ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԹԱՅԵՔՍ փորձագիտական առաքելություն՝ ուղղված ՀՀ թանգարանների բնագավառի օրենսդրական դաշտի կարգավորմանը

Հուլիսի 20, 2023
Մշակութային լուրեր

Հուլիսի 17-18-ը Եվրոպական Միության ԹԱՅԵՔՍ (TAIEX) տեխնիկական օժանդակության և տեղեկատվության փոխանակման գործիքի շրջանակում կայացել է առցանց քննարկում։ Այն նպատակաուղղված էր Հայաստանի Հանրապետության թանգարանների բնագավառի օրենսդրական դաշտի կարգավորմանը, եվրոպական լավագույն փորձի փոխանակմանը և «Թանգարանների մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի շրջանակում խորհրդատվության տրամադրմանը:

Առցանց հանդիպումը մեկնարկել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանի բացման խոսքով։ Նա ներկայացրել է «Թանգարանների մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման ընթացքը, ոլորտում առկա հիմնախնդիրները և կարգավորումները: Հանդիպմանը մասնակցել են նախարարության՝ թանգարանների ոլորտը համակարգող մասնագետները, թանգարանների տնօրեններ, ոլորտի մասնագետներ և փորձագետներ, ԻԿՕՄ-ի ազգային կոմիտեի անդամներ:

Փորձագիտական առաքելության շրջանակում ներգրավված էին Մարիա Պինա Էգիդին (Իտալիա) և Մարիա Անջելես Մարտինես Մինգեզան (Իսպանիա) ։ Փորձագետները 2-օրյա քննարկումների ընթացքում ներկայացրել են Իտալիայի և Իսպանիայի՝ թանգարանների ոլորտում օրենսդրական դաշտի զարգացման միտումները, թանգարանների ստեղծման, ֆինանսավորման, հավաքածուների կառավարման ինստիտուցիոնալ և իրավական կարգավորումները:

Հանդիպումներն ընթացել են ակտիվ հարցուպատասխանի ձևաչափով:

Նշենք, որ թանգարանների ոլորտը կանոնակարգող օրենքի նախագծի ընդունման դրույթն ընդգրկած է 2021 թվականի նոյեմբերի 18-ի թիվ 1902-Լ որոշմամբ հաստատված ՀՀ կառավարության 2021-2026 թվականների գործունեության միջոցառումների ծրագրում:

«TAIEX»ը Եվրոպական հանձնաժողովի տեխնիկական աջակցության և տեղեկատվական փոխանակման գործիք է, որն աջակցում է պետական կառավարման մարմիններին ԵՄ օրենսդրության կարգավորման, կիրառման հարցերում, ինչպես նաև նպաստում է լավագույն փորձի փոխանակմանը և տրամադրում համապատասխան փորձաքննություն խնդիրները լուծելու ուղղությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)