Համահայկական 8-րդ ամառային խաղերը մոտենում են ավարտին: 19 մարզաձևով անցկացվող խաղերում օգոստոսի 15-ին պարգևատրվել են արդեն ավարտված 6 մարզաձևերի հաղթողները:
Համահայկական խաղերի համաշխարհային կազմկոմիտեի տեղեկացմամբ՝ հանդբոլի, սեղանի թենիսի, աթլետիկայի, գոլֆի, հրաձգության և լողափնյա վոլեյբոլի առաջնությունների հաղթողներն ու մրցանակակիրներն իրենց մեդալները ստացել են Երևանի Շառլ Ազնավուրի անվան հրապարակում:
Պարգևները մարզիկներին հանձնել են Համահայկական խաղերի համաշխարհային կոմիտեի գործկոմի անդամներ՝ Շահան Սեմերջյանը (Լիբանան), Ավետիս Թոքաթլյանը (Արգենտինա), Սեպուհ Պաղտոյեանը (Ավստրիա), ինչպես նաև Համահայկական խաղերի համաշխարհային կոմիտեի պատվավոր անդամներ Հարություն Յավրյանը (Երևան) և Ալֆրեդ Հավանը (Իրան)։ Հանդբոլի մրցանակակիր 46 մարզիկներին պարգևները հանձնել են FastBank-ի կողմից Թվային մարքեթինգի գծով տնօրեն Աղասի Վարդանյանը և FastShift-ի մարքեթինգի տնօրեն Թամարա Ասատրյանը։
Ընդհանուր առմամբ պարգևատրվել է 136 մարզիկ։
Մրցանակակիրները՝
Հանդբոլի առաջնություն. թիմային հաշվարկ
1-ին տեղ՝ Վանաձոր,
2-րդ տեղ՝ Երևան,
3-րդ տեղ՝ Ալավերդի
Սեղանի թենիս. թիմային հաշվարկ
Տղամարդկանց թիմային խաղ՝
1-ին տեղ՝ Երևան
2-րդ տեղ՝ Պլովդիվ
3-րդ տեղ՝ Գյումրի
Կանանց թիմային խաղ
1-ին տեղ՝ Երևան
2-րդ տեղ՝ Բուրջ Համուդ
3-րդ տեղ՝ Վանաձոր
Անհատական. Տղամարդիկ
1-ին տեղ՝ Հարությունյան Հարություն (Երևան)
2-րդ տեղ՝ Բաղդասարյան Վարուժան֊ (Ստեփանակերտ)
3-րդ տեղ՝ Ղազարյան Մնացական (Գյումրի)
Անհատական. Կանայք
1-ին տեղ՝ Վարդանյան Ռուբինա (Երևան)
2-րդ տեղ՝ Խաչատրյան Հասմիկ (Երևան)
3-րդ տեղ՝ Սահակյան Մարիանա (Բուրջ Համուդ)
Տղամարդկանց զուգախաղեր
1-ին տեղ՝ Հարությունյան Հարություն – Ղոթանյան Դավիթ (Երևան)
2-րդ տեղ՝ Ռաֆաելյան Էդգար- Ջուլհակյան Հովհաննես (Վանաձոր)
3-րդ տեղ՝ Ղազարյան Մնացական-Վասիլյան Ավետ (Վանաձոր, Գյումրի)
Կանանց զուգախաղեր
1-ին տեղ՝ Մաթևոսյան Հասմիկ- Սահակյան Մարիանա (Գյումրի, Բուրջ Համուդ)
2-րդ տեղ՝ Խաչատրյան Հասմիկ- Վարդանյան Ռուբինա (Երևան)
3-րդ տեղ՝ Փարսադանյան Ռաիսա- Պողոսյան Ասյա (Երևան)
Աթլետիկա
400մ. տղաներ
1-ին տեղ՝ Սարգսյան Դավիթ (Երևան, 50.1)
2-րդ տեղ՝ Արամյան Արամ (Արտաշատ, 50.5)
3-րդ տեղ՝ Հարությունյան Գոռ (Վանաձոր, 50.6)
400մ. աղջիկներ
1-ին տեղ՝ Չիլոյան Գայանե (Երևան, ֊56.68)
2-րդ տեղ՝ Բաղյան Մարիաննա (Վանաձոր, 57.62)
3-րդ տեղ՝ Գրիգորյան Միլենա֊ (Արտաշատ, 59.52)
Սկավառակի նետում. Տղաներ
1-ին տեղ՝ Մանուկյան Մանուկ (Գյումրի, 50.32)
2-րդ տեղ՝ Առաքելյան Վանիկ (Գյումրի, 44.62)
3-րդ տեղ՝ Մանուկյան Վահան (Գյումրի, 34.45)
Հեռացատկ. Կանայք
1-ին տեղ՝ Սարգսյան Յանա (Կապան,֊ 5.87)
2-րդ տեղ՝ Ադամյան Սոնա (Երևան, 5.62)
3-րդ տեղ՝ Մինասյան Մարիետա-(Կապան, 5.38)
Գնդի հրում. Կանայք
1-ին տեղ՝ Շահնազարյան Ժաննա (Վանաձոր, 10.40)
2-րդ տեղ՝ Սարգսյան Գայանե (Գյումրի, 9.50)
3-րդ տեղ՝ Արսենյան Ռուզաննա֊ (Երևան, 9.10)
100մ. եզրափակիչ. տղաներ
1-ին տեղ՝ Ղուկասյան Դավիթ (Վանաձոր, 11.47)
2-րդ տեղ՝ Մազելա Ջասթին (Մոնրեալ, 11.64)
3-րդ տեղ՝ Բադալյան Վաղարշակ (Կապան, 11.74)
100մ. եզրափակիչ. կանայք
1-ին տեղ՝ Չիլոյան Գայանե (Երևան, 12.32)
2-րդ տեղ՝ Բաղյան Մարիաննա (Վանաձոր, 12.57)
3-րդ տեղ՝ Քեշիշյան Սինթիա (Թեհրան, 12.87)
1500մ. տղաներ
1-ին տեղ՝ Մկրտչյան Երվանդ (Գյումրի, 3.58.53)
2-րդ տեղ՝ Հարությունյան Բալաբեկ (Երևան, 4.13.93)
3-րդ տեղ՝ Հարությունյան Սոս (Գյումրի, 4.16.07)
1500մ. աղջիկներ
1-ին տեղ՝ Ալավերդյան Էլլադա (Վանաձոր, 4.49.72)
2-րդ տեղ՝ Սարգսյան Մարի (Գյումրի, 5.01.77)
3-րդ տեղ՝ Գալստյան Կատյա (Աշոցք, 5.24.10)
Գոլֆ
Տղամարդիկ/ Գրոս կարգի
1-ին տեղ՝ Լիվի Ջեյմս (229, Նիկոսիա)
2-րդ տեղ՝ Դարվին Դավիդյան (234, Մոնրեալ)
3-րդ տեղ՝ Խաչատուր Վրթանեսյան (241, Երևան)
Տղամարդիկ / Նեթ կարգի
1-ին տեղ՝ Լիվի Ջեյմս (203, Նիկոսիա)
2-րդ տեղ՝ Դարվին Դավիդյան (216, Կանադա, Մոնրեալ)
3-րդ տեղ՝ Խաչատուր Վրթանեսյան (219, Երևան)
Կանայք / Գրոս կարգի
1-ին տեղ՝ Անուշ Այվազյան (278, Մոնրեալ)
2-րդ տեղ՝ Ելիզավետա Առուստամյան (286, Դոնի Նախիջևան, ՌԴ)
Կանայք / Նեթ կարգի
1-ին տեղ՝ Անուշ Այվազյան (218, Մոնրեալ)
2-րդ տեղ՝ Ելիզավետա Առուստամյան (253, Դոնի Նախիջևան)
Հրաձգություն
Տղաներ
1-ին տեղ Գևորգ Մելքոնյան (Երևան)
2-րդ տեղ Զավեն Իգիթյան (Երևան)
3-րդ տեղ Գրիգոր Պողոսյան (Երևան)
Աղջիկներ
1-ին տեղ Լիլիթ Մկրտչյան (Գյումրի)
2-րդ տեղ Քնքուշ Գասպարյան (Գյումրի)
3-րդ տեղ Աստղիկ Մխիթարյան (Երևան)
Լողափնյա վոլեյբոլ
Աղջիկներ
1-տեղ՝ Գառնի
Բադալյան Արփինե
Հակոբյան Միլենա
2-տեղ՝ Դոնի-Նախիջևան
Յուլիյա Աղգոյան
Էկիզյան Աննա
3-տեղ՝ Աշտարակ
Մարտիրոսյան Տաթևիկ
Վարդանյան Միլենա
Հիշեցնենք, որ Համահայկական 8-րդ խաերը կտևեն մինչև օգոստոսի 19-ը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ