ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Այբուբենի տոն

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցական ոչ մի հանդիսություն համեմատելի չէ Այբուբենի հրաժեշտի տոն-ծիսակատարության հետ, որը հիմք ու պատվարն է կայացման հետագա ողջ ճանապարհի համար, որովհետեւ ինչպես օտարության մեջ իր ինքնությունն անխառն ու անապակ պահած հայ պոետն է ասել` «Հայ լեզուն տունն է հայուն»: Ահա այսպիսի խորախորհուրդ տոն-ծեսի էր նման Կապանի N13 հիմնական դպրոցի I «ա» «բ» դասարանի «Մայրենի լեզու, մայրենի բարբառ» հանդիսությունը: Դասվարներ Հասմիկ Մելքոմյանն ու Լուսինե Սարգսյանը մանկավարժի իրենց հարուստ «շտեմարանից» կարողացել էին Այբուբենի հրաժեշտի` սովորական թվացող ցերեկույթը վերածել մայրենի լեզվի, հայոց տառերի, Այբուբենի հանդեպ խոնարհումի, հիացումի ու երկրպագության հանդիսության` երեխաների հոգուն, սրտին ու գիտակցությանը հասցնելով մայրենիի դերը, նշանակությունը, իմաստը, ոգին: Ողջունելով առաջիններին` Այբուբենի հրաժեշտի տոնի առթիվ, դպրոցի տնօրեն Զավեն Ստեփանըանը նշեց, որ «Մեծն Մաշտոցն իր երկնած այբուբենը մի հրաշքով դարձրել է զրահ ու դրանով պատել իր ողջ ազգին` մեզ տալով բոլոր ժամանակների անպարտելիության հզորություն։ Մեր լեզվի պաշտպանությունը բոլորիս գործը պետք է լինի, և ինքնապահպանության մշտարթուն զգացումով պետք է արժանի լինենք գովասանքի»։ 

Իսկ տոնական օրը մեր շուրթերով հնչած Մայրենին անաղարտ պահելու երդումը, հուսանք, անխախտ կլինի, և այս տողերով կասենք.
Մայրենի լեզու, դու հնչուն իմ խոսք,
Երգի պես անուշ և սրտապարար,
Շունչ տվիր ու հույս մեզ հավերժապես,
Աչքի լույսի պես պահում եմ ես քեզ...

ՄԿԱ գծվ փոխտնօրեն՝ Ժաննա Վարդանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)