ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Երիտասարդ առաջնորդների հակակոռուպցիոն դպրոցի 9-րդ հոսքի ուսումնական ծրագրի՝ Հակակոռուպցիոն դպրոցի 20 ունկնդիրներին:
Վարպետաց դասերի և պրակտիկ հմտությունների փուլի շրջանակում Հակակոռուպցիոն դպրոցի շուրջ 20 ունկնդիրներն այցելություններ են իրականացնում ոլորտային պատկան մարմիններ և հանդիպում ղեկավարների հետ։ Այցելությունների և հանդիպումների նպատակն է ծանոթանալ հակակոռուպցիոն ինստիտուցիոնալ համակարգի մարմիններին և նպաստել ոլորտային գիտելիքների զարգացմանը։
Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է ներկաներին, այդ թվում՝ Լեռնային Ղարաբաղից հանդիպմանն առցանց ձևաչափով միացած մասնակցին, և հույս հայտնել, որ հաջորդ հանդիպումներին վերջինս հնարավորություն կունենա մասնակցելու առդեմ:
ԿԳՄՍ նախարարը ներկայացրել է հակակոռուպցիոն կրթության վերաբերյալ պետական քաղաքականությունը, ոլորտում արված աշխատանքներն ու խնդիրները, պատասխանել Հակակոռուպցիոն դպրոցի ունկնդիրների հարցերին:
«Գաղտնիք չէ, որ կոռուպցիայի դեմ պայքարի ամենակարևոր գործիքը կրթությունն է, որով զինում ենք մեր երեխաներին՝ համապատասխան իրավիճակներում ճիշտ վարվելու համար»,-նշել է նախարարը՝ ներկաներին տեղեկացնելով, որ այս ուսումնական տարվանից բոլոր դպրոցներում փուլային եղանակով կներդրվի հանրակրթության նոր պետական նոր չափորոշիչը: Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև հակակոռուպցիոն կրթությանը. «Հակակոռուպցիոն կրթության ամենապարզ ձևը իրազեկումն է, գիտելիքի փոխանցումը, սակայն մեր բուն խնդիրն է վարքականոնի ձևավորումը: Նոր չափորոշչի առանցքային փոփոխությունն այն է, որ սովորողին պետք է տալ ոչ միայն գիտելիք, այլև արժեքներ, դիրքորոշում, վերաբերմունք, ինչը ենթադրում է համալիր կրթություն: Այս իմաստով ձևավորվում է նաև հակակոռուպցիոն կրթության վարքականոն»:
Խոսելով կրթության կազմակերպման ճիշտ ձևերի, կոռուպցիայի կանխարգելման ճանապարհների մասին՝ ԿԳՄՍ նախարարն ընդգծել է աշխատանքի՝ համակարգային կազմակերպման անհրաժեշտությունը, և համակարգի՝ մեկ անձից կախվածություն ունենալու բացառումը: Որպես ոլորտում համակարգային լուծման օրինակ՝ նախարարը նշել է թվայնացման գործընթացը, որը COVID-19 համավարակի շրջանում օբյեկտիվ լուծում էր՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման համար:
«Թվայնացումը շատ խնդիրներ ավելի տեսանելի դարձրեց, և ըստ այդմ՝ լուծման ուղղությունները ևս ավելի պարզ դարձան: Առաջինը թվայնացվեց գնահատման համակարգը, ինչը կանխում է անառողջ շատ գործընթացներ: Անցած տարվանից թվայնացվել են նաև ատեստատները, ինչը ևս նվազեցնում է գործընթացում մարդկային գործոնը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը և նշել, որ փոփոխություններն արվում են նաև գործարկվող մեխանիզմները լավարկելու նպատակով: Նա ընդգծել է օրենսդրությանը հետևելու կարևորությունը և շարունակական բարեփոխումների անհրաժեշտությունը՝ հանրության կյանքը բարելավելու նպատակով:
«Ցանկացած գործընթացում հաջողության հասնելու և արդյունք տեսնելու համար կարևոր է հասարակության և պետության փոխվստահությունը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարը:
Հաջորդիվ ներկաները Ժաննա Անդրեասյանին են հղել իրենց հուզող հարցերը, որոնք վերաբերել են ոլորտում կոռուպցիոն ռիսկերին, կրթական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետությանը և այլն: Ունկնդիրները, մասնավորապես, անդրադարձել են բուհերի ընդունելության քննությունների կազմակերպմանը, տարկետման տեղերի հատկացմանը, ուսանողների շահերի պաշտպանությանը, ՄԿՈՒ հաստատությունների ֆինանսավորման կարգին, դպրոցներում էկոակումբներ բացելու հնարավորություններին և այլն:
Ժաննա Անդրեասյանը սպառիչ պատասխաններ է տվել ունկնդիրներին և շնորհակալություն հայտնել ոլորտի բովանդակությանը խորապես ծանոթանալու ու կառուցողական հարցերի համար:
Նշենք, որ Երիտասարդ առաջնորդների հակակոռուպցիոն դպրոցի 9-րդ հոսքի ուսումնական ծրագիրն (Հակակոռուպցիոն դպրոց) իրականացնում է Իրավաբանների հայկական ասոցիացիան (ԻՀԱ)՝ Հայաստանի ՔՀԿ-ների հակակոռուպցիոն կոալիցիայի հետ համագործակցությամբ և Iravaban.net մասնագիտական առցանց մեդիայի տեղեկատվական աջակցությամբ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ