Օգոստոսի 19-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Ճամբարակ համայնքի Շողակաթ բնակավայրի (նախկին Շորժա) Սևանա լճի լողափնյա տարածքում երկրորդ անգամ կանցկացվի «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական լողի մրցաշարը:
Մրցաշարի նախապատրաստական աշխատանքների վերաբերյալ այսօր ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ լրատվական գործակալությունում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս, որին մասնացել են ԿԳՄՍՆ զանգվածային սպորտի և ֆիզիկական դաստիարակության բաժնի պետ Սերգեյ Աբրահամյանը և մրցաշարի գլխավոր մրցավար Արթուր Հովհաննիսյանը:
ԿԳՄՍՆ զանգվածային սպորտի և ֆիզիկական դաստիարակության բաժնի պետ Սերգեյ Աբրահամյանը տեղեկացրել է, որ այս տարի մրցաշարը միջազգայնացվել է. ընդհանուր հաշվարկով մասնակցության իրավունք ունեն թե՛ ՀՀ, թե՛ օտարերկրյա քաղաքացիները. «Միակ սահմանափակումն այն է, որ մասնակիցը պետք է ընդգրկված չլինի լողի միջազգային սանդղակում և վերջին 5 տարվա ընթացքում պետք է մասնակցած չլինի Հայաստանի առաջնությունների և միջազգային մրցաշարերի: Մրցանակային տեղ զբաղեցնելու դեպքում՝ օտարերկրացի մասնակիցը ևս կպարգևատրվի»:
Ինչպես միշտ, խրախուսական մրցանակներ են սահմանված նաև մրցաշարի ամենատարեց կին և տղամարդ մասնակիցների համար:
Սերգեյ Աբրահամյանը տեղեկացրել է, որ կանանց և տղամարդկանց երկու տարիքային խմբով անցկացվելիք մրցաշարում կանայք պետք է հաղթահարեն 1000, իսկ տղամարդիկ՝ 1500 մետր լողատարածքը: ԿԳՄՍՆ զանգվածային սպորտի և ֆիզիկական դաստիարակության բաժնի պետը, կարևորելով մրցաշարի անվտանգային հարցերը, ընդգծել է՝ ամեն ինչ կարվի ամենաբարձր մակարդակով՝ փորձելով բացառել որևէ տեսակի խնդիր՝ կապված մասնակիցների անվտանգության հետ:
Մրցավար Արթուր Հովհաննիսյանը տեղեկացրել է, որ թեև մասնակցության հայտերի ընդունումն ընթացքի մեջ են, բայց արդեն իսկ ավելի քան 60 մասնակից է գրանցվել. «Հետաքրքրվողները շատ են: Նախքան գրանցման հայտը հաստատելը՝ ֆեդերացիան լողավազանում անցկացնում է ստուգարք՝ մասնակցի լողալու մակարդակը որոշելու համար: Դրանից հետո միայն թույլ ենք տալիս մասնակցել մրցաշարին: Ավելացվելու են մրցավարարական և փրկարարական խմբերը, որպեսզի ավելի անվտանգ և ապահով մրցում անցկացնենք: Մրցավարներ ենք ավելացնելու, մասնավորապես, լողորդների շրջադարձի հատվածում, որպեսզի ստուգենք, թե արդյոք տվյալ մասնակիցը հասնո՞ւմ է մինչև շրջադարձի գոտի, թե՞ ոչ»:
Արթուր Հովհաննիսյանը նշել է՝ կանանց և տղամարդկանց երկու տարիքային խմբերում գրանցումները գրեթե հավասար քանակությամբ են:
Նշենք նաև, որ օգոստոսի 19-ին մրցաշարի մասնակիցները Շողակաթ բնակավայրի (նախկին Շորժա) Սևանա լճի լողափնյա տարածք կկարողանան հասնել գնացքով՝ «Սասունցի Դավիթ» կայարանից: Մանրամասների վերաբերյալ ԿԳՄՍՆ պաշտոնական կայքում կտրվի լրացուցիչ տեղեկատվություն:
Մրցաշարի մասնակցության համար անհրաժեշտ փաստաթղթերը (հավելված 2-ի հայտը, անձնագրի կամ նույնականացման վկայականի, մրցումներին մասնակցելու համար բժշկի թույլտվության պատճենները կամ տեղեկանք առողջության վերաբերյալ, ինչպես նաև մրցաշարին մասնակցելու հետևանքով առաջացող ռիսկերի գնահատման և ստանձնման պայմանագիրը) պետք է ներկայացնել «ՀՀ լողի ֆեդերացիա» ՀԿ-ին մինչև 2023 թվականի օգոստոսի 6-ը ներառյալ (հասցե՝ Դավիթ Համբարձումյանի անվան ջրացատկի օլիմպիական հերթափոխի մասնագիտացված մանկապատանեկան մարզադպրոց, Մովսես Խորենացի փողոց, 1/1 շենք, էլ. հասցե` swimmingarm@mail.ru)։
Հիշեցնենք՝ մրցաշարը կանցկացվի երկու տարիքային խմբով`
Դրամական մրցանակներ երկու տարիքային խմբերի 1-ից 10-րդ տեղեր գրաված մասնակիցներին՝
1-ին տեղ՝ 1.000.000 ՀՀ դրամ,
2-րդ տեղ՝ 500.000 ՀՀ դրամ,
3-րդ տեղ՝ 300.000 ՀՀ դրամ,
4-րդ տեղ՝ 100.000 ՀՀ դրամ,
5-10-րդ տեղ՝ 50.000 ՀՀ դրամ:
Հարկերը, տուրքերը և պարտադիր վճարները ներառված չեն:
Մրցաշարի նախապատրաստման և անցկացման աշխատանքները համակարգում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը:
Հարցերի դեպքում զանգահարել (010) 56-44-60 հեռախոսահամարով: Մասնագիտական հարցերի դեպքում զանգահարել (077) 84-40-41, (091) 84-40-41 կամ (055) 84-40-41 հեռախոսահամարներով երկուշաբթի-ուրբաթ օրերին՝ ժամը 09:00-18:00:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ