Համահայկական 8-րդ ամառային խաղերը մոտենում են ավարտին: 19 մարզաձևով անցկացվող խաղերում օգոստոսի 15-ին պարգևատրվել են արդեն ավարտված 6 մարզաձևերի հաղթողները:
Համահայկական խաղերի համաշխարհային կազմկոմիտեի տեղեկացմամբ՝ հանդբոլի, սեղանի թենիսի, աթլետիկայի, գոլֆի, հրաձգության և լողափնյա վոլեյբոլի առաջնությունների հաղթողներն ու մրցանակակիրներն իրենց մեդալները ստացել են Երևանի Շառլ Ազնավուրի անվան հրապարակում:
Պարգևները մարզիկներին հանձնել են Համահայկական խաղերի համաշխարհային կոմիտեի գործկոմի անդամներ՝ Շահան Սեմերջյանը (Լիբանան), Ավետիս Թոքաթլյանը (Արգենտինա), Սեպուհ Պաղտոյեանը (Ավստրիա), ինչպես նաև Համահայկական խաղերի համաշխարհային կոմիտեի պատվավոր անդամներ Հարություն Յավրյանը (Երևան) և Ալֆրեդ Հավանը (Իրան)։ Հանդբոլի մրցանակակիր 46 մարզիկներին պարգևները հանձնել են FastBank-ի կողմից Թվային մարքեթինգի գծով տնօրեն Աղասի Վարդանյանը և FastShift-ի մարքեթինգի տնօրեն Թամարա Ասատրյանը։
Ընդհանուր առմամբ պարգևատրվել է 136 մարզիկ։
Մրցանակակիրները՝
Հանդբոլի առաջնություն. թիմային հաշվարկ
1-ին տեղ՝ Վանաձոր,
2-րդ տեղ՝ Երևան,
3-րդ տեղ՝ Ալավերդի
Սեղանի թենիս. թիմային հաշվարկ
Տղամարդկանց թիմային խաղ՝
1-ին տեղ՝ Երևան
2-րդ տեղ՝ Պլովդիվ
3-րդ տեղ՝ Գյումրի
Կանանց թիմային խաղ
1-ին տեղ՝ Երևան
2-րդ տեղ՝ Բուրջ Համուդ
3-րդ տեղ՝ Վանաձոր
Անհատական. Տղամարդիկ
1-ին տեղ՝ Հարությունյան Հարություն (Երևան)
2-րդ տեղ՝ Բաղդասարյան Վարուժան֊ (Ստեփանակերտ)
3-րդ տեղ՝ Ղազարյան Մնացական (Գյումրի)
Անհատական. Կանայք
1-ին տեղ՝ Վարդանյան Ռուբինա (Երևան)
2-րդ տեղ՝ Խաչատրյան Հասմիկ (Երևան)
3-րդ տեղ՝ Սահակյան Մարիանա (Բուրջ Համուդ)
Տղամարդկանց զուգախաղեր
1-ին տեղ՝ Հարությունյան Հարություն – Ղոթանյան Դավիթ (Երևան)
2-րդ տեղ՝ Ռաֆաելյան Էդգար- Ջուլհակյան Հովհաննես (Վանաձոր)
3-րդ տեղ՝ Ղազարյան Մնացական-Վասիլյան Ավետ (Վանաձոր, Գյումրի)
Կանանց զուգախաղեր
1-ին տեղ՝ Մաթևոսյան Հասմիկ- Սահակյան Մարիանա (Գյումրի, Բուրջ Համուդ)
2-րդ տեղ՝ Խաչատրյան Հասմիկ- Վարդանյան Ռուբինա (Երևան)
3-րդ տեղ՝ Փարսադանյան Ռաիսա- Պողոսյան Ասյա (Երևան)
Աթլետիկա
400մ. տղաներ
1-ին տեղ՝ Սարգսյան Դավիթ (Երևան, 50.1)
2-րդ տեղ՝ Արամյան Արամ (Արտաշատ, 50.5)
3-րդ տեղ՝ Հարությունյան Գոռ (Վանաձոր, 50.6)
400մ. աղջիկներ
1-ին տեղ՝ Չիլոյան Գայանե (Երևան, ֊56.68)
2-րդ տեղ՝ Բաղյան Մարիաննա (Վանաձոր, 57.62)
3-րդ տեղ՝ Գրիգորյան Միլենա֊ (Արտաշատ, 59.52)
Սկավառակի նետում. Տղաներ
1-ին տեղ՝ Մանուկյան Մանուկ (Գյումրի, 50.32)
2-րդ տեղ՝ Առաքելյան Վանիկ (Գյումրի, 44.62)
3-րդ տեղ՝ Մանուկյան Վահան (Գյումրի, 34.45)
Հեռացատկ. Կանայք
1-ին տեղ՝ Սարգսյան Յանա (Կապան,֊ 5.87)
2-րդ տեղ՝ Ադամյան Սոնա (Երևան, 5.62)
3-րդ տեղ՝ Մինասյան Մարիետա-(Կապան, 5.38)
Գնդի հրում. Կանայք
1-ին տեղ՝ Շահնազարյան Ժաննա (Վանաձոր, 10.40)
2-րդ տեղ՝ Սարգսյան Գայանե (Գյումրի, 9.50)
3-րդ տեղ՝ Արսենյան Ռուզաննա֊ (Երևան, 9.10)
100մ. եզրափակիչ. տղաներ
1-ին տեղ՝ Ղուկասյան Դավիթ (Վանաձոր, 11.47)
2-րդ տեղ՝ Մազելա Ջասթին (Մոնրեալ, 11.64)
3-րդ տեղ՝ Բադալյան Վաղարշակ (Կապան, 11.74)
100մ. եզրափակիչ. կանայք
1-ին տեղ՝ Չիլոյան Գայանե (Երևան, 12.32)
2-րդ տեղ՝ Բաղյան Մարիաննա (Վանաձոր, 12.57)
3-րդ տեղ՝ Քեշիշյան Սինթիա (Թեհրան, 12.87)
1500մ. տղաներ
1-ին տեղ՝ Մկրտչյան Երվանդ (Գյումրի, 3.58.53)
2-րդ տեղ՝ Հարությունյան Բալաբեկ (Երևան, 4.13.93)
3-րդ տեղ՝ Հարությունյան Սոս (Գյումրի, 4.16.07)
1500մ. աղջիկներ
1-ին տեղ՝ Ալավերդյան Էլլադա (Վանաձոր, 4.49.72)
2-րդ տեղ՝ Սարգսյան Մարի (Գյումրի, 5.01.77)
3-րդ տեղ՝ Գալստյան Կատյա (Աշոցք, 5.24.10)
Գոլֆ
Տղամարդիկ/ Գրոս կարգի
1-ին տեղ՝ Լիվի Ջեյմս (229, Նիկոսիա)
2-րդ տեղ՝ Դարվին Դավիդյան (234, Մոնրեալ)
3-րդ տեղ՝ Խաչատուր Վրթանեսյան (241, Երևան)
Տղամարդիկ / Նեթ կարգի
1-ին տեղ՝ Լիվի Ջեյմս (203, Նիկոսիա)
2-րդ տեղ՝ Դարվին Դավիդյան (216, Կանադա, Մոնրեալ)
3-րդ տեղ՝ Խաչատուր Վրթանեսյան (219, Երևան)
Կանայք / Գրոս կարգի
1-ին տեղ՝ Անուշ Այվազյան (278, Մոնրեալ)
2-րդ տեղ՝ Ելիզավետա Առուստամյան (286, Դոնի Նախիջևան, ՌԴ)
Կանայք / Նեթ կարգի
1-ին տեղ՝ Անուշ Այվազյան (218, Մոնրեալ)
2-րդ տեղ՝ Ելիզավետա Առուստամյան (253, Դոնի Նախիջևան)
Հրաձգություն
Տղաներ
1-ին տեղ Գևորգ Մելքոնյան (Երևան)
2-րդ տեղ Զավեն Իգիթյան (Երևան)
3-րդ տեղ Գրիգոր Պողոսյան (Երևան)
Աղջիկներ
1-ին տեղ Լիլիթ Մկրտչյան (Գյումրի)
2-րդ տեղ Քնքուշ Գասպարյան (Գյումրի)
3-րդ տեղ Աստղիկ Մխիթարյան (Երևան)
Լողափնյա վոլեյբոլ
Աղջիկներ
1-տեղ՝ Գառնի
Բադալյան Արփինե
Հակոբյան Միլենա
2-տեղ՝ Դոնի-Նախիջևան
Յուլիյա Աղգոյան
Էկիզյան Աննա
3-տեղ՝ Աշտարակ
Մարտիրոսյան Տաթևիկ
Վարդանյան Միլենա
Հիշեցնենք, որ Համահայկական 8-րդ խաերը կտևեն մինչև օգոստոսի 19-ը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ