Համահայկական 8-րդ խաղերը շարունակվում են: Օգոստոսի 14-ին մեկնարկել են աթլետիկայի մրցումային առաջին խաղերը. մի քանի ձևերում որոշվել են մրցանակակիրները:
Համահայկական խաղերի համաշխարհային կոմիտեի փոխանցմամբ՝ մեդալներ են նվաճել հետևյալ մարզիկները․
400 մ. տղաներ
1. Դավիթ Սարգսյան (Երևան)
2. Արամ Արամյան (Արտաշատ)
3 Գոռ Հարությունյան (Վանաձոր)
400 մ. աղջիկներ
1. Գայանե Չիլոյան (Երևան)
2. Մարիաննա Բաղյան (Վանաձոր)
3. Միլենա Գրիգորյան (Արտաշատ)
Սկավառակի նետում /տղաներ/
1. Մանուկ Մանուկյան (Գյումրի)
2. Վանիկ Առաքելյան (Գյումրի)
3. Վահան Մանուկյան (Գյումրի)
Հեռացատկ /կանայք/
1. Յանա Սարգսյան (Կապան)
2. Սոնա Ադամյան (Երևան)
3. Մարիետա Մինասյան (Կապան)
Գնդի հրում /կանայք/
1. Ժաննա Շահնազարյան (Վանաձոր)
2. Գայանե Սարգսյան (Գյումրի)
3. Ռուզաննա Արամյան (Երևան)
100 մ. Եզրափակիչ /տղաներ/
1. Դավիթ Ղուկասյան (Վանաձոր)
2. Ջասթին Մազելա (Մոնրեալ)
3. Վաղարշակ Բադալյան (Կապան)
100 մ. Եզրափակիչ /աղջիկներ/
1. Գայանե Չիլոյան (Վանաձոր)
2. Մարիննա Բաղյան (Մոնրեալ)
3. Սինթիա Քեշիշյան (Թեհրան)
1500 մ /տղաներ/
1. Երվանդ Մկրտչյան (Գյումրի)
2. Բալաբեկ Հարությունյան (Երևան)
3. Սոս Հարությունյան (Գյումրի)
1500 մ /աղջիկներ/
1. Էլլադա Ալավերդյան (Վանաձոր)
2. Մարի Սարգսյան (Գյումրի)
3. Կատյա Գալստյան (Աշոցք)
Համահայկական 8-րդ խաղերում աթլետիկայի մրցումները մեկնարկել են օգոստոսի 14-ին։ Կավարտվեն օգոստոսի 16-ին։
Օգոստոսի 15-ին մարզիկներն ուժերը կչափեն հետևյալ ձևերում՝ վազք 200 մ՝ տղամարդիկ, 200 մ՝ կանայք, 800 մ՝ տղամարդիկ, 800 մ՝ կանայք, 4 X 100 մ՝ տղամարդիկ, 4 X 100 մ՝ կանայք, հեռացատկ՝ տղամարդիկ, սկավառակի նետում՝ կանայք, գնդի հրում՝ տղամարդիկ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ