ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են նախադպրոցական կրթական փորձարարական ծրագրերը

Հուլիսի 10, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ԿԶՆԱԿ հիմնադրամում մասնակցել է «Նախադպրոցական կրթական փորձարարական ծրագրեր» խորագրով հանդիպում-քննարկմանը:

Քննարկմանը մասնակցել են նաև այլ ներկայացուցիչներ ԿԳՄՍ նախարարությունից, Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանից, Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտից, Երևանի քաղաքապետարանից, 2022-2023 ուստարվա ընթացքում նախադպրոցական կրթական ծրագրերը փորձարկած ՆՈՒՀ-երից, ինչպես նաև միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններից և ՀԿ-ներից:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, ողջունելով ներկաներին, նախ ներկայացրել է պետական ռազմավարական մոտեցումները՝ կարևորելով նախադպրոցական տարիքում երեխաների հետ իրականացվող ուսումնադաստիարակչական աշխատանքները: Նախարարի տեղակալը խոսել է մենթորական ՆՈՒՀ-երի ինստիտուտի ներդրման կարևորության մասին, ներկայացրել մանկավարժական աշխատողների տարակարգի շնորհման գործընթացի մեկնարկը:

ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանն անդրադարձել է հանդիպում-քննարկման նպատակին և անհրաժեշտությանը:

Այնուհետև ներկայացվել են 2022-2023 ուստարվա ընթացքում իրականացված փորձարկման գործընթացը, առաջացած դժվարությունները և ձեռքբերումները: Ելույթներով հանդես են եկել նաև չափորոշիչների և ծրագրերի մշակման խմբերի անդամները:

Հանդիպման երկրորդ մասում կազմակերպվել է քննարկում, որի ընթացքում մասնակիցները հանդես են եկել առաջարկներով՝ վեր հանելով ծրագրերի ուժեղ և թույլ կողմերը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)