ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանը մենք ենք

Սեպտեմբերի 26, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

«Ահա դարերի խորքից, պատերազմներից ու ասպատակումներից ավերված ճամփաներով, հրի ու սրի միջով, դեպի մեզ է գալիս մի հոգնած, վիրավոր, բայց համառ ու տոկուն ճամփորդ»։

ՀՀ Արարատի մարզի Սայաթ-Նովայի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ ՀՀ անկախության 25 ամյակին նվիրված «Հայաստանը մենք ենք» խորագրով թատերականացված ներկայացում՝ ըստ Գևորգ Էմինի «Հավերժի ճամփորդը» ստեղծագործության:

Որպես Հայաստանը շենացնող, սյուն ու հենարան հանդիսացող սիմվոլիկ կերպարներ՝ ընտրվել էին գյուղացին, զիվորականը, բանաստեղծը, աշակերտը, գիտնականը, բանվորը, մանուկը, ովքեր ամբողջ ներկայացման ընթացքում արարում էին, աշխատում, ստեղծում բարիքներ Հայաստանի համար և պատմում իրենց չքնաղ հայրենիքի մասին:

Գյուղացին իր աճեցրած խաղողի որթի բերքից գինի էր քամում: Զինվորը միշտ կազմ ու պատրաստ պաշտպանում էր հայրենի եզերքը: Պատանի բանաստեղծը նորանոր բանաստեղծություններ էր գրում և նվիրում հայրենիքին: Երիտասարդ բանվոր մասնագետը սարքավորումներ էր նորոգում և ստեղծում՝ հանուն հայրենիքի շենացման: Գիտնականը էլեկտրոն էր սանձում, ատոմից լույս քամում և մետաքսի նուրբ թելեր հանում նույնիսկ հայոց բիրտ քարերից... Աշակերտը մշտապես կարդում, սովորում և ուսանում էր, որպեսզի դառնա վաղվա Հայաստանի ապագա լավագույն մասնագետը: Իսկ փոքրիկ մանուկը՝ Հայաստանի շարունակողն ու ժառագորդը, իր կենսուրախ խաղով լցնում էր ամբողջ պատկերը:

Ներկայացման վերջում դեպի մեզ եկավ Հայաստանը՝ որպես դարերի խորքից եկած հավերժի ճամփորդ, որը դեպի դարերն է գնում և որի երթը վերջ ու վախճան չունի, քանի դեռ գեթ մի հայ է ապրում այս հողագնդում, այս հավերժական արևի ներքո...

Հայաստանը ինքը կյանքն է, հարատևումը, անմահությունը...

Նա՛ է, ով միշտ մահվան մեջ է ապրել, բայց մահ չունի...

Ներկայացման գլխավոր նպատակը այն էր, որ յուրաքանչյուր հայ ի´նքն է Հայաստան կերտողը, ի´նքն է Հայաստանի շունչն ու հոգին, և Հայաստանը յուրաքանչյուր հայի տունն է:

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…