ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արաքսիա Սվաջյանը Գեղաշենի միջնակարգ դպրոցում ծանոթացել է «Դպրոցական սնունդ» ծրագրին

Հուլիսի 6, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի կողմից իրականացված «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի՝ ՀՀ կառավարությանը հանձնելուն նվիրված միջոցառման շրջանակում այսօր ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և ՊՀԾ-ի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն և ներկայացուցիչ Նաննա Սկաուն այցելել են Կոտայքի մարզի Գեղաշենի միջնակարգ դպրոց:

Այցին մասնակցել են նաև ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղարի տեղակալ Վահրամ Գասպարյանը, «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկի տնօրեն Սաթենիկ Մկրտչյանը, Ռուսաստանի Սոցիալական արդյունաբերական սննդի ինստիտուտի նախագահ Վլադիմիր Չերնիգովը, ՌԴ ֆինանսների նախարարության և ՌԴ Ճյուղայի սննդի ինստիտուտի ներկայացուցիչներ, Կոտայքի և Տավուշի մարզերի պաշտոնատար անձինք:

Այցի ընթացքում փոխնախարարին և հյուրերին ներկայացվել են ՊՀԾ-ի ներդրումները ինտենսիվ հատապտուղների այգիներում, արևային կայաններում, անձրևաջրերի կառավարման, կենսահումուսի արտադրության և դպրոցը համայնքի զարգացման շարժիչ ուժի վերածող պոտենցիալ բիզնես մոդելում:

Այցի մասնակիցները շրջել են դպրոցում, եղել խոհանոցային հատվածում և ճաշարանում, որտեղ երեխաները սնվում էին, ինչպես նաև համտեսել ուտեստները:

Գեղաշենի միջնակարգ դպրոցը «Դպրոցական սնունդ» ծրագրին միացել է 2018 թվականին: Դպրոցի շահագործումից ի վեր՝ ճաշարանային հատվածը երբևէ չի վերանորոգվել և եղել է անբարեկարգ վիճակում: Պարենի համաշխարհային ծրագրի ֆինանսական ներդրումների և դպրոցի տնտեսած միջոցների հաշվին այս տարի միայն հնարավոր է եղել ունենալ բարեկարգ և լուսավոր ճաշարան: Ծրագրի շրջանակում համատեղ ուժերով դպրոցը ձեռք է բերել նաև խոհանոցային անհրաժեշտ պարագաներ և սարքավորումներ: Դպրոցում տաք սնունդ է ստանում 1-4-րդ դասարանների և նախակրթարանի շուրջ 300 երեխա՝ 3 հերթափոխով:

Հյուրերը ծանոթացել են նաև պահեստի պայմաններին, որտեղ պահեստավորված էին դպրոցի հատապտղային այգուց հավաքված մորու պաշարները, ինչպես նաև շրջել այգում: Այն հիմնվել է 2021 թվականին «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի շրջանակում՝ ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային կազմակերպության միջոցներով, Ռուսաստանի Դաշնության ֆինանսական աջակցությամբ։ Ի սկզբանե ասֆալտապատ տարածքը կանաչապատ գոտու վերածելը մեծ ջանք է պահանջել, որին մասնակցել են դպրոցի անձնակազմը, ծնողներն ու աշակերտները:

Այնուհետև դպրոցի դահլիճում ներկաները մասնակցել են «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկի նախաձեռնությամբ մշակված ու «Փոփոխությունների թատրոնի» կողմից պատրաստված ու բեմադրված «Ճամփորդություն առողջ սննդի տիեզերքում» ինտերակտիվ ներկայացմանը, որի ընթացքում հերոսները պտտվել են առողջ սննդի մոլորակներում ու առանձնացրել առողջ սնունդը՝ այսպիսով երեխաներին խաղի օգնությամբ սովորեցնելով առողջ սնվելու գաղտնիքները։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)