Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում հուլիսի 29-ին՝ ժամը 19:00-ին, տեղի կունենա Ջ. Պուչչինիի «Տուրանդոտ» երեք գործողությամբ օպերայի առաջնախաղը:
Մշակութային այս իրադարձությանը նվիրված մամուլի ասուլիսին մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը, ներկայացման երաժշտական ղեկավար, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Կարեն Դուրգարյանը, դիրիժոր Հարություն Արզումանյանը և բեմադրող ռեժիսոր Վյաչեսլավ Ստորոդուբցևը (ՌԴ):
Նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը շնորհավորել է բոլորին առաջնախաղի կապակցությամբ և նշել, որ Պուչչինիի «Տուրանդոտ» օպերան լավագույն օպերային ներկայացնումներից է, և հատկանշական է, որ յուրաքանչյուր օպերային թատրոն ձգտում է այս բեմադրությունն ունենալ իր խաղացանկում:
«Սա միանշանակ կարևոր իրադարձություն է մեր երկրի մշակութային կյանքում: ԿԳՄՍ նախարարությունը բազմիցս աջակցել և շարունակելու է աջակցել նման ծրագրերի կյանքի կոչմանը: «Տուրանդոտ» ներկայացման համար նախարարության ֆինանսական աջակցությունը կազմել է 50 մլն դրամ: Նման բարձրակարգ ներկայացումները հարստացնում են մեր հասարակությունը, նոր հոգևոր լիցքեր հաղորդում, բարձրացնում հասարակության՝ արվեստի ընկալման մակարդակը, ինչպես նաև խթանում զբոսաշրջային հոսքերը»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Անդրադառնալով ներկայացմանը՝ Ալֆրեդ Քոչարյանը մատնանշել է բեմադրության կարևորությունը միջազգային համագործակցության տեսանկյունից. «Ներկայացումը ստեղծագործական համագործակցության արդյունք է՝ մեր օպերային թատրոնի և ՌԴ արվեստի վաստակավոր գործիչ, արվեստագիտության թեկնածու, Նովոսիբիրսկի օպերայի և բալետի պետական ակադեմիական թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Վյաչեսլավ Ստարոդուբցևի, Սանկտ Պետերբուրգի Մարինյան թատրոնի Պրիմորսկիի բեմի գլխավոր դիզայներ Պյոտր Օկունևի, «Գաբաջյան նորաձևության տան» հետ: Նման համագործակցության ձևաչափն ապացուցել է, որ այն ոչ միայն կարևոր է, այլև նաև արդյունավետ և նոր շունչ կհաղորդի ստեղծագործական գործընթացներին»:
Նախարարի տեղակալը կրկին շնորհավորել է բոլորին առաջնախաղի կապակցությամբ և հույս հայտնել, որ բեմադրությունը կարժանանա հայաստանյան օպերային արվեստի սիրահարների բարձր գնահատականին:
Ներկայացման բեմադրող ռեժիսոր Վյաչեսլավ Ստորոդուբցևը նույնպես բարձր է գնահատել Հայաստանի և Նովոսիբիրսկի օպերայի և բալետի թատրոնների միջև համագործակցությունը և նշել, որ երկու կառույցների միջև փոխգործակցությունը երկար տարիների պատմություն ունի: Վյաչեսլավ Ստորոդուբցևը բարձր է գնահատել նաև Հայաստանի օպերայի թատրոնի երգիչների մասնագիտական պատրաստվածությունն ու պրոֆեսիոնալիզմը. ««Տուրանդոտ» օպերային ներկայացումը, ըստ իս, այս թատերախմբի համար իդեալական ընտրություն է: Դժվար է գտնել աշխարհում որևէ թատրոն, որն ունենա Տուրանդոտի դերերգի հինգ կատարող: Բոլոր դերակատարներն էլ շքեղ, արհեստավարժ և յուրօրինակ են, ինչը աննախադեպ է և դժվարացնում է ընտրությունը»:
Ներկայացման երաժշտական ղեկավար և դիրիժոր Կարեն Դուրգարյանը հավաստիացրել է՝ բավականին լուրջ աշխատանք է տարվել. կոստյումները որակյալ են, ներկայացումը՝ հարուստ. «Շնորհակալ եմ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը աջակցության համար, ինչպես նաև Վյաչեսլավին և նրա թիմին. նրանք ցույց են տալիս, թե ինչպես պետք է աշխատեն պրոֆեսիոնալները: Այս ժամանակահատվածը մեզ համար կարևոր է. մեր գործընկերները, մեր երիտասարդ ուժերը կարող են սովորել, ինչը կօգնի ոչ միայն պահպանել ներկայացումը, այլև հաջորդ ներկայացումներում հաջողություններ գրանցել ու ձևավորել մեր աշխատանքային թիմը: Հուսամ՝ հանդիսատեսը կհավանի ներկայացումը, որը վառ է ու լուսավոր»:
Դիրիժոր Հարություն Արզումանյանը գլուխգործոց է համարում Պուչչինիի բոլոր օպերաները, բայց նրա ահռելի ժառանգության մեջ առանձնացնում «Տուրանդոտ» օպերան, որը կոմպոզիտորը չի հասցրել ավարտել: Այն ավարտին է հասցրել նրա համախոհն ու աշակերտը՝ Ալֆանոն: Երևանյան բեմադրության մեջ միայն այն հատվածն է ընդգրկվել, որը գրել է Պուչչինին: «Բարդագույն օպերա է: Ի տարբերություն Պուչչինիի մյուս օպերաների, որոնցում երգչախումբը քիչ է ընդգրկված, «Տուրանդոտը» հիմնված է երգչախմբի վրա: Ռեժիսորն էլ այնպես է բեմադրել, որ երգչախումբն աշխատի ակտիվ ու հետաքրքիր: Բարդագույն դեր են կատարում երգչախմբի արտիստները՝ խաղալով և գործողության կարևոր մաս լինելով»,- ընդգծել է դիրիժորը:
«Տուրանդոտ» օպերան հիմնական երկացանկի ամենահանճարեղ ստեղծագործություններից է, որը առաջին անգամ կհամալրի Հայաստանի օպերայի և բալետի ազգային թատրոնի հարուստ խաղացանկը: Ներկայացմանը ընդգրկված են ինչպես թատրոնի անվանի, այնպես էլ երիտասարդ լավագույն մեներգիչները, թատրոնի երգչախումբը, սիմֆոնիկ նվագախումբը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ