ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Երիտասարդ առաջնորդների հակակոռուպցիոն դպրոցի 9-րդ հոսքի ուսումնական ծրագրի՝ Հակակոռուպցիոն դպրոցի 20 ունկնդիրներին:
Վարպետաց դասերի և պրակտիկ հմտությունների փուլի շրջանակում Հակակոռուպցիոն դպրոցի շուրջ 20 ունկնդիրներն այցելություններ են իրականացնում ոլորտային պատկան մարմիններ և հանդիպում ղեկավարների հետ։ Այցելությունների և հանդիպումների նպատակն է ծանոթանալ հակակոռուպցիոն ինստիտուցիոնալ համակարգի մարմիններին և նպաստել ոլորտային գիտելիքների զարգացմանը։
Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է ներկաներին, այդ թվում՝ Լեռնային Ղարաբաղից հանդիպմանն առցանց ձևաչափով միացած մասնակցին, և հույս հայտնել, որ հաջորդ հանդիպումներին վերջինս հնարավորություն կունենա մասնակցելու առդեմ:
ԿԳՄՍ նախարարը ներկայացրել է հակակոռուպցիոն կրթության վերաբերյալ պետական քաղաքականությունը, ոլորտում արված աշխատանքներն ու խնդիրները, պատասխանել Հակակոռուպցիոն դպրոցի ունկնդիրների հարցերին:
«Գաղտնիք չէ, որ կոռուպցիայի դեմ պայքարի ամենակարևոր գործիքը կրթությունն է, որով զինում ենք մեր երեխաներին՝ համապատասխան իրավիճակներում ճիշտ վարվելու համար»,-նշել է նախարարը՝ ներկաներին տեղեկացնելով, որ այս ուսումնական տարվանից բոլոր դպրոցներում փուլային եղանակով կներդրվի հանրակրթության նոր պետական նոր չափորոշիչը: Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև հակակոռուպցիոն կրթությանը. «Հակակոռուպցիոն կրթության ամենապարզ ձևը իրազեկումն է, գիտելիքի փոխանցումը, սակայն մեր բուն խնդիրն է վարքականոնի ձևավորումը: Նոր չափորոշչի առանցքային փոփոխությունն այն է, որ սովորողին պետք է տալ ոչ միայն գիտելիք, այլև արժեքներ, դիրքորոշում, վերաբերմունք, ինչը ենթադրում է համալիր կրթություն: Այս իմաստով ձևավորվում է նաև հակակոռուպցիոն կրթության վարքականոն»:
Խոսելով կրթության կազմակերպման ճիշտ ձևերի, կոռուպցիայի կանխարգելման ճանապարհների մասին՝ ԿԳՄՍ նախարարն ընդգծել է աշխատանքի՝ համակարգային կազմակերպման անհրաժեշտությունը, և համակարգի՝ մեկ անձից կախվածություն ունենալու բացառումը: Որպես ոլորտում համակարգային լուծման օրինակ՝ նախարարը նշել է թվայնացման գործընթացը, որը COVID-19 համավարակի շրջանում օբյեկտիվ լուծում էր՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման համար:
«Թվայնացումը շատ խնդիրներ ավելի տեսանելի դարձրեց, և ըստ այդմ՝ լուծման ուղղությունները ևս ավելի պարզ դարձան: Առաջինը թվայնացվեց գնահատման համակարգը, ինչը կանխում է անառողջ շատ գործընթացներ: Անցած տարվանից թվայնացվել են նաև ատեստատները, ինչը ևս նվազեցնում է գործընթացում մարդկային գործոնը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը և նշել, որ փոփոխություններն արվում են նաև գործարկվող մեխանիզմները լավարկելու նպատակով: Նա ընդգծել է օրենսդրությանը հետևելու կարևորությունը և շարունակական բարեփոխումների անհրաժեշտությունը՝ հանրության կյանքը բարելավելու նպատակով:
«Ցանկացած գործընթացում հաջողության հասնելու և արդյունք տեսնելու համար կարևոր է հասարակության և պետության փոխվստահությունը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարը:
Հաջորդիվ ներկաները Ժաննա Անդրեասյանին են հղել իրենց հուզող հարցերը, որոնք վերաբերել են ոլորտում կոռուպցիոն ռիսկերին, կրթական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետությանը և այլն: Ունկնդիրները, մասնավորապես, անդրադարձել են բուհերի ընդունելության քննությունների կազմակերպմանը, տարկետման տեղերի հատկացմանը, ուսանողների շահերի պաշտպանությանը, ՄԿՈՒ հաստատությունների ֆինանսավորման կարգին, դպրոցներում էկոակումբներ բացելու հնարավորություններին և այլն:
Ժաննա Անդրեասյանը սպառիչ պատասխաններ է տվել ունկնդիրներին և շնորհակալություն հայտնել ոլորտի բովանդակությանը խորապես ծանոթանալու ու կառուցողական հարցերի համար:
Նշենք, որ Երիտասարդ առաջնորդների հակակոռուպցիոն դպրոցի 9-րդ հոսքի ուսումնական ծրագիրն (Հակակոռուպցիոն դպրոց) իրականացնում է Իրավաբանների հայկական ասոցիացիան (ԻՀԱ)՝ Հայաստանի ՔՀԿ-ների հակակոռուպցիոն կոալիցիայի հետ համագործակցությամբ և Iravaban.net մասնագիտական առցանց մեդիայի տեղեկատվական աջակցությամբ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ