ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Առաջին ալիքն Գեղարքունիքի մարզկենտրոն Գավառում կազմակերպել է զբոսաշրջային և երաժշտական փառատոն, որին հետևել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը միջոցառումը համարել է հաջողված. «Շատ հաջողված միջոցառում է, ինչի մասին վկայում է քաղաքում տիրող աշխուժությունը: Մշակույթը մեր հասարակության կյանքում պետք է շատ լինի, և այս փառատոնը հասարակությանը մշակույթի այս ճյուղին հաղորդակից դարձնելու ձև է: Ուրախալի է հատկապես այն, որ այսօր Գավառն ուշադրության կենտրոնում է ոչ միայն քաղաքի, այլև հանրապետության այլ համայնքների բնակիչների համար ևս»։ Փոխնախարար Ալֆրեդ Քոչարյանի գնահատմամբ՝ միջոցառումը լայն հնարավորություն է նաև համայնքում զբոսաշրջությունը զարգացնելու և տեղական արտադրանքն ու տարածքային առանձնահատկությունները հանրահռչակելու տեսանկյունից: Այցի շրջանակում Ալֆրեդ Քոչարյանն այցելել է նաև Գավառի մշակութային հաստատություններ՝ Երկրագիտական թանգարան, քաղաքային գրադարան, Լևոն Քալանթարյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոն: Նախարարի տեղակալը ծանոթացել է մշակութային հաստատությունների պայմաններին, գործունեությանը, խնդիրներին:
«Պետք է ընդգծեմ, որ թատրոնը շատ լավ պայմաններ ունի, ինչը համայնքի մշակութային կյանքը զարգացնելու, նոր ծրագրերի իրագործման լավ հնարավորություն է: Հաստատությունների ղեկավարների հետ քննարկել ենք ոլորտի զարգացմանն ուղղված հարցեր»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը:
Նշենք, որ երաժշտական փառատոնի շրջանակում քաղաքի կենտրոնում ելույթ են ունեցել Գեղարքունիքի մարզի տեղացի արտիստները և հյուր արտիստներ Երևանից, ինչպես նաև Առաջին ստուդիա Kami Friends-ը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ