ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փա՛ռք ընկածներին, փա՛ռք կանգնածներին

Ապրիլի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 12-ին նորից լեփ-լեցուն էր Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջնակարգ դպրոցի դահլիճը՝ բարձրաստիճան հյուրեր,ՀՀ ՊՆ Կոտայքի տարածքային զինկոմիսարիատի և  ՀՀ ՊՆ թիվ 5507 զորամասի ներկայացուցիչներ, զինվորներ, ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ:

«Փա՛ռք ընկածներին,փա՛ռք կանգնածներին» խորագիրը կրող միջոցառում՝ նվիրված Արցախյան պատերազմին,քառօրյա մարտերին: Միջոցառումը սկսվեց Տեր Գերաշնորհ Սրբազան Հայր Վարդան Եպիսկոպոս Նավասարդյանի Օրհնությամբ:

Բոլորը մի շունչ, մի հոգի դարձած հետևում էին բեմում կատարվող իրադրաձություններին: Հնչում էր աշակերտների խոսքը, նրանցից ամեն մեկը կարծես միաձուլվել էր հերոսների հետ. նրանք Մոնթե էին, Ավո, Շահեն Մեղրյան, կամարիսցի Ազատ,արարատցի Արարատ,արամուսցի Արթուր և շատ ու շատ հերոսացած հավերժի ճամփորդներ:

Դահլիճում  նստած որդեկորույս  մայրերի ցավը բոլորինս էր և արտահայտվում էր ներկաների հեծկլտուքների և բեմի վրա թևաթափ թռչունի  կերպարանք առած պարի միջոցով. սևազգեստ  բոլոր մայրերի վիշտն էր արտահայտում «Արեգակ» պարային համույթի գեղարվեստական ղեկավար Մելինե Հարությունյանի   բեմադրած պարը, ու այդ ցավն անցնում էր դահլիճում  նստածների ոսկրերով և դառնում համաշխարհային ճիչ՝  «Ո'չ  պատերազմին»:

Հետո  արդեն ոգեկոչում էր՝ դպրոցի բակում ծածանվող  25 մետրանոց հայկական եռագույնի ծփանքի և աշակերտների շուրթերից հնչած փառերգի ներքո:

 Դրվատանքի խոսքեր հնչեցին միջոցառման կազմակերպչի՝ շնորհաշատ և համեստ ՀԵՊ-ի ուսուցչուհի Սոֆյա Առաքելյանի մասին:

Միջոցառման կազմակերպիչներն էին  Սոֆյա Առաքելյանը, ՄԿԱԳ տնօրենի տեղակալ Անդրեյ Փիլիպոսյանը, աշակերտական խորհրդի նախագահ՝ Մելինե Վարդանյանը:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…