ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառում Արմավիրի h.8 հիմնական դպրոցում. «Որտե՞ղ է թաքնված արդարությունը»

Ապրիլի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արմավիրի h.8 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լուսինե Վասիլյանը 6ա դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր  գրական դատ՝ «Որտե՞ղ է թաքնված արդարությունը» խորագրով: Դատն անարդարության մասին էր. անարդարություն, որ բույն է դնում մարդու հոգու մեջ, գորշացնում գույները, աղարտում հոգու հայելին, անարդարություն, որը զգալով, մարդը կորցնում է ինքնագնահատման չափանիշը, օրերին նայում վիրավոր սրտով: Դատավարության հիմքը Ա. Այվազյանի «Գրախանութ» պատմվածքն էր, որտեղ փոքրիկ տղան հայցով դիմել էր դատարան՝ վերականգնելու արդարությունը: Մեղադրյալը գրավաճառ ծերունին էր, ով Դյումայի «Երեք հրացանակիրներ» գիրքը վաճառել էր ուրիշի, և բողոքում էր, որ ամբողջ կյանքում բազմաթիվ գրքեր է վաճառել, մարդիկ հերթ են պահել, բայց եղել են դեպքեր, որ ձեռնունայն են տուն գնացել: Իսկ այժմ, չգնած գրքի պատճառով, իրեն դատարան են կանչել:

Ուշագրավ էին դատապաշտպանի խոսքերը. «Գիրքը ճանապարհ է, որը տանում է դեպի իմացություն, դեպի կատարյալը: Գիրքը մի հզոր ուժ է, որով օժտվում է կարդացողը միայն, մի տեսակ հզորանում է, խելոքանում, իմաստնանում: Սակայն, ցավով պետք է նշել, որ այսօր գրքերը չեն էլ բացվում: Գիտության ու տեխնիկայի այս վերընթաց ժամանակաշրջանում գիրքը կարծես մղվել է ետնախորշ: Իշխանության իր գահին է բազմել համակարգիչը, որը գիտելիքի յուրօրինակ աղբյուր է դարձել: Իհարկե, գովելի է, որ լավ են տիրապետում համակարգչին, բայց գրական հարստության ադամանդյա փայլը միայն գիրք ընթերցելիս է շողարձակվում»:

  Վերջում դատապաշտպանը մարդկանց կոչ արեց չկորցնել խիղճը, չվախենալ բարություն անելուց, չսպանել տաղանդը:

 Չէ՞ որ այս փոքրիկ տղան մեր վաղվա օրն է, ով գիտե, գուցե մեր ապագա նախագահը, մեր պատգամավորը, մեր բժիշկը, մեր իրավաբանը: Ինչու՞ թողնենք, որ  նա խեղված հոգով մեծանա:

 Միջոցառումը դաստիարակչական մեծ նշանակություն ուներ, խթան էր հանդիսանում, որ երեխաները սիրեն ու գնահատեն գիրքը:

 Միջոցառումն ավարտվեց գրքի մասին գեղեցիկ երգով:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)