Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում հուլիսի 29-ին՝ ժամը 19:00-ին, տեղի կունենա Ջ. Պուչչինիի «Տուրանդոտ» երեք գործողությամբ օպերայի առաջնախաղը:
Մշակութային այս իրադարձությանը նվիրված մամուլի ասուլիսին մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը, ներկայացման երաժշտական ղեկավար, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Կարեն Դուրգարյանը, դիրիժոր Հարություն Արզումանյանը և բեմադրող ռեժիսոր Վյաչեսլավ Ստորոդուբցևը (ՌԴ):
Նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը շնորհավորել է բոլորին առաջնախաղի կապակցությամբ և նշել, որ Պուչչինիի «Տուրանդոտ» օպերան լավագույն օպերային ներկայացնումներից է, և հատկանշական է, որ յուրաքանչյուր օպերային թատրոն ձգտում է այս բեմադրությունն ունենալ իր խաղացանկում:
«Սա միանշանակ կարևոր իրադարձություն է մեր երկրի մշակութային կյանքում: ԿԳՄՍ նախարարությունը բազմիցս աջակցել և շարունակելու է աջակցել նման ծրագրերի կյանքի կոչմանը: «Տուրանդոտ» ներկայացման համար նախարարության ֆինանսական աջակցությունը կազմել է 50 մլն դրամ: Նման բարձրակարգ ներկայացումները հարստացնում են մեր հասարակությունը, նոր հոգևոր լիցքեր հաղորդում, բարձրացնում հասարակության՝ արվեստի ընկալման մակարդակը, ինչպես նաև խթանում զբոսաշրջային հոսքերը»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Անդրադառնալով ներկայացմանը՝ Ալֆրեդ Քոչարյանը մատնանշել է բեմադրության կարևորությունը միջազգային համագործակցության տեսանկյունից. «Ներկայացումը ստեղծագործական համագործակցության արդյունք է՝ մեր օպերային թատրոնի և ՌԴ արվեստի վաստակավոր գործիչ, արվեստագիտության թեկնածու, Նովոսիբիրսկի օպերայի և բալետի պետական ակադեմիական թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Վյաչեսլավ Ստարոդուբցևի, Սանկտ Պետերբուրգի Մարինյան թատրոնի Պրիմորսկիի բեմի գլխավոր դիզայներ Պյոտր Օկունևի, «Գաբաջյան նորաձևության տան» հետ: Նման համագործակցության ձևաչափն ապացուցել է, որ այն ոչ միայն կարևոր է, այլև նաև արդյունավետ և նոր շունչ կհաղորդի ստեղծագործական գործընթացներին»:
Նախարարի տեղակալը կրկին շնորհավորել է բոլորին առաջնախաղի կապակցությամբ և հույս հայտնել, որ բեմադրությունը կարժանանա հայաստանյան օպերային արվեստի սիրահարների բարձր գնահատականին:
Ներկայացման բեմադրող ռեժիսոր Վյաչեսլավ Ստորոդուբցևը նույնպես բարձր է գնահատել Հայաստանի և Նովոսիբիրսկի օպերայի և բալետի թատրոնների միջև համագործակցությունը և նշել, որ երկու կառույցների միջև փոխգործակցությունը երկար տարիների պատմություն ունի: Վյաչեսլավ Ստորոդուբցևը բարձր է գնահատել նաև Հայաստանի օպերայի թատրոնի երգիչների մասնագիտական պատրաստվածությունն ու պրոֆեսիոնալիզմը. ««Տուրանդոտ» օպերային ներկայացումը, ըստ իս, այս թատերախմբի համար իդեալական ընտրություն է: Դժվար է գտնել աշխարհում որևէ թատրոն, որն ունենա Տուրանդոտի դերերգի հինգ կատարող: Բոլոր դերակատարներն էլ շքեղ, արհեստավարժ և յուրօրինակ են, ինչը աննախադեպ է և դժվարացնում է ընտրությունը»:
Ներկայացման երաժշտական ղեկավար և դիրիժոր Կարեն Դուրգարյանը հավաստիացրել է՝ բավականին լուրջ աշխատանք է տարվել. կոստյումները որակյալ են, ներկայացումը՝ հարուստ. «Շնորհակալ եմ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը աջակցության համար, ինչպես նաև Վյաչեսլավին և նրա թիմին. նրանք ցույց են տալիս, թե ինչպես պետք է աշխատեն պրոֆեսիոնալները: Այս ժամանակահատվածը մեզ համար կարևոր է. մեր գործընկերները, մեր երիտասարդ ուժերը կարող են սովորել, ինչը կօգնի ոչ միայն պահպանել ներկայացումը, այլև հաջորդ ներկայացումներում հաջողություններ գրանցել ու ձևավորել մեր աշխատանքային թիմը: Հուսամ՝ հանդիսատեսը կհավանի ներկայացումը, որը վառ է ու լուսավոր»:
Դիրիժոր Հարություն Արզումանյանը գլուխգործոց է համարում Պուչչինիի բոլոր օպերաները, բայց նրա ահռելի ժառանգության մեջ առանձնացնում «Տուրանդոտ» օպերան, որը կոմպոզիտորը չի հասցրել ավարտել: Այն ավարտին է հասցրել նրա համախոհն ու աշակերտը՝ Ալֆանոն: Երևանյան բեմադրության մեջ միայն այն հատվածն է ընդգրկվել, որը գրել է Պուչչինին: «Բարդագույն օպերա է: Ի տարբերություն Պուչչինիի մյուս օպերաների, որոնցում երգչախումբը քիչ է ընդգրկված, «Տուրանդոտը» հիմնված է երգչախմբի վրա: Ռեժիսորն էլ այնպես է բեմադրել, որ երգչախումբն աշխատի ակտիվ ու հետաքրքիր: Բարդագույն դեր են կատարում երգչախմբի արտիստները՝ խաղալով և գործողության կարևոր մաս լինելով»,- ընդգծել է դիրիժորը:
«Տուրանդոտ» օպերան հիմնական երկացանկի ամենահանճարեղ ստեղծագործություններից է, որը առաջին անգամ կհամալրի Հայաստանի օպերայի և բալետի ազգային թատրոնի հարուստ խաղացանկը: Ներկայացմանը ընդգրկված են ինչպես թատրոնի անվանի, այնպես էլ երիտասարդ լավագույն մեներգիչները, թատրոնի երգչախումբը, սիմֆոնիկ նվագախումբը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ