ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է ԱՊՀ երկրորդ և Ֆրանկոֆոնիայի 9-րդ միջազգային խաղերում հաջող հանդես եկած և մեդալներ նվաճած մարզիկներին:
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը:
Ողջունելով մարզիկներին և շնորհավորելով նրանց վերջին հաջողությունների և գրանցած լավ արդյունքների կապակցությամբ՝ Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է՝ 2023 թվականը սպորտային հաջողությունների առումով արդեն իսկ առանձնահատուկ է:
«Բոլորս իսկապես շատ ոգևորվում, հպարտանում և ուրախանում ենք ձեր հաղթանակներով: Երբ մեր երկրի դրոշը բարձրանում, իսկ օրհներգը հնչում է ամենատարբեր հարթակներում, կարծում եմ՝ մենք նորովի ենք արժևորում պետություն ունենալու զգացումը: Հատկապես այսօր՝ Հայաստանի Հանրապետության անկախության հռչակագրի ընդունման օրը, մեզ համար դա առանձնահատուկ իմաստ է ձեռք բերում: Կարծում եմ՝ պետականության զգացումն ու Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացի լինելու հպարտությունը բոլորիս մոտ ամրապնդվում է նաև սպորտի միջոցով: Ձեր շարունակական հաջողությունները ցույց են տալիս, որ հաղթանակները ոչ թե պատահականություն են, այլ օրինաչափություն»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարն ու շնորհակալություն հայտնել մարզիկներին ու մարզիչներին՝ գործադրած ջանքերի համար:
Ժաննա Անդրեասյանի դիտարկմամբ՝ պետության կողմից սպորտի ոլորտին տրամադրվող շարունակական աջակցությունը նպաստում է նոր հաղթանակների կերտմանը. «Արդեն իսկ գերազանցել ենք նախորդ տարվա մեր ռեկորդային ցուցանիշը, որը 307 մեդալն էր: Այս տարի արդեն 327 մեդալ ունենք, ինչը վկայում է մեկ բանի՝ համատեղ աշխատանքի մասին: Դուք ձեր մարզումների և ամենօրյա քրտնաջան աշխատանքի արդյունքում գրանցում եք հաղթանակներ, իսկ պետությունը շարունակաբար մեծացնում է սպորտի ոլորտին տրամադրվող աջակցությունը, ինչի շնորհիվ ավելի շատ հնարավորություններ են ստեղծվում թե՛ ուսումնամարզական հավաքների կազմակերպման, թե՛ մրցաշարերի մասնակցության առումով»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ևս ողջունել է մարզիկներին ու շնորհավորել նրանց գրանցած հաջողությունների առթիվ: Նախարարի տեղակալի գնահատմամբ՝ այս երկու մրցաշարերից ունեցած սպասելիքները լիովին արդարացվել են:
«Շատ տոկուն և մարտական թիմ ունենք, որը պատվով հանդես եկավ Ֆրանկոֆոնիայի խաղերում՝ հաշվի առնելով բոլոր այն խնդիրները, որոնց բախվեցինք Կոնգոյում: Խաղերին 37 երկրի բավականին ուժեղ մարզիկներ էին մասնակցում: ԱՊՀ խաղերին էլ 23 երկրի պատվիրակներ էին մասնակցում, ընդ որում՝ Ռուսաստանի և Բելառուսի ներկայացուցիչները հանդես էին գալիս իրենց ուժեղագույն կազմերով: Բոլոր մեդալակիրներն էլ բավականին տպավորիչ ելույթներ ունեցան, և մասնակցությունը միանգամայն արդարացված է: Սպորտի զարգացումը շարունակական ջանքեր է պահանջում, և մենք այդ ուղղությամբ աշխատանքի ծավալն ավելացնում ենք»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով թե՛ մարզիկներին, թե՛ նրանց մարզիչներին:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հետ հանդիպման ընթացքում մարզիկներն ու նրանց մարզիչները շնորհակալություն են հայտնել ընդունելության, ինչպես նաև պետության կողմից տրամադրվող շարունակական աջակցության համար: Հանդիպման ընթացքում բարձրացվել են նաև հարցեր՝ կապված մարզիչ-մանկավարժների կամավոր ատեստավորման գործընթացի և մարզիկների տարկետման իրավունքի հետ:
Հիշեցնենք՝ Բելառուսում անցկացված ԱՊՀ երկրորդ խաղերում Հայաստանի ներկայացուցիչներն ընդհանուր առմամբ 8 մեդալ են նվաճել: Խաղերի չեմպիոնի կոչմանն արժանացել են հունահռոմեական ոճի ըմբիշ Սահակ Հովհաննիսյանը և սամբիստ Բորիս Շատվերյանը, արծաթե մեդալակիրներ են դարձել հրաձիգ Նարե Գաբրիելյանը և կարատեիստ Սուրեն Հարությունյանը, իսկ ըմբիշներ Սամվել Գրիգորյանը, Նորիկ Հարությունյանը, Ազատ Կարապետյանը և Սերգեյ Սարգսյանը դարձել են բրոնզե մեդալակիրներ:
Հունահռոմեական ոճի ըմբիշ Սահակ Հովհաննիսյանը ԱՊՀ երկրորդ խաղերում նվաճել է Հայաստանի առաջին մեդալը՝ սկիզբ դնելով Հայաստանի թիմի հաջող մրցելույթներին: Հովհաննիսյանն առաջին անգամ էր մասնակցում ԱՊՀ խաղերին. նա խոստովանում է՝ հաճելիորեն զարմացած է եղել Խաղերի բարձր մակարդակից:
«Մինչև մրցագորգ բարձրանալն ու մրցակիցներին հանդիպելը՝ կարելի է ասել, որ չէի հասկանում ԱՊՀ խաղերի լրջությունը, չէի պատկերացնում, որ ըմբշամարտում շատ հզոր երկրներ ԱՊՀ խաղերին կմասնակցեն իրենց առաջին համարներով: Ամեն ինչ լավ էր կազմակերպված, շատ ոգևորիչ էր: Փորձեցի լավ հանդես գալ ու արժանի հակառակորդների հետ լավ գոտեմարտեր անցկացնելով՝ ստացվեց չեմպիոնության հասնել: Սեպտեմբերին կանցկացվի Հայաստանի երիտասարդների առաջնությունը, որի արդյունքներով կձևավորվի Մ23 տարեկանների աշխարհի առաջնությանը մասնակցող թիմը: Շատ մարտական եմ տրամադրված: ԱՊՀ խաղերում նվաճած ոսկե մեդալը շատ կարևոր էր ինձ համար, կարծես նոր շունչ և ուժ տվեց ինձ: Հիմա ավելի մեծ ոգևորությամբ կնախապատրաստվեմ Հայաստանի առաջնությանը: Այս տարվա գլխավոր նպատակս Մ23 տարեկանների աշխարհի առաջնությանը մասնակցելն ու չեմպիոնության համար պայքարելն է»,- ասում է Սահակ Հովհաննիսյանը:
Հիշեցնենք՝ Կոնգոյի Դեմոկրատական Հանրապետության մայրաքաղաք Կինշասայում անցկացված Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային 9-րդ խաղերում էլ Հայաստանի ներկայացուցիչները դարձյալ 8 մեդալ են նվաճել՝ 3 ոսկե, 2 արծաթե և 3 բրոնզե:
Խաղերի չեմպիոնի կոչմանն արժանացել և ոսկե մեդալներ են նվաճել ազատ ոճային ըմբիշներ Վրեժ Գևորգյանն (61 կգ) ու Գևորգ Մխեյանը (70 կգ), ձյուդոիստ Աշիկ Անդրեյանը (60 կգ), ըմբիշներ Հրաչյա Մարգարյանը (65 կգ) և Ռազմիկ Սիմոնյանը (79 կգ) դարձել են արծաթե, իսկ Առաքել Մովսեսյանը (57 կգ)՝ բրոնզե մեդալակիրներ: Հայաստանի թիմի կազմում բրոնզե մեդալներ են նվաճել նաև եռացատկորդ Լևոն Աղասյանն ու սեղանի թենիս մարզաձևի ներկայացուցիչ Ռիմա Խլղաթյանը:
Ի դեպ, ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականը Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային խաղերի թիմային հաշվարկում զբաղեցրել են առաջին հորիզոնականը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ