ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեր հայրենիքի հերոս պաշտպանները

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

     Գավառ քաղաքի Ս. Քոչարյանցի անվան հ.1 հիմնական դպրոցի 3բ դասարանը «Մեր հայրենիքի հերոս պաշտպանները» թեմայի ամփոփումը անցկացրեց Գավառի քաղաքային գրադարանում: Թեմատիկ միավորի ամփոփումը նպատակ ուներ աշակերտներին էլ ավելի մոտիկից ծանոթացնել զինվորի առօրյային, հոգեբանությանը, այն մեծ առաքելությանը, որը ամեն րոպե իրականացնում է սահմանին կանգնած զինվորը, ծանոթանալ ու շփվել մեր կողքին ապրող հերոսների հետ: Այդ առիթով գրադարանի տնօրենությունը  կազմակերպել էր աշակերտների հանդիպումը մերօրյա հերոսների, մասնավորապես՝ քառօրյա պատերազմի մասնակիցների՝Նորայր  Զախարյանի, ազատամարտիկ  Խաչիկ  Գևորգյանի հետ:

    Թեմատիկ միավորի ամփոփումը սկսվեց բաց հարցերի միջոցով: Աշակերտները նշեցին՝ որն է իրենց հայրենիքը, պետկան լեզուն, կրոնը, ՀՀ պետական պետական խորհրդանիշները: Աշակրտները «Մտքերի տարափ» մեթոդի միջոցով պարզաբանեցին «հայրենիք», «հայրենասիրություն» և «հերոս» հասկացություններն իրենց պատկերացմամբ: Այնուհետև աշակերտները ներկայացրին զինվորին նվիրված բանստեղծություններ, ոմանք էլ հանդես եկան հենց իրենց գրած բանաստեղծություններով:

   Դասի առանցք էր կազմում հարցազրույցը հերոսների հետ:  Իսկական  հարցատարափ  էր… «Դուք  երբևէ ծիծաղե՞լ եք  դիրքերում»: «Գիշերվա  կրակոցները  թողնո՞ւմ  էին,  որ  քնեք…»: «Քա՞նի  թուրք  եք  սպանել»:   «Վախենո՞ւմ եք  պատերազմից»: «Ինչպե՞ս կարողացաք Ձեր մորը թողնել և գնալ պատերազմ»: «Ի՞նչ սխալներ է թույլ տվել թշնամին կռվի ժամանակ»: «Վախենո՞ւմ եք թշնամուց»: «Ո՞րն  է  հայ  զինվորի  ուժեղ  կողմը» և այլն:       Խաչիկ Գևորգյանն  ասաց,  որ  պետք  չէ թերագնահատել  թշնամուն  և  նշեց  հայ  զինվորի  ուժեղ  կողմը. մենք  պաշտպանում  ենք  մեր  հողը, մեր  տունը  և մեր ընտանիքը: Դա է մեզ  ուժ  և  անպարտելիություն  տալիս:

   Ներկաները աշակերտներին ներկայացրին նաև հետաքրքիր և ուշագրավ դեպքեր հենց քառօրյա պատերազմից:

   Հանդիպմանը   ներկա էր   նաև   մանկական   հոգեբան, Եվրատեսիլ-2012  մրցույթին   Հայաստանը   ներկայացնող   ամերիկաբնակ  երգչուհի  Լուսիա  Մունը,  ով աշակերտներին  ներկայացրեց իր  «Դեր Զոր»  երգը: 

   Դասն ամփոփվեց հայրենիքին և զինվորին նվիրված ասույթներով, որից հետո աշակերտները կատարեցին «Բալլադ զինվորի մասին» երգը՝ այն նվիրելով մերօրյա հերոսներին:

Դասվար՝ Ժենյա Միրիբյան

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…