ՀՀ կառավարության որոշմամբ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության 5 հանրակրթական դպրոցներին հատկացվել են կապիտալ դրամաշնորհներ 38 մլն 706 հազար դրամի չափով՝ վերջիններիս խնայողությունների հաշվին:
Գումարն ուղղվելու է Երևանի Արմեն Հովհաննիսյանի անվան թիվ 194 հիմնական դպրոցի և Աբովյանի կրթահամալիրի շենքային պայմանների, ինչպես նաև Երևանի Ալ. Քեմուրջյանի անվան թիվ 170 ավագ, Երևանի Ս. Խանզադյանի անվան թիվ 184 ավագ, Աբովյանի թիվ 4 ավագ, Գորիսի Ա. Բակունցի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցների գույքային հագեցվածության բարելավմանը:
Որոշման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ մի շարք հանրակրթական ուսումնական հաստատություններ ունեն մասնակի նորոգման կամ գույքի ձեռքբերման կարիք:
Մասնավորապես՝ Երևանի Արմեն Հովհաննիսյանի անվան թիվ 194 հիմնական դպրոցին կհատկացվի գումար՝ շենքի տանիքում արևային ֆոտովոլտային համակարգի կառուցման աշխատանքների և հարակից ծառայությունների ձեռքբերման համար: Համաձայն կատարված հաշվարկների՝ 40 կՎտ հզորությամբ կայանն ամբողջությամբ կզրոյացնի դպրոցի էլեկտրաէներգիայի ծախսը:
Աբովյանի կրթահամալիրի տնտեսումներից գումար կհատկացվի «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի շրջանակում ճաշարանի նորոգման աշխատանքներին:
Ալ. Քեմուրջյանի անվան Երևանի թիվ 170 ավագ դպրոցում դասապրոցեսն արդյունավետ և բազմաբովանդակ կազմակերպելու համար կհատկացվի գումար՝ դասարանները և լաբորատորիաները պրոյեկտորներով և էկրաններով համալրելու նպատակով:
Երևանի Ս. Խանզադյանի անվան թիվ 184 ավագ դպրոցին կհատկացվի գումար՝ դյուրակիր համակարգիչ, պրոյեկտորներ և էկրաններ ձեռք բերելու նպատակով:
Աբովյանի թիվ 4 ավագ դպրոցի բնականոն գործունեությունն ապահովելու նպատակով և շենքի միջանցքներում անվտանգության նկատառումներով կհատկացվի գումար՝ տեսահսկողության համակարգ տեղադրելու նպատակով:
Գորիսի Ա. Բակունցի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցին կհատկացվի գումար՝ «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի իրագործման համար խոհանոցային գույք և սարքավորումներ ձեռք բերելու նպատակով:
Որոշմամբ նաև փոփոխություններ և լրացումներ են կատարվել ՀՀ կառավարության մի շարք որոշումներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ