տվյալ պատմական օբյեկտների մոտ և դիտել դրանք` գործնականում տարբեր տեսանկյուններից:
Ծրագրի արդյունքում ստեղծված տվյալների բազան և առցանց ռեսուրսները կարող են օգտագործվել բազմաթիվ կրթական և ակադեմիական նպատակներով, ինչպես նաև տարբեր համագործակցությունների, կոնֆերանսների, նոր շրջագայությունների, արշավների, ֆոտո-վիդեո ցուցահանդեսների կազմակերպման համար:

Ծրագիրը սկսվել է 2021 թվականի սեպտեմբերին և իրականություն է դարձել «Մանուկյան Սիմոն» հիմնադրամի նախագահ և ՀԱՀ-ի բարերար Քրիստին Սիմոնի աջակցությամբ:

Ծրագրին կարելի է ծանոթանալ հետևյալ հղումով՝ https://ama100.am/:

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)