Տարին հոբելյանական է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի համար. ՀԱՊՀ-ն ինժեներական ու տեխնոլոգիական մասնագիտացումներով ճանապարհել է 90-րդ շրջանավարտներին: 90 տարում ինժեներական կառույցը թողարկել է շուրջ 130 հազար շրջանավարտ: Այս տարի համալսարանը ավարտել է ևս 909 ուսանող:
Հոբելյանական երեկոյին ՀԱՊՀ շրջանավարտներին շնորհավորանքի խոսք է հղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը՝ ընդգծելով, որ տեխնոլոգիական կրթության զարգացումը պետության առաջնահերթություններից է, և Պոլիտեխնիկը բարեփոխումների առաջամարտիկների թվում է. «Դուք ընտրել եք մի ճանապարհ, որը պահանջում է ինտելեկտ, խնդիրներ լուծելու և ստեղծագործական հմտություններ: Վստահ եմ՝ համալսարանը ձեզ տվել է հետազոտական, տեխնոլոգիական, ճարտարագիտական և անհրաժեշտ այլ ուղղություններով համապարփակ գիտելիք՝ այն ծառայեցնելու ի նպաստ Հայաստանի Հանրապետության զարգացման»:
Փոխնախարարի խոսքով՝ այսօր աշխարհում աննախադեպ զարգացող տեխնոլոգիաները և ճարտարագիտությունը պահանջում են մշտական նորարարություն և ժամանակի մարտահրավերներին արձագանքելու համար շարունակական ուսուցում, և բուհ ավարտելը մասնագիտական այլ ձեռքբերումների նոր սկիզբն է: Արթուր Մարտիրոսյանը կոչ է արել շրջանավարտներին մինչև կյանքի վերջ կրթվել և կատարելագործվել:
«Այս ուսհասատատությունում անցկացրած տարիները ոչ միայն տվել են մասնագիտական գիտելիք, այլև ձեր մեջ սերմանել են ազնվություն, թիմային մտածելակերպ և առաջնորդության արժեքներ, որոնք մասնագիտական աշխարհում ուղեկցելու են յուրաքանչյուրիդ: Այսօրվանից դուք ոչ միայն Պոլիտեխնիկական համալսարանի շրջանավարտներ եք, այլև գերազանցության, նորարարության և առաջընթացի դեսպաններ՝ ամբողջ աշխարհում»,- եզրափակել է խոսքը Արթուր Մարտիրոսյանը՝ շրջանավարտներին մաղթելով հաջողություններ:
Բուհի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Տիգրան Ավինյանի խոսքով՝ վերջին երկու տարում կրթական որակական փոփոխություններ են տեղի ունեցել համալսարանում: Նա համոզմունք է հայտնել, որ մի քանի տարի հետո համալսարանը կարող է մրցել նվազագույնը տարածաշրջանի լավագույն բուհերի հետ:
ՀԱՊՀ ռեկտոր Գոռ Վարդանյանի դիտարկմամբ՝ համալսարանի հիմնական ձեռքբերումը մարդկային ինտելեկտուալ այն արժեքն է, որը տարիների ընթացքում ակադեմիական համայնքի, պրոֆեսորադասախոսական կազմի, գործատուների, գործընկների աշխատանքի արդյունքում Պոլիտեխնիկը մշակում, ձևավորում և բաց է թողնում մասնագիտական աշխատաշուկա:
Տոնական օրը պարգևներ են հանձնվել համալսարանի պրոֆեսորադասախոսական, վարչական անձնակազմի աշխատակիցներին, որոնք նոր արժեք են ստեղծում տեխնոլոգիական կառույցում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ