ՀՀ կառավարության 2021-2026 թվականների ծրագրով նախատեսվում է մինչև 2026 թվականը հիմնել 25 երիտասարդական կենտրոն՝ մարզերում երիտասարդության ներուժի բացահայտման, համակողմանի զարգացման, ինտելեկտուալ ժամանցի կազմակերպման համար երիտասարդական միջավայրի ձևավորման նպատակով: Նմանօրինակ 25 կենտրոնների շարքում առաջինն Իջևանի երիտասարդական կենտրոնն է, որի բացման արարողությանն այսօր մասնակցել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել նաև ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, Տավուշի մարզպետի տեղակալ Նարեկ Ղուշչյանը, Իջևան խոշորացված համայնքի ղեկավար Արթուր Ճաղարյանը, ներկայացուցիչներ միջազգային գործընկեր կազմակերպություններից, ԿԳՄՍ նախարարությունից և այլ կառույցներից:
Հյուրերը շրջել են նորաբաց կենտրոնում, ծանոթացել ենթակառուցվածքներին. կենտրոնի տարածքում գործելու է գրադարան, կազմակերպվելու են զարգացնող, ժամանցային խաղեր և միջոցառումներ, առկա է նաև կինոդիտման հնարավորություն:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, ողջունելով ներկաներին և շնորհավորելով երիտասարդական կենտրոնի բացման կապակցությամբ, ընդգծել է՝ այս նախաձեռնությամբ պետությունը նպատակ ունի համայնքային մակարդակներում ապահովել երիտասարդների ներուժի բացահայտման, կարողությունների զարգացման և ինտելեկտուալ ժամանցի կազմակերպման անհրաժեշտ միջավայր։
«Այստեղ երիտասարդները հնարավորություն կունենան ինքնադրսևորվելու, սեփական կարողությունները շարունակաբար զարգացնելու և ձեռք բերելու անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշումների կայացմանը որպես անհատ և որպես խումբ մասնակցելու համար։ Այս համատեքստում կրթության, սպորտի, մշակույթի և այլ ոլորտներում շատ ենք կարևորում հատկապես մեր մարզաբնակ երիտասարդների համար հավասար պայմանների ապահովումը։ Երիտասարդական կենտրոնն այս դեպքում նաև պետական քաղաքականության իրականացման գործիք է: Կարևորում եմ նաև, որ կենտրոնները լինելու են ինքնաբավ, այսինքն՝ դառնալու են համայնքային կյանքի մի մաս, զարգանալու են և գործելու են սոցիալական ձեռներեցության սկզբունքով»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նշենք՝ երիտասարդական կենտրոնը կծառայի որպես հարթակ տարբեր թեմատիկ քննարկումների, սեմինարների, դասընթացների, մշակութային, սպորտային և այլ միջոցառումների իրականացման, ինչպես նաև ինտելեկտուալ ժամանցի կազմակերպման և սոցիալականացման համար: Պետական բյուջեի միջոցներով նման կենտրոն այս օրերին առաջիկայում կբացվի նաև ՀՀ Սյունիքի մարզի Մեղրի, իսկ մինչև տարեվերջ՝ ՀՀ Արագածոտնի մարզի Ապարան և Տավուշի մարզի Դիլիջան քաղաքներում։
«Բոլոր լավ գաղափարները ծնվում են հենց միջավայրի առկայության արդյունքում: Կարծում եմ՝ այստեղ հրաշալի գաղափարներ են ծնվելու, և մենք բազմաթիվ լավ ծրագրեր ու նախաձեռնություններ ենք ունենալու, որոնք սկիզբ են առնելու հենց այս սենյակներում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով նաև Տավուշի մարզպետարանին, Իջևանի համայնքապետարանին և «ԼՈՖԹ» գործընկեր կազմակերպությանը համատեղ աշխատանքի համար, ինչը միտված է պետության հիմքերի ամրապնդմանը՝ երիտասարդների ներուժի գործադրմամբ:
ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, շնորհավորելով երիտասարդական կենտրոնի բացման կապակցությամբ, կարևորել է հատկապես անհրաժեշտ միջավայրի ապահովումը. «Ցանկացած փոփոխության մեջ կարևորում ենք միջավայրի ապահովումը: Լավ աշխատանքի դեպքում այս կենտրոնում, վստահ եմ, լավ գաղափարներ կծնվեն, ու դրանք առաջ տանելու համար որևէ խոչընդոտ չի լինի: Մեր հնարավորության սահմանում պատրաստ ենք աջակցելու: Առաջին օրինակը տեսնելուց հետո ամեն ինչ պետք է անենք՝ նմանօրինակ կենտրոններն ավելացնելու համար»:
Ներկաներին ողջունել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Նրա խոսքով՝ պետական երիտասարդական քաղաքականության առանցքն են կազմում երիտասարդների ներուժի բացահայտումն ու շարունակական զարգացումը, որոշումների կայացման մասնակցայնության բարձրացումը և ինտելեկտուալ ժամանցի հնարավորությունը:
«Երիտասարդական կենտրոնն ունի համապարփակ մոտեցում, որտեղ մեկտեղված է թե՛ մշակութային-ինտելեկտուալ ժամանցի բաղադրչի ապահովումը, թե՛ խոցելի խմբերի ներառականությունը: Բացի այդ՝ պետությունը տարբեր ոլորտային նախարարաությունների միջոցով մի շարք հիանալի ծրագրեր է իրականացնում, բայց շատ հաճախ երիտասարդները բավականաչափ իրազեկված չեն: Այդ իսկ պատճառով նախատեսում ենք, որ մեր երիտասարդական կենտրոնները կդառնան նաև այն ինֆորմացիոն հանգույցը, որի շնորհիվ երիտասարդները կտեղեկանան պետական տարաբնույթ ծրագրերի մասին»,- ընդգծել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է նաև այն, որ ՀՀ կառավարությունն ակտիվորեն աշխատում է տեղական և միջազգային գործընկերների հետ, որոնց ջանքերով երիտասարդներին մատուցվող ծառայություններ են բացվում Հայաստանի տարբեր մարզերում և համայնքներում։ Ստեղծվող երիտասարդական կենտրոնները ապահովելու են մարզաբնակ երիտասարդների համար բազմաթիվ երիտասարդական ծրագրերի և ծառայությունների հասանելիությունը, ինչպես նաև նպաստելու են երիտասարդական աշխատանքի միջոցով տեղական մակարդակում հանրային կյանքի բարեփոխմանը:
ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյանի գնահատմամբ՝ թիրախային այսպիսի կենտրոնների ստեղծումը պետք է խրախուսել հնարավոր բոլոր միջոցներով. «Սա, իհարկե, պետական նախաձեռնություն է, բայց իր բովանդակությամբ համայնքային կենտրոն է ու պետք է նպաստի համայնքում երիտասարդների ակտիվությանն ու նախաձեռնողականությանը: Շնորհակալություն եմ հայտնում ԿԳՄՍ նախարարությանը. գերատեսչության համառության, հետևողականության և գաղափարն արժևորելու շնորհիվ է այս ծրագիրն առաջ մղվում»:
Տավուշի մարզպետի տեղակալ Նարեկ Ղուշչյանի խոսքով՝ նմանօրինակ երիտասարդական կենտրոնն իրենց մարզում շատ սպասված էր:
«Տավուշյան հրաշք բնության մեջ մեծացած երիտասարդները, վստահ ենք, ունեն մեծ ներուժ, և այս հատատությունը կբացահայտի այդ ներուժը, կիրականցվեն նոր նախագծեր ու կյանքի կկոչվեն նոր գաղափարներ, որոնք կբարելավեն մեր հանրային կյանքը: Շնորհակալ ենք Կառավարությանը նախագծի ֆինանսավորման համար»,- ասել է Ղուշչյանը:
Իջևանի երիտասարդական կենտրոնի ստեղծման նպատակով պետբյուջեից 25 մլն 800 հազար դրամ է հատկացվել: Իջևանի երիտասարդական կենտրոնի ստեղծման դրամաշնորհային մրցույթում հաղթել է «ԼՈՖԹ» կազմակերպությունը: «ԼՈՖԹ» կենտրոնների գլխավոր տնօրեն Արևիկ Համբարձումյանի խոսքով՝ իրենց փորձառության և տեսլականի հիմքում ընկած է եղել երիտասարդի, դեռահասի ինքնազարգացման, ոչ ֆորմալ կրթության, ինտելեկտուալ ժամանցի ապահովումը: Նա հույս է հայտնել՝ Իջևանի երիտասարդական կենտրոնը կդառնա մարզի ու քաղաքի երիտասարդների սիրելի վայրը ու նրանց զարգացման հարցում կարևոր դերակատարություն կունենա:
Երիտասարդական կենտրոնի գործառույթներից բխող միջոցառումները շահառուների համար իրականացվելու են անվճար հիմունքներով: Իջևան համայնքում ստեղծված երիտասարդական կենտրոնի տարածքն անհատույց օգտագործման իրավունքով տրամադրվել է Իջևանի համայնքապետարանի կողմից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ