Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն աշխատանքային այց է կատարել ՀՀ Սյունիքի մարզի Սիսիան համայնք։
Այցի շրջանակում համայնքապետարանում Դանիել Դանիելյանը հանդիպել է Սիսիան համայնքի ղեկավար Արմեն Հակոբջանյանի հետ, ծանոթացել համայնքի մշակութային հաստատությունների գործունեությանն ու առկա խնդիրներին, քննարկել է համատեղ լուծումների հնարավորությունները:
Այնուհետև համայնքի ղեկավարի ուղեկցությամբ նախարարի տեղակալն այցելել է Սիսիանի համայնքային գրադարան և Է. Ասյանի անվան երաժշտական դպրոց։ Դանիել Դանիելյանը հանգամանորեն ծանոթացել է մշակութային հաստատությունների շենքային պայմաններին, գույքային հնարավորություններին, գործունեությանը, ընթացիկ և առաջիկա ծրագրերին, քննարկել է խնդիրներն ու դրանց լուծման հնարավոր տարբերակները:
Սիսիան այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը հետևել է զբոսաշրջային և երաժշտական «ՖԵՍՏԻՎԱՌ» երաժշտական փառատոնին, որը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ կազմակերպվել է Հանրային հեռուստաընկերության կողմից։
Մինչ այս փառատոնն անցկացվել էր նաև Լոռու և Գեղարքունիքի մարզերում:
Նախարարի տեղակալը կարևորել է փառատոնի անցկացումը մարզերում, քանի որ այստեղ մշակութային կյանքի հագեցվածության կարիք կա, ինչի մասին վկայում է բնակիչների մեծ մասնակցությունը միջոցառմանը: Նրա դիտարկմամբ՝ մարզերում, համայնքներում շնորհալի երեխաների ու, պատանիների պակաս չկա, և հնարավոր բոլոր քայլերը պետք է արվեն նրանց գեղարվեստական դաստիարակության, գեղագիտական ճաշակի զարգացման, մշակույթի ոլորտում մասնագիտական գործունեության կայացման համար:
Նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ՀՀ Սյունիքի մարզպետ Ռոբերտ Ղուկասյանի և Սիսիան համայնքի ղեկավար Արմեն Հակոբջանյանի հետ շրջել է փառատոնի շրջանակում գործող տեղական արտադրանքի տոնավաճառի տաղավարներով, տեղում ծանոթացել ժողովրդական արհեստների ձեռագործ նմուշներին։
Սիսիանում կայացած փառատոնի ծրագրում կատարումներով հանդես են եկել «Թմբաթա», «The Boing Orchestra» խմբերը, Սյունիքի մարզի արտիստներն ու երաժիշտ-կատարողները, համայնքի երաժշտական դպրոցի՝ միջազգային մրցույթում հաղթող սաները: Փառատոնի մեծ համերգի շրջանակում կատարումներով հանդես են եկել Գրիշա Աղախանյանը, Գարիկը և Սոնան։ Փառատոնը եզրափակել են DJ-ները։
Փառատոնի բրենդավորման հիմքում Մարտիրոս Սարյանի «Հայաստան» կտավն է, որի ստեղծման 100-ամյակը լրանում է այս տարի: «ՖԵՍՏԻՎԱՌ» փառատոնի շրջանակում մասնակիցները հնարավորություն են ունեցել Վանաձորում, Գավառում և Սիսիանում համտեսելու տեղական արտադրանքը, այցելել թաքնված ու հայտնի վայրերը, վայելել համերգային ծրագրերը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ