ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փա՛ռք ընկածներին, փա՛ռք կանգնածներին

Ապրիլի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 12-ին նորից լեփ-լեցուն էր Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջնակարգ դպրոցի դահլիճը՝ բարձրաստիճան հյուրեր,ՀՀ ՊՆ Կոտայքի տարածքային զինկոմիսարիատի և  ՀՀ ՊՆ թիվ 5507 զորամասի ներկայացուցիչներ, զինվորներ, ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ:

«Փա՛ռք ընկածներին,փա՛ռք կանգնածներին» խորագիրը կրող միջոցառում՝ նվիրված Արցախյան պատերազմին,քառօրյա մարտերին: Միջոցառումը սկսվեց Տեր Գերաշնորհ Սրբազան Հայր Վարդան Եպիսկոպոս Նավասարդյանի Օրհնությամբ:

Բոլորը մի շունչ, մի հոգի դարձած հետևում էին բեմում կատարվող իրադրաձություններին: Հնչում էր աշակերտների խոսքը, նրանցից ամեն մեկը կարծես միաձուլվել էր հերոսների հետ. նրանք Մոնթե էին, Ավո, Շահեն Մեղրյան, կամարիսցի Ազատ,արարատցի Արարատ,արամուսցի Արթուր և շատ ու շատ հերոսացած հավերժի ճամփորդներ:

Դահլիճում  նստած որդեկորույս  մայրերի ցավը բոլորինս էր և արտահայտվում էր ներկաների հեծկլտուքների և բեմի վրա թևաթափ թռչունի  կերպարանք առած պարի միջոցով. սևազգեստ  բոլոր մայրերի վիշտն էր արտահայտում «Արեգակ» պարային համույթի գեղարվեստական ղեկավար Մելինե Հարությունյանի   բեմադրած պարը, ու այդ ցավն անցնում էր դահլիճում  նստածների ոսկրերով և դառնում համաշխարհային ճիչ՝  «Ո'չ  պատերազմին»:

Հետո  արդեն ոգեկոչում էր՝ դպրոցի բակում ծածանվող  25 մետրանոց հայկական եռագույնի ծփանքի և աշակերտների շուրթերից հնչած փառերգի ներքո:

 Դրվատանքի խոսքեր հնչեցին միջոցառման կազմակերպչի՝ շնորհաշատ և համեստ ՀԵՊ-ի ուսուցչուհի Սոֆյա Առաքելյանի մասին:

Միջոցառման կազմակերպիչներն էին  Սոֆյա Առաքելյանը, ՄԿԱԳ տնօրենի տեղակալ Անդրեյ Փիլիպոսյանը, աշակերտական խորհրդի նախագահ՝ Մելինե Վարդանյանը:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)