ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր մասնակցել է «Ներգրավված քաղաքացի» համալսարանական դասընթացի մասնակիցների վկայականների հանձնման արարողությունը:
Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է «Ներգրավված քաղաքացի» վերապատրաստման դասընթացի ավարտի կապակցությամբ, որը դասախոսների և ուսանողների համար հաջողությամբ իրականացրել է «ԱՅ ԷՖ Ի ԷՍ» կազմակերպությունը. «Ուրախ եմ արձանագրել, որ «Ներգրավված քաղաքացի» նորարարական և ինտերակտիվ դասընթացն իրականացվում է 13 համալսարանում և 1 քոլեջում: Մինչ օրս ավելի քան 550 ուսանող ներգրավվել է, և ավելի քան 77 դասախոս վերապատրաստվել քաղաքացիական կրթության դասընթացի շրջանակում։ Ողջունելի է այն փաստը, որ «ԱՅ ԷՖ Ի ԷՍ» կազմակերպությունը շարունակում է ընդլայնել կրթական հաստատությունների հետ համագործակցությունը՝ ներառելով նաև միջին մասնագիտական կրթություն իրականացնող հաստատությունները: Դասընթացի շնորհիվ ձեռք բերված գիտելիքներն ու հմտություններն իրենց ուրույն, դրական ազդեցությունը կունենան հանրային կյանքում փոփոխություններ իրականացնելու գործում: Ձեզանից յուրաքանչյուրն արդեն իսկ կատարել է առաջին քայլը դեպի փոփոխության իրականացում՝ ավարտելով այս դասընթացը և պարտավորվելով դառնալ հանրային կյանքում պատասխանատու, ներգրավված, քաղաքակիրթ, ստեղծագործ, նախաձեռնող, կարողունակ ու մրցունակ քաղաքացի»:
Արթուր Մարտիրոսյանի նշմամբ՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն արմատապես վերանայել է կրթության, ուսուցման ու վերապատրաստման գործող համակարգը մարդկային կապիտալի զարգացման տեսանկյունից` կարևորելով յուրաքանչյուր քաղաքացուն, հասարակության յուրաքանչյուր անդամին՝ որպես մարդկային կապիտալի մի մասնիկ։ Նախարարի տեղակալի փոխանցմամբ՝ համակարգի զարգացման գործողություններն արտացոլվել են «ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագրում», որի նպատակներից է նաև ձևավորել ակտիվ քաղաքացիական դիրքորոշում և մասնակցային ժողովրդավարության վրա հենվող անհատներ։
«Ուզում եմ մեր շրջանավարտներին հիշեցնել, որ զբաղված քաղաքացու գործը երբեք չի ավարտվում, քանի որ այն գործողությունների շարունակական գործընթաց է: Ես խրախուսում եմ ձեզ շարունակել տեղեկացված, ներգրավված մնալ և աշխատել բոլորի համար` աջակցելով հանրային կյանքի բարելավմանը: Շնորհավորում եմ ձեզանից յուրաքանչյուրին` ակնկալելով ձեր նվիրումը և կայունությունը՝ իբրև ներգրավված քաղաքացի հանրային կյանքում» - նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են նաև ԱՄՆ ՄԶԳ/Հայաստան առաքելության տնօրեն Ջոն Ալելոն և «ԱՅ ԷՖ Ի ԷՍ» կազմակերպության հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Ժերոմ Լեյրոն:
Միջոցառման ընթացքում Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիայի Գյումրու մասնաճյուղի, Գորիսի պետական համալսարանի, Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի, Երևանի «Հայբուսակ» համալսարանի, Հայաստանի ճարտարապետության և շինարարության ազգային համալսարանի, Հայաստանի եվրոպական համալսարանի, Գյումրու «Պրոգրես» համալսարանի, ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի և Վանաձորի պետական համալսարանի ուսանողները հանգամանորեն ներկայացրել են իրենց համայնքային նախաձեռնությունները: Ուսանողները և դասախոսները հնարավորություն են ունեցել կիսվելու իրենց փորձով, քննարկելու Հայաստանում քաղաքացիական կրթության ամրապնդման տարբեր ուղիները և ներկայացնելու ուսանողների իրականացրած համայնքային նախաձեռնությունները։
Նշենք, որ «Ներգրավված քաղաքացի» նորարարական և ինտերակտիվ դասընթացը միտված է խթանելու քաղաքացիական ակտիվության, ժողովրդավարական կառավարման և մարդու իրավունքների հասկացությունների ընկալումը Հայաստանում՝ կիրառելով ժամանակակից ինտերակտիվ ուսուցման մեթոդներ։ Դասընթացի շրջանակում ուսանողները ձեռք են բերում այնպիսի գիտելիքներ և հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են արդյունավետ ներգրավման և մասնակցության, ինչպես նաև ժողովրդավարական սկզբունքների ամրապնդման համար։
Տեղեկացնենք նաև, որ դասընթացը մեկնարկել է 2019 թվականին և իրականցվում է ԱՄՆ ՄԶԳ-ի կողմից ֆինանսավորվող «Հայաստանում ընտրական գործընթացների և քաղաքական հաշվետվողականության ամրապնդում» (ՍԵՊՊԱ) ծրագրի շրջանակում։
Դասընթացի տևողությունը 12-15 շաբաթ է և ներառում է նաև համայնքային նախաձեռնությունների իրականացում: Դասընթացը նպատակաուղղված է ուսանողներին տրամադրել քաղաքացիների արդյունավետ ներգրավման համար անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ, ինչպես նաև խթանել ժողովրդավարական սկզբունքները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ