Ազատ և հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի պատանեկան հավաքականները Հունգարիայի Կապոսվար քաղաքում անցկացված Մ15 տարեկանների Եվրոպայի առաջնությունում ընդհանուր առմամբ 10 մեդալ են նվաճել՝ 1 ոսկե, 4 արծաթե, 5 բրոնզե:
Հայաստանի պատանեկան թիմի կազմում հաղթողի տիտղոսը նվաճել է ազատ ոճային ըմբիշ, 62 կգ քաշային Եղիշե Մոսեսյանը:
Հայ ըմբիշը պայքարը սկսել է 1/8 եզրափակչից: Մեկնարկային գոտեմարտում Մոսեսյանը մրցել է Ադրբեջանի ներկայացուցչի հետ և գոտեմարտի ընթացքում պարտվելով 0-9 հաշվով՝ կամային բարձր որակների շնորհիվ կարողացել է 17-11 հաշվով հաղթանակ տանել: Քառորդ եզրափակչում Մոսեսյանը 11-0 հաշվով առավելության է հասել Ֆինլանդիայի ներկայացուցչի նկատմամբ, կիսաեզրափակիչում 3-1 հաշվով հաղթել չեզոք դրոշի ներքո հանդես եկող Մագոմեդ Ջենարալիևին, իսկ եզրափակչում 12-6 հաշվով վստահ հաղթանակ տարել Վրաստանի ներկայացուցչի նկատմամբ:
Ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի պատանեկան հավաքականի անդամները նաև 2 արծաթե և 3 բրոնզե մեդալ են նվաճել Եվրոպայի առաջնությունում՝ թիմային հաշվարկում զբաղեցնելով 3-րդ հորիզոնականը:
Պատանեկան ԵԱ-ի արծաթե մեդալներին արժանացել են Արմեն Պապիկյանը (44 կգ) և Բալաբեկ Մարկոսյանը (48 կգ), իսկ Վլադիմիր Գալինսկին (38 կգ), Սուրեն Իշխանյանը (41 կգ) և Դավիթ Դավթյանը (57 կգ) զբաղեցրել են երրորդ տեղն ու բրոնզե մեդալներ են նվաճել:
Հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի պատանեկան հավաքականի անդամները երկուական արծաթե և բրոնզե մեդալներ են նվաճել:
Առաջնության փոխչեմպիոններ են դարձել Գառնիկ Մանուկյանը (41 կգ) և Պետրոս Բաղրամյանը (85 կգ), իսկ բրոնզե մեդալներին արժանացել են Մարատ Աճեմյանը (44 կգ) և Ջանես Նազարյանը (57 կգ):
Հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի պատանեկան հավաքականը թիմային հաշվարկում զբաղեցրել է չորրորդ հորիզոնականը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ