ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Թատրոնը փոխում է մարդուն. ամփոփվել է «ԴԱՍԱՐԱՆ+ԴԱՍԱԿԱՆ» թատերական կրթական ծրագիրը

Հուլիսի 10, 2023
Մշակութային լուրեր

Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում ամփոփվել է «ԴԱՍԱՐԱՆ+ԴԱՍԱԿԱՆ» թատերական կրթական ծրագրի հերթական փուլը։

Ծրագիրն իրականացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ և Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի նախաձեռնությամբ:

Հաշվետու ներկայացումներին ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։

Նախարարը ողջունել է մասնակիցներին և ընդգծել՝ այն բոլոր ծրագրերը, որ հնարավորություն են տալիս երեխաներին առնչվելու արվեստին, պետք է դարձնել ավելի հասանելի ու ներառական։ Այլ նախագծերի իրագործման ճանապարհին Ժաննա Անդրեասյանն այս ծրագրի փորձառությունն անգնահատելի է համարել. «Սա անմոռանալի փորձառություն է նաև երեխաներից յուրաքանչյուրի համար։ Եվ ակնհայտ է՝ պետք է շատ սիրես այն աշխատանքը, որով զբաղվում ես, որպեսզի ամառվա այս օրերին, երբ բոլորն անելիքները կրճատում են հանգստանալու տրամադրությամբ, գաս և օրդ լցնես թատրոնով։ Թատրոնը փոխում է մարդուն, և մեզնից յուրաքանչյուրը, անկախ նրանից, թե ինչքանով է առնչվել թատրոնին, կարծում եմ՝ իր վրա զգացել է փոփոխությունները, որ թողել է որևէ լավ ներկայացում։ Սա է ամենակարևորը։ Այս երեխաներից շատերը կընտրեն թատրոնը, շատերն էլ կգնան այլ ճանապարհով։ Բայց այստեղ նրանք ստացել են հնարավորություն՝ միասին մտածելու, աշխատելու և ստեղծելու, ինչը կօգնի ամենաբարդ խնդիրներին ճիշտ առնչվել»։

Թատրոնի տնօրեն Վարդան Մկրտչյանի գնահատմամբ ևս «ԴԱՍԱՐԱՆ+ԴԱՍԱԿԱՆ» ծրագիրը բացահայտում է հանրակրթական դպրոցների աշակերտների պոտենցիալը և նրանց տալիս է հնարավորություն՝ իրականություն դարձնելու սեփական երևակայությունը։

Որպես ծրագրի այս փուլի եզրափակում՝ խմբերը թատրոնի Փոքր բեմում հանդիսատեսին ներկայացրել են նախագծի ընթացքում ստեղծած ներկայացումները:

Ավարտին ԿԳՄՍ նախարարը մասնակիցներին պարգևատրել է շնորհակալագրերով։

Ծրագրի այս փուլում՝ հունիսի 26-ից հուլիսի 9-ը, մասնակցել են 70 աշակերտ՝ ինչպես Երևանից, այնպես էլ Հայաստանի տարբեր մարզերից։ Հիմնական թիրախային խումբը ավագ դպրոցների աշակերտներն են։ Երկշաբաթյա նախագծի ընթացքում մասնակիցներն աշխատել են խմբերով՝ իրենց մենթոր-ղեկավարների և դասախոսների ղեկավարությամբ։ Այս տարի դրամատիկական խմբերին զուգահեռ ծրագիրն ունեցել է պարի, մնջախաղի և մյուզիքլի խմբեր։

Նշենք, որ ծրագրի նպատակն է ամրապնդել դպրոց-թատրոն կապը։ Ծրագիրն հնարավորություն է ընձեռում աշակերտներին՝ ծանոթանալու ոլորտի լավագույն մասնագետների հետ, պատկերացնելու թատրոնի համակարգային կառուցվածքը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)