ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը մարզական կոչումներ է շնորհել մարզաշխարհի մի շարք ներկայացուցիչների:
Հայաստանի Հանրապետության միջազգային կարգի սպորտի վարպետի կոչմանն արժանացել են կարատեիստներ Դավիթ և Անիտա Մակյանները, սամբիստներ Արման Ավանեսյանն ու Արսեն Խանջյանը, բռնցքամարտիկ Դավիթ Սիմոնյանը և ծանրորդ Ալեքսանդրա Գրիգորյանը:
Եվս 23 մարզիկ արժանացել է Հայաստանի Հանրապետության սպորտի վարպետի կոչման:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է մարզիկներին և հետագա հաջողություններ մաղթել նրանց:
«Շնորհավորում եմ բոլորիդ: Սա ձեր քրտնաջան մարզումների և նվիրված աշխատանքի արդյունքն է: Իհարկե, սրանք պատվաբեր կոչումներ են, բայց գագաթնակետը սպորտի վաստակավոր վարպետի կոչումն է: Մաղթում եմ, որ հետագայում հասնեք այնպիսի արդյունքների, որոնց համար կստանաք հենց այդ բաղձալի կոչումը: Հուսով եմ՝ պարբերաբար կհանդիպենք ձեր հաջողությունները նշելու ու ձեր պարգևները հանձնելու համար»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը:
Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել նաև մարզիչներին քրտնաջան ու անձնվեր աշխատանքի համար. «Ձեր աշխատանքը շատ կարևոր է. Կառավարությունն ամեն ինչ անում է, որ դուք ձեզ գնահատված զգաք: Եվ դա շարունակական է լինելու: Այս պահին արդեն 201 մեդալ ունենք, որը ֆանտաստիկ արդյունք է: Տեսնենք՝ մինչև տարեվերջ ինչ արդյունքներ կգրանցենք»:
Լեհաստանում անցկացված Եվրոպական ամառային երրորդ խաղերում բրոնզե մեդալը նվաճած Անիտա Մակյանի խոսքով՝ նմանօրինակ բարձր կոչման արժանանալն իր համար շատ ոգևորիչ է. «Շատ ուրախ եմ և ոգևորված: Շնորհակալ եմ, որ տարիների աշխատանքն ու ձեռքբերումները գնահատվում են պետության կողմից։ Այս կոչումը պարտավորեցնում է ավելի լավ մարզվել և լավագույնս ներկայացնել մեր երկիրը միջազգային հարթակներում»։
Անիտան առաջին հայ մարզուհին էր, որ ներկայացնում էր կարատեն նմանօրինակ մեծամասշտաբ մրցաշարում՝ Եվրոպական ամառային երրորդ խաղերում, ու դարձել է նաև առաջին մեդալակիրը: Մարզուհու խոսքով՝ մեդալը երկար սպասված էր. «Շատ անգամներ տարբեր մրցաշարերում մոտ եմ եղել մեդալի, բայց ինչ-որ բան պակասել է դրան հասնելու համար: Վերջապես հաղթանակ ունեմ ու շարժվելու եմ առաջ»:
Հայաստանի Հանրապետության սպորտի վարպետի կոչմանն արժանացած մարզիկների թվում են ակրոբատիկայի թիմի անդամները, որոնք վերջերս հաղթանակով էին վերադարձել Ռուսաստանում կայացած Գուրգենիձեի անվան միջազգային մրցաշարից: Արինա Հարությունյանն ու Վահան Բունիաթյանը բրոնզե մեդալ էին նվաճել մեծահասակների, իսկ Վահե Սարգսյանն ու Մանե Օհանյանը՝ 13-19 տարեկանների խառը զույգերի պայքարում: 4 մարզիկներն էլ միջազգային և ներքին առաջնությունների բազմակի մեդալակիրներ են և արժանացել են Հայաստանի Հանրապետության սպորտի վարպետի կոչման:
ՀՀ սպորտի վարպետի կոչմանն արժանացել են նաև Հայաստանի պաուերլիֆտինգի հավաքականի մի շարք անդամներ: Ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարոյանը, շնորհակալություն հայտնելով գնահատանքի համար, ընդգծել է՝ Ժաննա Շահնազարյանը, Աշոտ Պետրոսյանը, Լևիկ Հակոբյանն ու Գառնիկ Սահակյանն իրենց տարիքային խմբերում բազմիցս մեդալակիրներ են դարձել ոչ միայն Հայաստանում, այլև աշխարհի ու Եվրոպայի առաջնություններում. «Շնորհակալ եմ ԿԳՄՍ նախարարությանը՝ մշտապես մեր ֆեդերացիայի ու մեր մարզիկների կողքին լինելու համար: Առաջիկայում մի շարք կարևոր մրցաշարեր ունենք, և վստահ եմ՝ շարունակելու ենք լավ արդյունքներ գրանցել՝ բարձր պահելով մեր երկրի պատիվը»:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հրամանով ՀՀ սպորտի վարպետի կոչմանն արժանացել են նաև լողորդներ Դիանա Մուսայելյանը, Դավիթ Սարգսյանը, Միքայել Ավետիսյանը, Ալեքս Աբրահամյանը և Մաքսիմ Շատալովը, սամբիստ Արմեն Աղումյանը, բռնցքամարտիկներ Արթուր Մկրտչյանը, Արմեն Պողոսյանը և Աղվան Ալեքսանյանը, ծանրորդներ Հովհաննես Ղահրամանյանը և Սեյրան Խուդանյանը, գնդակային հրաձգության ներկայացուցիչներ Սեդա Գաբրիելյանն ու Գևորգ Մելքոնյանը, ինչպես նաև սեղանի թենիսի մարզիկներ Էդուարդ Անտոնյանը և Վարդգես Սարոյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ