ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն ընդունել է «Բիզնես և կրթություն» ասոցիացիայի նախագահ Մարինե Ժամկոչյանի գլխավորած գերմանացի գործընկերների պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա էր նաև ԿԳՄՍՆ նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արմենուհի Պողոսյանը: Հանդիպման առանցքում նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում առաջիկա հնարավոր ծրագրերի համագործակցության քննարկումն էր:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ողջունել է ներկաներին և նշել, որ պետական քաղաքականության շրջանակում միջազգային փորձի ուսումնասիրումն ու գործընկերների հետ համագործակցությունը, ինրպես նաև ոլորտում առկա ռեսուրսների համադրմամբ կրթության զարգացումը կարևորվում են գերատեսչության կողմից:
ԿԳՄՍ փոխնախարարն իրազեկել է, որ շրջանառության մեջ է գտնվում «Մասնագիտական կրթության և ոսուցման մասին» օրենքի նախագիծը, որը մշակվել է GIZ-ի գործընկերների հետ: Համաձայն օրենքի նախագծի՝ ոլորտում մի շարք կարգավորումներ կներդրվեն:
Արաքսիա Սվաջյանը հատկապես կարևորել է գերմանական փորձի տեղայնացումը Հայաստանում դուալ և աշխատանքի վրա հիմնված կրթության միջոցով: «Հետաքրքիր է քննարկել ձեր առաջարկած այլ ծրագրերի բովանդակությունը ևս, որը հնարավոր կլինի կիրառել Հայաստանի կրթական համակարգում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը: Նա նշել է, որ կրթական այս մակարդակի համար նախարարությունը կարևորում է կրթության և տնտեսության՝ մասնավոր հատվածի սերտ համագործակցությունը:
Գերմանացի գործընկերները նշել են, որ իրենց ծրագրերի նպատակն է նպաստել ասոցիացիայի կայացմանը և ըստ այդմ՝ ուժեղացնել կրթություն-մասնավոր հատված համագործակցությունը:
Այս համատեքստում նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արմենուհի Պողոսյանն իրազեկել է, որ նոր օրենքի նախագծի առանցքային դրույթներից է մասնավոր հատվածի ակտիվ մասնակացությունը միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում: Այն հնարավորություն է տալու, որ մասնավոր հատվածը կրթական այդ մակարդակում ունենա ոչ միայն իրավունքներ և լիազորություններ, այլև հստակ պատասխանատվություն: Այսինքն՝ նպատակը ոչ միայն ավարտական փաստաթուղթ՝ դիպլոմ տալն է, այլև գործատուների կողմից ուսումնական արդյունքների ճանաչումը: Ըստ Արմենուհի Պողոսյանի՝ նոր օրենքի նախագծով հնարավորություն է տրվելու ուսումնական հաստատություններին՝ բարելավելու ձեռնարկատիրական գործունեությունը: Կստեղծվեն որակավորումների ազգային շրջանակներ, սեկտորական կոմիտեներ, որոնք դարձյալ կնպաստեն կրթությամբ տնտեսության կարիքների գնահատմանն ու բավարարմանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը գերմանացի գործընկերներին ներկայացրել է ոլորտում իրականացվող բարեփոխումները՝ ֆինանսավորման նոր մոդելի ներդրումը, մասնագետների կարողությունների զարգացման, մասնագիտությունների գրավչության բարձրացման, խրախուսման ծրագրերը, առանձին հաստատությունների շենքային պայմանների բարելավումն ու գույքային հագեցվածության ապահովումը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ