Կառավարության այսօրվա նիստում գործադիրը հավանության է արժանացրել Հայաստանի Հանրապետության և Եվրոպական հանձնաժողովի միջև «Հայաստանում ԵՄ աջակցությունը կրթությանը» ֆինանսավորման համաձայնագրի ստորագրման առաջարկությանը:
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ ծրագրի ընդհանուր արժեքը կազմում է 32 մլն եվրո: Այդ գումարից 29.3 մլն եվրոն նախատեսվում է Հայաստանին տրամադրել դրամաշնորհային հիմունքներով՝ որպես բյուջետային աջակցություն: Ծրագրի իրականացմանն օժանդակելու նպատակով կտրամադրվի լրացուցիչ տեխնիկական աջակցություն՝ ևս 2.7 մլն եվրո: Ծրագրի հիմնական նպատակն է՝ աջակցել կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներին 2 հիմնական ուղղություններով:
«Ներկայում գտնվում ենք հանրակրթության նոր պետական չափորոշչի ներդրման գործընթացում, որի փորձարկման փուլը ևս իրականացվել է Եվրամիության գործընկերների աջակցությամբ: Այս բարեփոխման առանցքում նաև բնագիտական առարկաների և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ուղղությամբ կրթության որակի բարելավումն է: Մասնավորապես՝ այս ծրագրով նախատեսվում է, որ Արարատի, Կոտայքի և Գեղարքունիքի մարզերի բոլոր դպրոցները կունենան լաբորատորիաներ ֆիզիկայի, քիմիայի, կենսաբանության, աշխարհագրության և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ուղղությամբ»,-նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, այդ դպրոցների ուսուցիչները կվերապատրաստվեն լաբորատորիաների գործարկման և լաբորատոր սարքերի օգտագործման ուղղություններով, ինչպես նաև հատուկ վերապատրաստումներ կստանան բնագիտական առարկաները նոր մեթոդներով դասավանդելու ուղղությամբ, ինչը հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրման շրջանակում է:
Կարևոր մյուս ուղղությունը, ըստ նախարարի, Սյունիքի մարզում կրթական որակյալ ծառայությունների հասանելիությանն ուղղված՝ ծրագրի աջակցությունն է Կապան խոշորացված համայնքում կրթահամալիրների կառուցման գործընթացին և նոր գույքով հագեցմանը:
«Իհարկե, խոսքը նաև լաբորատորիաների մասին է, որն այս կրթահամալիրներին կտրամադրվի: Ընդհանուր առմամբ՝ նախատեսվում է, որ ծրագրի շահառու կլինի շուրջ 337 դպրոց: Հիշեցնեմ, որ բացի այս ծրագրից՝ Եվրամիության հետ սոցիալական ու տնտեսական համագործակցության պլանի շրջանակում Գորիս և Կապան խոշորացված համայնքներում «Հայաստանի մանուկներ» բարեգործական հիմնադրամի աջակցությամբ ստեղծում ենք սմարթ կենտրոններ, որոնք կդառնան այս տարածաշրջանում որակյալ կրթական համակարգի ոչ ֆորմալ կրթության բաղադրիչը: Այսպիսով, մարզում կունենանք ամբողջությամբ նոր կրթական միջավայր»,-փաստել է Ժաննա Անդրեասյանը:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, կարևորելով ծրագրի իրականացումը, ԿԳՄՍ նախարարից հետաքրքրվել է, թե ինչ ընթացքում է Տավուշի մարզում մեկնարկած լաբորատորիաների ծրագիրը:
Ի պատասխան՝ Ժաննա Անդրեասյանը շեշտել է, որ Տավուշի մարզում այն իրականացվել է հանրակրթության պետական չափորոշչի փորձարկման շրջանակում, և մարզի բոլոր դպրոցները ստացել են անհրաժեշտ լաբորատորիաները. «Մենք ունենք գնահատման առաջին արդյունքները, որոնք ցույց են տալիս՝ լաբորատորիաների առկայության պայմաններում բնագիտական առարկաների ուսուցման մակարդակն էապես բարելավվում է»:
Վարչապետը հետաքրքրվել է նաև ՀՀ դպրոցներում տեղադրվող լաբորատորիաների ստանդարտներով՝ արդյոք դրանք համապատասխանո՞ւմ են եվրոպական դպրոցների ստանդարտներին: Ի պատասխան՝ նախարարը հավաստիացրել է, որ դրանք բավականին բարձրորակ են և չեն զիջում եվրոպական դպրոցներում առկա լաբորատորիաներին:
Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ վերանայվել է լաբորանտների աշխատանքի նկարագիրը և հստակեցվել բոլոր դպրոցներում այդ հաստիքի անհրաժեշտության հարցը: Նախարարը կարևորել է նաև սարքավորումների պատշաճ օգտագործման անհրաժեշտությունը
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ