ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են ՄԿՈւ ոլորտում գերմանական փորձը տեղայնացնելու հեռանկարները

Օգոստոսի 31, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն ընդունել է «Բիզնես և կրթություն» ասոցիացիայի նախագահ Մարինե Ժամկոչյանի գլխավորած գերմանացի գործընկերների պատվիրակությանը:

Հանդիպմանը ներկա էր նաև ԿԳՄՍՆ նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արմենուհի Պողոսյանը: Հանդիպման առանցքում նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում առաջիկա հնարավոր ծրագրերի համագործակցության քննարկումն էր:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ողջունել է ներկաներին և նշել, որ պետական քաղաքականության շրջանակում միջազգային փորձի ուսումնասիրումն ու գործընկերների հետ համագործակցությունը, ինրպես նաև ոլորտում առկա ռեսուրսների համադրմամբ կրթության զարգացումը կարևորվում են գերատեսչության կողմից:

ԿԳՄՍ փոխնախարարն իրազեկել է, որ շրջանառության մեջ է գտնվում «Մասնագիտական կրթության և ոսուցման մասին» օրենքի նախագիծը, որը մշակվել է GIZ-ի գործընկերների հետ: Համաձայն օրենքի նախագծի՝ ոլորտում մի շարք կարգավորումներ կներդրվեն:

Արաքսիա Սվաջյանը հատկապես կարևորել է գերմանական փորձի տեղայնացումը Հայաստանում դուալ և աշխատանքի վրա հիմնված կրթության միջոցով: «Հետաքրքիր է քննարկել ձեր առաջարկած այլ ծրագրերի բովանդակությունը ևս, որը հնարավոր կլինի կիրառել Հայաստանի կրթական համակարգում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը: Նա նշել է, որ կրթական այս մակարդակի համար նախարարությունը կարևորում է կրթության և տնտեսության՝ մասնավոր հատվածի սերտ համագործակցությունը:

Գերմանացի գործընկերները նշել են, որ իրենց ծրագրերի նպատակն է նպաստել ասոցիացիայի կայացմանը և ըստ այդմ՝ ուժեղացնել կրթություն-մասնավոր հատված համագործակցությունը:

Այս համատեքստում նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արմենուհի Պողոսյանն իրազեկել է, որ նոր օրենքի նախագծի առանցքային դրույթներից է մասնավոր հատվածի ակտիվ մասնակացությունը միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում: Այն հնարավորություն է տալու, որ մասնավոր հատվածը կրթական այդ մակարդակում ունենա ոչ միայն իրավունքներ և լիազորություններ, այլև հստակ պատասխանատվություն: Այսինքն՝ նպատակը ոչ միայն ավարտական փաստաթուղթ՝ դիպլոմ տալն է, այլև գործատուների կողմից ուսումնական արդյունքների ճանաչումը: Ըստ Արմենուհի Պողոսյանի՝ նոր օրենքի նախագծով հնարավորություն է տրվելու ուսումնական հաստատություններին՝ բարելավելու ձեռնարկատիրական գործունեությունը: Կստեղծվեն որակավորումների ազգային շրջանակներ, սեկտորական կոմիտեներ, որոնք դարձյալ կնպաստեն կրթությամբ տնտեսության կարիքների գնահատմանն ու բավարարմանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը գերմանացի գործընկերներին ներկայացրել է ոլորտում իրականացվող բարեփոխումները՝ ֆինանսավորման նոր մոդելի ներդրումը, մասնագետների կարողությունների զարգացման, մասնագիտությունների գրավչության բարձրացման, խրախուսման ծրագրերը, առանձին հաստատությունների շենքային պայմանների բարելավումն ու գույքային հագեցվածության ապահովումը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)