ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Առաջին ալիքն Գեղարքունիքի մարզկենտրոն Գավառում կազմակերպել է զբոսաշրջային և երաժշտական փառատոն, որին հետևել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը միջոցառումը համարել է հաջողված. «Շատ հաջողված միջոցառում է, ինչի մասին վկայում է քաղաքում տիրող աշխուժությունը: Մշակույթը մեր հասարակության կյանքում պետք է շատ լինի, և այս փառատոնը հասարակությանը մշակույթի այս ճյուղին հաղորդակից դարձնելու ձև է: Ուրախալի է հատկապես այն, որ այսօր Գավառն ուշադրության կենտրոնում է ոչ միայն քաղաքի, այլև հանրապետության այլ համայնքների բնակիչների համար ևս»։ Փոխնախարար Ալֆրեդ Քոչարյանի գնահատմամբ՝ միջոցառումը լայն հնարավորություն է նաև համայնքում զբոսաշրջությունը զարգացնելու և տեղական արտադրանքն ու տարածքային առանձնահատկությունները հանրահռչակելու տեսանկյունից: Այցի շրջանակում Ալֆրեդ Քոչարյանն այցելել է նաև Գավառի մշակութային հաստատություններ՝ Երկրագիտական թանգարան, քաղաքային գրադարան, Լևոն Քալանթարյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոն: Նախարարի տեղակալը ծանոթացել է մշակութային հաստատությունների պայմաններին, գործունեությանը, խնդիրներին:
«Պետք է ընդգծեմ, որ թատրոնը շատ լավ պայմաններ ունի, ինչը համայնքի մշակութային կյանքը զարգացնելու, նոր ծրագրերի իրագործման լավ հնարավորություն է: Հաստատությունների ղեկավարների հետ քննարկել ենք ոլորտի զարգացմանն ուղղված հարցեր»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը:
Նշենք, որ երաժշտական փառատոնի շրջանակում քաղաքի կենտրոնում ելույթ են ունեցել Գեղարքունիքի մարզի տեղացի արտիստները և հյուր արտիստներ Երևանից, ինչպես նաև Առաջին ստուդիա Kami Friends-ը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ