ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Hope For Dreams» ներառական նախագծի մասնակիցները համերգով հանդես են եկել Վանաձորում

Հուլիսի 11, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ «Կողք կողքի» ներառական կրթամշակութային հասարակական կազմակերպությունն իրականացնում է «Մշակույթի և կատարողական արվեստի զարգացումը ներառական կրթության մեջ» խորագիր կրող «Hope For Dreams» երաժշտական նախագիծը:

«Hope For Dreams» երաժշտական նախագծի շրջանակում զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող դեռահասներն ու երեխաները օրերս համերգային ծրագրով՝ երաժշտական կատարումներով հանդես են եկել Վանաձորում:

«Կողք կողքի» ներառական կրթամշակութային հասարակական կազմակերպության ղեկավար Նաիրա Սարգսյանի տեղեկացմամբ՝ «Hope For Dreams» երաժշտական նախագծի մասնակիցներն են զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող դեռահասներն ու երեխաները: Բազմաժանր երաժշտական կատարումներով նրանք պրոֆեսիոնալ երաժիշտների հետ հանդես են գալիս ՀՀ մարզերում:

Նաիրա Սարգսյանի խոսքով՝ ծրագիրն ուղղված է ՀՀ մարզերում ներառական մտածողության զարգացմանն ու տարածմանը: Այն նպատակ ունի նաև ապահովել ներառականությունը կրթության և մշակույթի ոլորտներում, կատարողական արվեստի միջոցով տարածել մարդասիրություն, դժվարությունները հաղթահարելու լավատեսություն և կամք:

Նշենք, որ ծրագրի շրջանակում նախագծի սաները ամիսներ շարունակ մասնակցել են փորձերի և վարպետության դասերի, այնուհետև համերգներով հանդես են եկել ՀՀ մարզերում: Առաջին համերգը կայացել է Վաղարշապատի «Կոմիտասի» անվան մշակույթի կենտրոնում: Բազմաժանր երաժշտական ծրագրով նրանք ելույթ են ունեցել նաև Ապարանի արվեստի դպրոցում, համերգներով հանդես եկել նաև Դիլիջանում, Գորիսում, Վանաձորում:

«Hope For Dreams» երաժշտական ներառական ծրագիրը միտված է զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող անձանց ստեղծագործական կարողությունների զարգացմանը, դրանց կատարելագործմանն ու արվեստի բնագավառում հանրության առջև դրսևորվելու հնարավորությանը:

Տեղեկացնենք նաև, որ ծրագրի հովանավորներն են նաև «Աուտիզմ» ազգային հիմնադրամը», Երևանի մանկապատանեկան ստեղծագործության քաղաքային կենտրոնը և «Երաժշտական շտապ օգնություն» կազմակերպությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)