ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գարունն ասաց՝ ես եկա

Ապրիլի 14, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թ-ի ապրիլի 7-ին ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված կանանց միամսյակին: Միջոցառման խորագիրն էր «Գարունն ասաց՝ ես եկա»: Միջոցառումը կազմակերպել էին դպրոցի հումանիտար մասնախմբի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչները: Բացման խոսքով հանդես եկավ դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը: Նա շնորհավորեց բոլոր կանանց և աղջիկներին գեղեցկության միամսյակի առթիվ: Մաղթեց առողջություն, մեծ հաջողություններ և ընտանեկան ջերմություն:

Ցերեկույթ-միջոցառմանը մասնակցում էր դպրոցի V-IX դասարանների 70 աշակերտ: Ցերեկույթի ծրագիրն իր մեջ ամփոփում էր բանաստեղծություններ, երգեր ու պարեր: Միջոցառման 3 բաղկացուցիչ մասերը նվիրված էին գարնանային բնությանը, մորը և սիրուն: Գարնանային կենսաթրթիռ զգացմունքների մասին խոսեցին հաղորդավարները: Աշակերտները մանուշակի ծնունդով ու ծաղկումով ներկայացրին բնության թովչանքը և հոգիների խայտանքը, ձյան հալոցքը, այգաբացի լույսի մեջ նոր կյանքի ծնունդը:

Գարնանային զգացմունքները ընդմիջվում էին աղջիկների նազելի պարով և գեղեցիկ երգերով: Այդ կատարումներից յուրաքանչյուրը մայրական սեր էր, հավատարմություն ու գարուն: Հանդիսատեսը յուրաքանչյուր կատարման հետ տխրեց, հորիզոններ հաղթահարելու ամենազորությամբ համակվեց:

Միջոցառման մասնակիցները գեղեցիկ ծաղիկներով շնորհավորեցին բոլոր կանանց ու աղջիկներին:

Գեղեցիկ ցերեկույթն ավարտվեց տոնական տրամադրությամբ: Դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանն իր գոհունակությունը հայտնեց կազմակերպիչներին:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…