ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հերթական դասը ՏՀՏ կիրառմամբ

Ապրիլի 14, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Նորագույն տեխնոլոգիաներն հսկայական քայլերով ակտիվորեն մուտք են գործում կրթական ոլորտները և թելադրում ժամանակի պահանջներով կազմակերպել ուսման գործընթացը, որում հատկապես դրսևորվում են նորարար և ստեղծագործ ուսուցիչների մտավոր և կառուցողական աշխատանքները։ Այս ուղղորդվածությամբ ընթացավ հերթական դասը Գուգարքի հիմնական դպրոցի 2-րդ դասարանում «Մաթեմատիկա» առարկայից՝ բազմավաստակ ուսուցչուհի Սվետլանա Քոչինյան ի մատուցմամբ։

Դասը նվիրված էր «Բազմապատկում և բաժանում» թեմայի ամփոփմանը։ Երեխաների ճամփորդությունն սկսվեց Թվերի կախարդական աշխարհից տեղափոխվեց սիրելի մուլտհերոսներ՝ մկնիկ Միտի և Լեոպոլդ կատվի հարցերի և առաջադրանքների աշխարհը։ Մեկը մեկին էին հաջորդում հարցերն ու երեխաների սպառիչ պատասխանները, որոնք արժանանում էին հերոսների խրախուսանքին։ Ամփոփվեց 1-10 թվերի բազմապատկման ու բաժանման հետ կապված դեպքերը, խաղերով և դիդակտիկ նյութերով ներկայացվեց առանձին դեպքերը, հատկապես 9-ի բազմապատկումն ու բաժանումը։ Ապա չարաճճի Մաշան խնձորենու ծառի վրա գրված օրինակներով մտքի մարզանք «կատարեց»՝ դրսևորելով մեծագույն աչալրջություն։

Այնուհետ երեխաները լսեցին «Հեքիաթ 0 -մասին», որտեղ բարի ու աշխատասեր թվերը դժվարությունների միջոցով անցան անապատը, որտեղով հոսում էին Գումարում, Հանում, Բազմապատկում և Բաժանում գետերը, և հասան Թագուհի Թվաբանության երկիրը, իսկ Թագուհին 0-ին հաշտեցրեց թվերի հետ և բոլորին աշխատանք տվեց՝ ներկայացնելով 10-ի բազմապատկումը։

Դասը շարունակվեց հաջորդ տեսասահիկի ցուցադրմամբ, որտեղ համակարգված ձևով ներկայացվեց ամբողջ թեման։ Տրվեցին առաջադրանքներ և Զատկական խնդիրներ՝ թեմայի վերաբերյալ։ Դասն ամփոփվեց Քառաբաժան մեթոդով և անդրադարձով։

Գեղեցիկ, դաստիարակող և ուսուցանող տեսադաս, որը լավ տրամադրություն և հաճելի պահեր պարգևեց և երեխաներին, և դասին բոլոր ներկա գտնվողներին։

Շնորհակալություն ընկեր Քոչինյանին՝ նման բազմաբովանդակ ու տպավորիչ դաս ներկայացնելու համար։

Գուգարքի հիմնական դպրոց

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…