ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառում Արմավիրի h.8 հիմնական դպրոցում. «Որտե՞ղ է թաքնված արդարությունը»

Ապրիլի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արմավիրի h.8 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լուսինե Վասիլյանը 6ա դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր  գրական դատ՝ «Որտե՞ղ է թաքնված արդարությունը» խորագրով: Դատն անարդարության մասին էր. անարդարություն, որ բույն է դնում մարդու հոգու մեջ, գորշացնում գույները, աղարտում հոգու հայելին, անարդարություն, որը զգալով, մարդը կորցնում է ինքնագնահատման չափանիշը, օրերին նայում վիրավոր սրտով: Դատավարության հիմքը Ա. Այվազյանի «Գրախանութ» պատմվածքն էր, որտեղ փոքրիկ տղան հայցով դիմել էր դատարան՝ վերականգնելու արդարությունը: Մեղադրյալը գրավաճառ ծերունին էր, ով Դյումայի «Երեք հրացանակիրներ» գիրքը վաճառել էր ուրիշի, և բողոքում էր, որ ամբողջ կյանքում բազմաթիվ գրքեր է վաճառել, մարդիկ հերթ են պահել, բայց եղել են դեպքեր, որ ձեռնունայն են տուն գնացել: Իսկ այժմ, չգնած գրքի պատճառով, իրեն դատարան են կանչել:

Ուշագրավ էին դատապաշտպանի խոսքերը. «Գիրքը ճանապարհ է, որը տանում է դեպի իմացություն, դեպի կատարյալը: Գիրքը մի հզոր ուժ է, որով օժտվում է կարդացողը միայն, մի տեսակ հզորանում է, խելոքանում, իմաստնանում: Սակայն, ցավով պետք է նշել, որ այսօր գրքերը չեն էլ բացվում: Գիտության ու տեխնիկայի այս վերընթաց ժամանակաշրջանում գիրքը կարծես մղվել է ետնախորշ: Իշխանության իր գահին է բազմել համակարգիչը, որը գիտելիքի յուրօրինակ աղբյուր է դարձել: Իհարկե, գովելի է, որ լավ են տիրապետում համակարգչին, բայց գրական հարստության ադամանդյա փայլը միայն գիրք ընթերցելիս է շողարձակվում»:

  Վերջում դատապաշտպանը մարդկանց կոչ արեց չկորցնել խիղճը, չվախենալ բարություն անելուց, չսպանել տաղանդը:

 Չէ՞ որ այս փոքրիկ տղան մեր վաղվա օրն է, ով գիտե, գուցե մեր ապագա նախագահը, մեր պատգամավորը, մեր բժիշկը, մեր իրավաբանը: Ինչու՞ թողնենք, որ  նա խեղված հոգով մեծանա:

 Միջոցառումը դաստիարակչական մեծ նշանակություն ուներ, խթան էր հանդիսանում, որ երեխաները սիրեն ու գնահատեն գիրքը:

 Միջոցառումն ավարտվեց գրքի մասին գեղեցիկ երգով:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…