ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն ընդունել է «Բիզնես և կրթություն» ասոցիացիայի նախագահ Մարինե Ժամկոչյանի գլխավորած գերմանացի գործընկերների պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա էր նաև ԿԳՄՍՆ նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արմենուհի Պողոսյանը: Հանդիպման առանցքում նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում առաջիկա հնարավոր ծրագրերի համագործակցության քննարկումն էր:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ողջունել է ներկաներին և նշել, որ պետական քաղաքականության շրջանակում միջազգային փորձի ուսումնասիրումն ու գործընկերների հետ համագործակցությունը, ինրպես նաև ոլորտում առկա ռեսուրսների համադրմամբ կրթության զարգացումը կարևորվում են գերատեսչության կողմից:
ԿԳՄՍ փոխնախարարն իրազեկել է, որ շրջանառության մեջ է գտնվում «Մասնագիտական կրթության և ոսուցման մասին» օրենքի նախագիծը, որը մշակվել է GIZ-ի գործընկերների հետ: Համաձայն օրենքի նախագծի՝ ոլորտում մի շարք կարգավորումներ կներդրվեն:
Արաքսիա Սվաջյանը հատկապես կարևորել է գերմանական փորձի տեղայնացումը Հայաստանում դուալ և աշխատանքի վրա հիմնված կրթության միջոցով: «Հետաքրքիր է քննարկել ձեր առաջարկած այլ ծրագրերի բովանդակությունը ևս, որը հնարավոր կլինի կիրառել Հայաստանի կրթական համակարգում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը: Նա նշել է, որ կրթական այս մակարդակի համար նախարարությունը կարևորում է կրթության և տնտեսության՝ մասնավոր հատվածի սերտ համագործակցությունը:
Գերմանացի գործընկերները նշել են, որ իրենց ծրագրերի նպատակն է նպաստել ասոցիացիայի կայացմանը և ըստ այդմ՝ ուժեղացնել կրթություն-մասնավոր հատված համագործակցությունը:
Այս համատեքստում նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արմենուհի Պողոսյանն իրազեկել է, որ նոր օրենքի նախագծի առանցքային դրույթներից է մասնավոր հատվածի ակտիվ մասնակացությունը միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում: Այն հնարավորություն է տալու, որ մասնավոր հատվածը կրթական այդ մակարդակում ունենա ոչ միայն իրավունքներ և լիազորություններ, այլև հստակ պատասխանատվություն: Այսինքն՝ նպատակը ոչ միայն ավարտական փաստաթուղթ՝ դիպլոմ տալն է, այլև գործատուների կողմից ուսումնական արդյունքների ճանաչումը: Ըստ Արմենուհի Պողոսյանի՝ նոր օրենքի նախագծով հնարավորություն է տրվելու ուսումնական հաստատություններին՝ բարելավելու ձեռնարկատիրական գործունեությունը: Կստեղծվեն որակավորումների ազգային շրջանակներ, սեկտորական կոմիտեներ, որոնք դարձյալ կնպաստեն կրթությամբ տնտեսության կարիքների գնահատմանն ու բավարարմանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը գերմանացի գործընկերներին ներկայացրել է ոլորտում իրականացվող բարեփոխումները՝ ֆինանսավորման նոր մոդելի ներդրումը, մասնագետների կարողությունների զարգացման, մասնագիտությունների գրավչության բարձրացման, խրախուսման ծրագրերը, առանձին հաստատությունների շենքային պայմանների բարելավումն ու գույքային հագեցվածության ապահովումը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ